Als jij die nog kan herinneren heb je ze niet genomen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zijn dan van na mij tijd. Ik kan me wel nog die blauwe duifjes en Mitubishi's herinneren
Dat was best leuk tussen mijn 18 en 22e ofzo. Daar ben ik nu wat te oud voor.quote:
Er zijn genoeg natuurlijke drugs hoor, als dat hetgeen is waar jij moeite mee hebt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb daar nooit enige wens van gehad joh laat ik lekker een chemische pil nemen en helemaal gek gaan
maarja iedere heug zn meug
28 hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal oude mensen hier. Zijn er überhaupt nog actieve users die niet 30+ zijn?
Nee in plaats daarvan blow je je elke dag de pleuris inquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb daar nooit enige wens van gehad joh laat ik lekker een chemische pil nemen en helemaal gek gaan
maarja iedere heug zn meug
De pleurisquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee in plaats daarvan blow je je elke dag de pleuris in![]()
Denk eigenlijk dat de gemiddelde leeftijd hier sowieso vrij hoog ligt, fok is tenslotte een flink volwassen forum tov andere media waar de jeugd meer zit. bijv insta enzoquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:04 schreef Dopekoe het volgende:
Dacht altijd dat ik de oudste hier was met m'n 38![]()
Goed om te zien dat ik dat niet ben
Ps4 is dus voor elke leeftijd, maar als ik het een beetje inschat denk ik dat de gemiddelde leeftijd van een ps4 gamer zo rond de 25 - 35 ligt.
Dus dan wel een leuk idee:
Wat is je vroegste game herinnering?
Mijn vroegste game herinnering is Digger (te zien in de top 100 dos games)
Die mocht ik af en toe spelen toen ik een jaar of 5 - 6 was op de 286'er van m'n vader, wat was ik blij dat hij toen 'ja' zei na 25 keer vragen terwijl hij aan het werk was
Bad Company 3quote:
Robbie Konijnquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:04 schreef Dopekoe het volgende:
Ps4 is dus voor elke leeftijd, maar als ik het een beetje inschat denk ik dat de gemiddelde leeftijd van een ps4 gamer zo rond de 25 - 35 ligt.
Die mocht ik af en toe spelen toen ik een jaar of 5 - 6 was op de 286'er van m'n vader, wat was ik blij dat hij toen 'ja' zei na 25 keer vragen terwijl hij aan het werk was
Bad Company 2 Remastered en Battlefield 6 (Battlefield 3 en 4 vervolg) of Battlefield Bad Company 3 verwacht ik wel in 2020/2021.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bad Company 3![]()
Of voor mijn part, misschien nog wel beter, een 1 op 1 remake van Bad Company 2 of BF3.
Alleen met hedendaagse graphics en verder niks veranderen.
Ik kan me nog goed voor de geest halen dat mijn broertje en ik in de jaren '80 onze Commodore 64 kregen van onze opa. met floppy drive.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:04 schreef Dopekoe het volgende:
Terechtquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
beter stoppen we met geweldadige videogames, volgens fox news is dat de grote boosdoener aan al die mass murder shootings
geen cod meer voor jullie jongens
quote:Op zondag 4 augustus 2019 07:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een keer een shooter gespeeld en gelijk dromen dat ik iedereen neerschiet
Werd tijd dat dit eens aangekaart wordt. Zonder games zouden er geen shootings zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
beter stoppen we met geweldadige videogames, volgens fox news is dat de grote boosdoener aan al die mass murder shootings
En niet kalend?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal oude mensen hier. Zijn er überhaupt nog actieve users die niet 30+ zijn?
MURICAAAAAAquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
filthy casual....quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, de eindbaas van wereld drie van Matterfall gaat niet lukken. Heb er vooral geen zin in eigenlijk.
Ben vandaag maar aan 11-11 Memories Retold begonnen en die game is veel te traag.
Ik moet ook helemaal geen games kopen omdat ze vijf euro zijn. Blijken altijd kutgames te zijn uiteindelijk.
Even aan mn lange blonde lokken vragenquote:
Mjah.quote:
Wolfenstein: Spear of Destiny en Epic Pinball.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:04 schreef Dopekoe het volgende:
Digger,paratrooper,pacman waren wel de eerste.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:04 schreef Dopekoe het volgende:
Zondequote:Op zondag 4 augustus 2019 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Het laatste chapter van A Plague Tale: Innocense is slecht. Verpest de hele game.
Characters zijn verder best leeg en oninteressant. Verhaal is een beetje teveel gejank. Jammer.
Er zitten enkele goede en originele gameplay mechanismen in, zoals hoe je aan die ratten moet ontsnappen en hoe je ze kunt gebruiken om verder te komen.
Voor de rest is het helemaal niet zo origineel.
Op veel momenten is het wel duidelijk dat ze een low budget TLOU wilden maken. Ook het hele stealth principe en hoe je bij en workbench je skills en spullen kunt upgraden met gevonden items lijkt er erg op.
In het laatste hoofdstuk gaan ze compleet in de fout. De classic mistake.
Ze willen laten zien wat voor volwassen en waardige game ze gemaakt hebben door de moeilijkheidsgraad eens flink omhoog te gooien...
Maar dat mag je ALLEEN als de gameplay hier goed genoeg voor is. De speler moet ten alle tijden volledige controle hebben over wat er gebeurd en moet niet in benarde posities terechtkomen die hij niet had kunnen zien aankomen en waar hij wat tegen had kunnen doen.
De games van Naughty Dog, From, Rockstar, etc. oftewel goede ontwikkelaars maken een game alleen moeilijk als het eerlijk blijft voor de gamer.
Toffe game inderdaad, ik ben bang dat Watch Dogs Legion een stuk minder zal zijn doordat er geen echt hoofdpersoon is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:53 schreef Jimbo het volgende:
Volgende plat incoming; Watch_Dogs II
Net alle online dingen gedaan en godverdomme wat een chille game blijft dit toch
Echt wel heel chill dat ik al die games nooit 100% gespeeld heb, nu kan ik ze alsnog weer spelenik vermaak me.
Ben benieuwd, hoop vooral dat er geen online trophy's zijn, die zijn kutquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toffe game inderdaad, ik ben bang dat Watch Dogs Legion een stuk minder zal zijn doordat er geen echt hoofdpersoon is.
Beste GTA-game deze generatie buiten GTA V.
Ik haal alleen trophies als ik de game leuk vind en/of makkelijk zijn te halen van een game die ik heb.quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoop vooral dat er geen online trophy's zijn, die zijn kut
oh ik ook niet hoor, maar vind het zo kut als een game 50% online trophies heeft ofzo, dan weet ik zeker dat ik die nooit ga halenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik haal alleen trophies als ik de game leuk vind en/of makkelijk zijn te halen van een game die ik heb.
Ik koop geen games speciaal voor trophies.
Vet!quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:04 schreef Dopekoe het volgende:
Dat was mijn eerste plat (heb er maar 3).quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:53 schreef Jimbo het volgende:
Volgende plat incoming; Watch_Dogs II
Net alle online dingen gedaan en godverdomme wat een chille game blijft dit toch
Echt wel heel chill dat ik al die games nooit 100% gespeeld heb, nu kan ik ze alsnog weer spelenik vermaak me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |