Ze ging voor mij de mist in toen ze begon over het kijken naar Utopia en een soort van 'dreigde' daar maar mee te gaan stoppen , dat was een vorm van chanteren en dat was heel zwak, net als het er doorheen lullenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nja die vrouw was ook niet heel fijn bezig, lulde overal om en doorheen.
Idem hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis voor het eerst dat ik het met die gek eens ben geloof ik.
Hij doet het heel netjes,en met liefde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij vraagt nooit of je harinkies wel humaan geslacht zijn?
Jah, en dat iedereen maar rekening moet houden met A3 want hij zooooow geweldig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze ging voor mij de mist in toen ze begon over het kijken naar Utopia en een soort van 'dreigde' daar maar mee te gaan stoppen , dat was een vorm van chanteren en dat was heel zwak, net als het er doorheen lullen
Heb je die spreekster van gisteren gezien?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:10 schreef tonja het volgende:
Vind die mevrouw BH's tietenmishandeling? Geen pan die jopen zo los in 't hok
Scherp. Konijnen hebben ook gevoel en een geheugen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:10 schreef tonja het volgende:
Vind die mevrouw BH's tietenmishandeling? Geen pan die jopen zo los in 't hok
Nee?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je die spreekster van gisteren gezien?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Scherp. Konijnen hebben ook gevoel en een geheugen.
Behalve als ze met hun kop in een strik lopen dan is er van het geheugen niks over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Scherp. Konijnen hebben ook gevoel en een geheugen.
Yep omdat Merel zei dat niet iedereen rekening met A3 kan houden, ieder zijn eigen Utopia.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:12 schreef Mohitah het volgende:
Heb het allemaal gemist, maar heeft Adje echt gezegd tegen Merel dat zij die 2 vrijwilligers tegen houdt om nog te komen? Dat vind ik dan wel weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |