Ik ben mij al dagen aan het afvragen of mij bedonderd zijn en er een verschuiving moest komen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef sjampoeh het volgende:
zijn ze weer oke , merel en jessie ???
Dat heb ik hier gelezen, dat ze IVA heeft. Ze versprak zich geloof ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Klopt het, dat ik las dat zij een uitkering ivm ziekte heeft? Of was dat een grapje?
Zo mee eens!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bewustwording en handelen ernaar gaat vaak ook heel langzaam.
Als je iets niet weet, kan men iemand niets kwalijk nemen. Als je het wel weet, dan wel.
Maar als je weigert om meer te weten ben je niet goed bezig.
In een discussie gaat het er niet om, wie gelijk heeft, maar wat de insteek is.
Dat is wat behoort tot het dieet van de zeehond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:16 schreef Maria. het volgende:
[..]
kijk een zeehond eet haring....en ..ik ook.....dus wie heeft gelijk...?...![]()
ik dus...
Ja ik ook, verkoop shirts en de ´rap´quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben mij al dagen aan het afvragen of mij bedonderd zijn en er een verschuiving moest komen.
Ben nog een beetje wantrouwig.
nee... we eten ze alle 2..mens en dier......de vis quota zijn bepaalt op menselijke en dierlijke comsumptie bijelkaar...zodat de vispopulatie op peil blijft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is wat behoort tot het dieet van de zeehond.
Daar ging het ook om , daar maar hier ook. De 2 sprekers hebben zichzelf voor schut gezet en dat is nu wat er is blijven hangenquote:
hahaha dan hebben ze ons mooi tuk gehad met hun script. Ik was aan het juichen toen het 'uit' was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:18 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja ik ook, verkoop shirts en de ´rap´
Ik ook. Maar gisteren gaf hij zonder te morren de pinpas weer af. Vreemd als je wil weten wat ze koopt en van welk geld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]
hahaha dan hebben ze ons mooi tuk gehad met hun script. Ik was aan het juichen toen het 'uit' was.
ik kan er niks over vinden dat het weer goed is of een gesprek heeft plaats gevonden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]
hahaha dan hebben ze ons mooi tuk gehad met hun script. Ik was aan het juichen toen het 'uit' was.
Ze zou fysiek ziek zijn geweest, maar het kan natuurlijk ook een mentale kwestie zijn, autistisch, schizofreen weet ik veel...Je komt niet zomaar aan zo een uitkering toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier gelezen, dat ze IVA heeft. Ze versprak zich geloof ik.
Klopt, en vooral dat men het redelijk normaal vindt en probeer een goede banen te leiden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:18 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja ik ook, verkoop shirts en de ´rap´
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |