Geen probleem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:15 schreef Mohitah het volgende:
Ik wist nie hoe te openen. En had ook nie gezien dak laatste was
Scheelt wel 20 euro per keer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:16 schreef zodeju het volgende:
Vindt het diep treurig er komen steeds meer boodschappen bij voor Ikbal.....hij kan nu voor elk vergeten dingetje op de fiets stappen.
Of de regie bemoeit zich er mee en heeft tegen Ikbal gezegd: Je neemt niks mee voor ze.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:16 schreef zodeju het volgende:
Vindt het diep treurig er komen steeds meer boodschappen bij voor Ikbal.....hij kan nu voor elk vergeten dingetje op de fiets stappen.
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:16 schreef zodeju het volgende:
Ze heeft het moeilijk omdat Frenkie niet is geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:19 schreef zodeju het volgende:
Feest voor iemand die bezoek heeft gehad is zeker de eerste keer.![]()
![]()
Als excuus gebruikt.
Frenkie waar ze ook nog niks mee had.....das het zelfde als dat haar moeder er niet bij was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft het moeilijk omdat Frenkie niet is geweest.
nou...ik hoorde haar net nog zeggen dat een lekkere vent ...in Haarlem....""beschuit-materiaal"" genoemd wordt....aldus de sexy gelaarsde copy cat....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
NaarGeest is gisteren flink onderhanden genomen door de HuisPsychs blijkbaar.. speelt iets te nadrukkelijk een tam konijn ineens..weinig in beeld, geen HallelujahhShowtje meer van kijk mij es goed zijn
Ach, hij krijgt ook kost en inwoning, dus niet zo erg toch dat hij dan een keertje een boodschapje doet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:16 schreef zodeju het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:34 schreef Dotteke het volgende:
O gerriten ze vinden het nog mooi ook die lui
Omg die laarzen..das toch geen gezicht 1999quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:38 schreef mazaru het volgende:
Wat ziet dat mens er toch altijd raar uit
[ afbeelding ]
En die zwarte legging heeft ze nu ook al 2 weken aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt de laarzen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: dacht dat je het over Hiske hadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die zwarte legging heeft ze nu ook al 2 weken aan
Mariska gaat het over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die zwarte legging heeft ze nu ook al 2 weken aan
Ook dat ze vanavond niet drinkt....... op dokters advies??quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:32 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou...ik hoorde haar net nog zeggen dat een lekkere vent ...in Haarlem....""beschuit-materiaal"" genoemd wordt....aldus de sexy gelaarsde copy cat....
Als het bij een keertje blijft niet nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, hij krijgt ook kost en inwoning, dus niet zo erg toch dat hij dan een keertje een boodschapje doet.
nee dat heb ik niet gehoord....maar thuis dronk ze ook met medicijnen....zei ze...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook dat ze vanavond niet drinkt....... op dokters advies??
Het moet en anders zorgt hij wel dat je stemmen krijgt als je er niet bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:39 schreef Mumbojumbo het volgende:
Begrijp wel dat ze niet allemaal zin hebben in weer een, door Adriaan georganiseerde belerende lezing.
Zo kleden zakenvrouwen zich dat weet je toch !quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:38 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Shelley wult niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het moet en anders zorgt hij wel dat je stemmen krijgt als je er niet bent.
In de keukenbranche is dat gangbaar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:44 schreef goldback het volgende:
[..]
Zo kleden zakenvrouwen zich dat weet je toch !
Ja, toen Shelley vroeg of ze mee wilde betalen aan het feestje vanavond zei ze ik drink zelf niet vanavond maar wil best mee betalen...maar ik ben er ook niet de hele tijd bij want moet nog achter de computer......quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:42 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee dat heb ik niet gehoord....maar thuis dronk ze ook met medicijnen....zei ze...
dan heeft maris er al 3 te pakkken....die was er niet bij gisteren...want ze wist alles al van wiet olie....zei ze...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
ik las gangbangquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In de keukenbranche is dat gangbaar?
Je mag bijna niks meer van hem vreten, maar dingen door je strot douwen is het een meester inquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze wilde Red Bull.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, toen Shelley vroeg of ze mee wilde betalen aan het feestje vanavond zei ze ik drink zelf niet vanavond maar wil best mee betalen...maar ik ben er ook niet de hele tijd bij want moet nog achter de computer......
Volgens mij wilde ze van Shelley horen dan hoef je ook niet mee te betalen maar die zei voor de rest niks.![]()
quote:
Wat een zenuw ding die UI van jouquote:
ben ook blij dat het opgenomen is...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een zenuw ding die UI van jou![]()
De heren zijn blij dat ze hebben kunnen bijdragen aan de opname van dat die twee waardeloze rappers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |