Ze zouden dat Ajax helemaal niet uit moeten zenden. Kutclub.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zouden dat Ajax helemaal niet uit moeten zenden. Kutclub.Ga lekker je subtopvriendjes aanmoedigen, wahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Waarom niet? Vitesse heeft een matige defensie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Hup Ajax. Ben er niet helemaal gerust op.
Gaat Ajax de laatste jaren wel vrij gemakkelijk af tegen Vitesse, toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Hup Ajax. Ben er niet helemaal gerust op.
Vorig jaar maar één keer thuis verloren. (weliswaar ruim van Ajax maar toch)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom niet? Vitesse heeft een matige defensie.
Die jaren van Bony verloren ze regelmatig in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat Ajax de laatste jaren wel vrij gemakkelijk af tegen Vitesse, toch?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wie het grootste doek van de avond heeft.
Doe eens lekker gek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef fetX het volgende:
Makkers, ik ga gewoon een gokje wagen. Gekker wordt het niet.
Vitesse 0 - 2 Ajax
Twente 2 - 2 PSV
1-1, 1-3quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef fetX het volgende:
Makkers, ik ga gewoon een gokje wagen. Gekker wordt het niet.
Vitesse 0 - 2 Ajax
Twente 2 - 2 PSV
17 jaar tijdens het EK 88. Ik had hem veel ouder geschat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:14 schreef PSVCL het volgende:
Die rus heeft het alweer opgegeven tegen ajax,slijmbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |