Ja, dat was ook een geweldig goede laatste afleveringquote:Op maandag 20 januari 2020 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Het is gewoon heel moeilijk om dingen af te ronden en dan iedereen tevreden te stellen.
Behalve bij Six Feet Under.
Ik constateer eerder het omgekeerde, eerlijk gezegd. Heleboel fanboys/girls die alles ophemelen.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Meh, op het internet moet je er rekening mee houden dat mensen veel sneller negatief stemmen uitbrengen. Als ik iets goed vind laat ik dat niet weten op imdb. Ken eigenlijk niemand die dat doet; maar als iemand iets echt ruk vind dan laat vrijwel iedereen dat wel weten ja. Waar het maar kan.
The Deuce en Mr. Robot waren twee series die ik gezien heb afgelopen jaar die een goede seriefinale hadden, dus dat kan gewoon.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gewoon heel moeilijk om dingen af te ronden en dan iedereen tevreden te stellen.
Van te voren was dit allemaal voorspeld. Toch zijn er nog steeds mensen die het geweldig vinden. Zegt voldoende me dunkt.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
damn gek, wat was rise of skywalker slecht. echt beschamend![]()
zelfs alles wat in de laatste twee eps werd opgebouwd werd uit het raam gegooid
Heeft weinig te maken met een mening. Je kunt een film best op waarde schatten zonder dat je het leuk vindt.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met die redenatie is er niks in de wereld ''echt goed'', want wat maakt de enige mening meer waardevol dan de ander. Zolang iemand zich er mee vermaakt is dat alleen maar fijn volgens mij. Dat iemand anders het slechte kwaliteit vond wil niet meteen zeggen dat het dan ook maar meteen slecht is. Je kan het zelf slecht vinden, maar dat is het dan ook wel.
Ik gok op Jon.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Wat is nou precies het probleem met Arya die de NK vermoordt en wie had het dán moeten doen zodat het wel 'goed' zou zijn?
No problem what so ever. Aryaquote:Op maandag 20 januari 2020 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Wat is nou precies het probleem met Arya die de NK vermoordt?
Ja, daar had ik dus ook totaal geen probleem mee. Ik vond het wel een logische keus. Haar opleiding had tot dit geleid.quote:
Wat een onzin, de verrassing kan erin zitten hoe het dan gebeurt. Al had ik het ook slecht gevonden als Jon in die aflevering de NK had verslagen met iets simpels als een gevecht. De NK had gewoon meer schade moeten aanrichten, had meer karakterontwikkeling moeten krijgen en het had veel moeilijker moeten zijn om hem te verslaan. Zodat je zit met een gevoel van "Eindelijk!" en niet "Wacht wtf dus dat was het? Haha nee dit kan niet"quote:Op maandag 20 januari 2020 18:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan was mijn TV uit elkaar geklapt van de overdosis voorspelbare cliché denk ik.
Ik kan me voorstellen dat het jammer is als je dat hebt inderdaad. Gelukkig zat ik totaal niet met zo'n gevoelquote:Op maandag 20 januari 2020 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin, de verrassing kan erin zitten hoe het dan gebeurt. Al had ik het ook slecht gevonden als Jon in die aflevering de NK had verslagen met iets simpels als een gevecht. De NK had gewoon meer schade moeten aanrichten, had meer karakterontwikkeling moeten krijgen en het had veel moeilijker moeten zijn om hem te verslaan. Zodat je zit met een gevoel van "Eindelijk!" en niet "Wacht wtf dus dat was het? Haha nee dit kan niet"
Haar opleiding was er voor het innerlijke conflict van haar eigen lust voor revenge en het totaal uitschakelen van haar eigen identiteit voor de FM. Dat had werkelijk niks te maken met de White Walkers, ze had daar ook nergens een mestrucje geleerd of geleerd hoe ze onzichtbaar langs een horde WW moet rennen en de NK krachten tijdelijk uit te schakelen waardoor haar nek niet meteen brak.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar had ik dus ook totaal geen probleem mee. Ik vond het wel een logische keus. Haar opleiding had tot dit geleid.
Dan ben je blijkbaar tevreden met spectaculaire beelden en niet met een zinnig en vervullend verhaal.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het jammer is als je dat hebt inderdaad. Gelukkig zat ik totaal niet met zo'n gevoel
Dat valt mee, we verschillen schijnbaar gewoon van mening over het verhaal. Dat kan!quote:Op maandag 20 januari 2020 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar tevreden met spectaculaire beelden en niet met een zinnig en vervullend verhaal.
Dat heeft niks met een mening te maken, er zijn niet voor niks bepaalde regels in verhalen. Dat hele clichés ontwijken door iets totaal onzinnigs te doen wat nergens op slaat is het makkelijkste ooit. Dan had je ook Lyanna Mormont de NK een bitchslap kunnen laten geven waardoor het zijn einde was. "Maar het klopt want haar hele verhaal ging over het op de plek zetten van oudere mannen".quote:Op maandag 20 januari 2020 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt mee, we verschillen schijnbaar gewoon van mening over het verhaal. Dat kan!
Nou ja, op zich wel. Iemand die het verhaal (het verhaal dus he) wél leuk en goed vindt gelijk maar wegzetten als iemand die "dus genoegen neemt met alleen maar goede beelden" - omdat jij het verhaal niet goed vond - is wel een beetje een zwaktebod. Of tenminste, zo komt het over.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een mening te maken, er zijn niet voor niks bepaalde regels in verhalen. Dat hele clichés ontwijken door iets totaal onzinnigs te doen wat nergens op slaat is het makkelijkste ooit. Dan had je ook Lyanna Mormont de NK een bitchslap kunnen laten geven waardoor het zijn einde was. "Maar het klopt want haar hele verhaal ging over het op de plek zetten van oudere mannen".
Maar het schrijfwerk is gewoon incompetent aan alle kanten, dat zijn gewoon feiten van informatie die ze verkeerd hebben als hun hele strategie van een battle die nergens op slaat. Dat is geen mening van of het goed of slecht is, dat is gewoon slecht. Klaar.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, op zich wel. Iemand die het verhaal (het verhaal dus he) wél leuk en goed vindt gelijk maar wegzetten als iemand die "dus genoegen neemt met alleen maar goede beelden" - omdat jij het verhaal niet goed vond - is wel een beetje een zwaktebod. Of tenminste, zo komt het over.
Het heeft 0,0 te maken met haar verhaal en karakter ontwikkeling. Ze wast lijken en leert door te wargen te kijken in het donker. Dan is ze plots Terminator. Kan ze ineens vechten tegens Kingsguard die vergeten te vechten, en tegen kennelijk de beste vechter van Westeros die ook vergeet hoe ze moet vechten. Vervolgens leert ze off-screen sprongen van 40 meter te maken terwijl ze even daarvoor een deus ex machina wapen heeft ontvangen waar ze geen binding mee heeft gehad het hele verhaal.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Wat is nou precies het probleem met Arya die de NK vermoordt en wie had het dán moeten doen zodat het wel 'goed' zou zijn?
Heeft alles met een mening te maken. Het is een smaak, het is subjectief. Het komt nogal elitair over als fans van het einde worden neergezet als mensen die maar genoegen nemen met, mensen wiens mening voor minder mee telt of zo.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van te voren was dit allemaal voorspeld. Toch zijn er nog steeds mensen die het geweldig vinden. Zegt voldoende me dunkt.
[..]
Het is typerend dat mensen die GoT verdedigen alszijnde goed, er geen argument voor hebben behalve dat ze het leuk of goed vonden.
Stukken die echter compleet nergens op slaan gezien alle eerdere seizoenen, zoals Arya die de NK vermoord, of Bran die de meest machtige persoon ooit is en hiermee alleen naar de verkrachting van zijn zus kijkt, zijn gewoon echt baggerslecht schrijfwerk en verzieken de serie.
En er is helemaal niks wat je daar tegenin kunt brengen. Het is een complete non sequitur in een serie die vanaf aflevering 1 prat gaat op het feit dat acties gevolgen hebben.
Ik besef me ineens dat ik Deuce seizoen 2 nooit meer gekeken hebquote:Op maandag 20 januari 2020 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Deuce en Mr. Robot waren twee series die ik gezien heb afgelopen jaar die een goede seriefinale hadden, dus dat kan gewoon.
Je moet alleen een goed plan hebben waar je naartoe werkt en hoeveel tijd je ervoor nodig hebt. Dus niet verhaallijnen voor 30 afleveringen in 13 afleveringen stoppen.
En Lostquote:Op maandag 20 januari 2020 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idem. Ook Robb heeft een rol.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gisteren King Tommen nog, in 1917 in de bios!
Had hem niet herkend. Zag t op IMDB achteraf.
Had ik ook hoor, keek S2 ook pas vrij laat (net voor ik S3 keek).quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik besef me ineens dat ik Deuce seizoen 2 nooit meer gekeken heb
Terwijl ik S1 leuk vond.
Dat krijg je met netflix en zo, dan mis ik de "niet te kijken dus dan down... koop ik ze maar" series vaker.
Ja, die herkende ik welquote:
Tommen zat ook kort in de film The King op Netflix (lol)quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Toen ik de trailer van 1917 voor het eerst zag, dacht ik, waar ken ik die gozer van?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Daar verschillen de meningen over dus. Ik vond het wel ronduit slecht. Ik zou eerder zeggen dat seizoen 7 "niet slecht" was.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Game of Thrones S8 was niet slecht
Seizoen 7 zou ik slecht noemen, seizoen 8 noem ik een belediging.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over dus. Ik vond het wel ronduit slecht. Ik zou eerder zeggen dat seizoen 7 "niet slecht" was.
Dat perspectief kan ik mij ook wel in vinden. Maar met 7 heb ik mij nog hier en daar vermaakt. 8 was op een gegeven moment echt moeilijk om doorheen te komen en heeft imo eigenlijk helemaal niets wat echt tof was.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 7 zou ik slecht noemen, seizoen 8 noem ik een belediging.
Zou je me voortaan op hele zinnen willen quoten in plaats van een stukje wat jou uitkomt en waardoor heel het verhaal uit de context wordt gehaald. Hartstikke bedankt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over dus. Ik vond het wel ronduit slecht. Ik zou eerder zeggen dat seizoen 7 "niet slecht" was.
NEEquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:18 schreef avotar het volgende:
Pff... elke keer denk ik dat er misschien wat nieuws is over het boek of de andere series.. maar nee hoor... de langspeelplaat moet weer worden afgespeeld.
Laat het nou eens los.
Echt he, bijna een jaar verder en nog dagelijks aan het jankenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:18 schreef avotar het volgende:
Pff... elke keer denk ik dat er misschien wat nieuws is over het boek of de andere series.. maar nee hoor... de langspeelplaat moet weer worden afgespeeld.
Laat het nou eens los.
Nah. Geïnteresseerden kunnen ook op de quote drukken en kunnen dan alsnog je hele relaas lezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:03 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Zou je me voortaan op hele zinnen willen quoten in plaats van een stukje wat jou uitkomt en waardoor heel het verhaal uit de context wordt gehaald. Hartstikke bedankt.
Zo werken verschillende meningen inderdaadquote:Ik deel deels jouw mening en voel me als kijker ook bedrogen, maar brengt dit op mijn manier onder woorden.
Andere series zijn allen gecancelled, op House of the Dragon na.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:18 schreef avotar het volgende:
Laat het nou eens los.
Dat klopt niet per se, alleen The Long Night is definitief gecancelled. Er zijn nog steeds drie andere projecten in ontwikkeling die nu even op stand-by staan tot ze zien hoe goed House of the Dragon ontvangen wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Andere series zijn allen gecancelled, op House of the Dragon na.
Hier hetzelfde. Ben te lui om zelf te zoeken dus hoop dat er hier wat gepost wordt, maar nope, we gaan weer hetzelfde rondje doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:18 schreef avotar het volgende:
Laat het nou eens los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |