quote:ik heb hem al gevonden
Op zondag 12 januari 2003 12:51 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek een hardhouse nr, hij is al een tijdje oud, want heb hem al best wel vaak gehoord.
In da lied hoor je een stem enkele keren zeggen: "I'm losing my feeling"
"I'm losing my feeling" dan krijg je zo'n melodietje...en dan op het gegeven moment weer zo'n stem en die zegt iets van: "The music is moving, come on take control" en dan krijg je een gruwelijke bass
Geal - Loosing my feeling.mp3
"hello, is it me your looking for. I can see it in your eyes. I can see it in your smile"
wie kent hem??
quote:Eminem - Role Model (Don't you wanna grow up to be just like me?
Op zondag 12 januari 2003 14:59 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek een nummer maar heb alleen het melodietje
http://www.taxus.nl/games/flash_boarders/flash_boarders.swfWeet iemand welk geweldig rap-nummer dit is?
quote:nopes, jah die hebben ook een lied met "i can see it in your eyes, theres something.." maar die bedoel ik nie...
Op zondag 12 januari 2003 16:42 schreef Matsie het volgende:[..]
is die niet van milc inc?
quote:klopt
Op zondag 12 januari 2003 16:44 schreef Poogie het volgende:[..]
nopes, jah die hebben ook een lied met "i can see it in your eyes, theres something.." maar die bedoel ik nie...
ik d8 meteen van, shit nee die is het niet, het is die van de reclame met dat lieve hondje
quote:Thanks man!
Op zondag 12 januari 2003 16:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Eminem - Role Model (Don't you wanna grow up to be just like me?
)
quote:Diana King - Shy Guy misschien?
Op zondag 12 januari 2003 17:18 schreef Furious het volgende:
jullie kenne allemaal die film wel, hoe heet die track van Bad Boys, niet de theme song van Inner Circle, maar die je hoort tijdens actie, hij was gister op tv, dus misschien weet 1 van jullie het?
greetz.
quote:ik
Op zondag 12 januari 2003 16:02 schreef Poogie het volgende:
alweer zoek ik een liedje, zoek de trance versie van lionell richie - hello."hello, is it me your looking for. I can see it in your eyes. I can see it in your smile"
wie kent hem??
bootz - hello
quote:nee dat is em helaas niet
Op zondag 12 januari 2003 17:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Diana King - Shy Guy misschien?
Ik bedoel trouwens niet het nummer van Beyonce en Jay-Z
quote:Georgie Fame- Bonny&Clyde?
Op zondag 12 januari 2003 17:50 schreef whiskas het volgende:
Ik zoek een (oud) nummer dat over Bonny en Clyde gaat. Het is heel erg bekend.Ik bedoel trouwens niet het nummer van Beyonce en Jay-Z
quote:Dan vast ook niet Eminem - Bonnie & Clyde
Op zondag 12 januari 2003 17:50 schreef whiskas het volgende:
Ik zoek een (oud) nummer dat over Bonny en Clyde gaat. Het is heel erg bekend.Ik bedoel trouwens niet het nummer van Beyonce en Jay-Z
quote:thnx
Op zondag 12 januari 2003 17:23 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ik
bootz - hello
quote:Niemand die hem kent??? help me ajb
Op zondag 12 januari 2003 13:11 schreef TAR het volgende:
Ik zoek een nummer dat redelijk vaak in de kroeg wordt gedraaid. de tekst gaat ongeveer zo:
You know what.... maybe you remember...where we met...on the beach..hunananananananana.En dan een beetje met een soort robot stem effectje. Misschien een beetje vaag, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
een beetje met van die wijde broeken muziek, ook breakdance achtig..
quote:R&B, hiphop en bubblin' gebruiken ze wel veel bij breakdancen
Op zondag 12 januari 2003 19:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het is niet 1 liedje maar 1 soort muziek
je ziet er altijd van die streetdancers op dansen...geen idee of het hier wel hoort...een beetje met van die wijde broeken muziek, ook breakdance achtig..
edit: bekijk dit filmpje eens: http://www.inthemix.com.au/tv/play.php?title=&clip=20020601_shuffle%2Fshuffle_220k.wmv&b=220 bedoel je dit mischien qua muziek? (1ste filmpje is reklame, 2e filmpje bedoel ik )
quote:hij doet het nie...
Op zondag 12 januari 2003 19:23 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
R&B, hiphop en bubblin' gebruiken ze wel veel bij breakdancen
en voor street dancen.. je bedoelt van die meisjes die gekke pasjes doen op muziek..? tja..van die top40 muziek toch..?edit: bekijk dit filmpje eens: http://www.inthemix.com.au/tv/play.php?title=&clip=20020601_shuffle%2Fshuffle_220k.wmv&b=220 bedoel je dit mischien qua muziek? (1ste filmpje is reklame, 2e filmpje bedoel ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |