Wel zou begrijpenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
Die mensen maken allemaal hen eigen waarheid. Naaktslak over dat hij het wel zou begrijpen maar het wel heel snel zou vinden als Jessie en Shelley een stel worden.
Ze zijn al een half uur aan het lullen over een situatie die nooit zal gebeuren.
Ze willen gewoon dat het gebeurt. Dan hebben ze een stok om mee te slaan.
Ja waar is ze?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:52 schreef Crabapple het volgende:
Maris nog steeds op zoek naar de Keileweg
Wiite bergen zit om de hoek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:52 schreef Crabapple het volgende:
Maris nog steeds op zoek naar de Keileweg
Wie is naaktslak?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
Naaktslak: Ik had het er laatst met Shelley over. Shelley had zichzelf en Gerrit gegoochelt
Is er weer wat loos??quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:54 schreef Mumbojumbo het volgende:
Maris gaat nu weer naar het ziekenhuis.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wiite bergen zit om de hoek.
Barst het er ook van.
Wat een raar tijdstip? Huisartsenpost?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:54 schreef Mumbojumbo het volgende:
Maris gaat nu weer naar het ziekenhuis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Voor de 2e dag van der eigen kippensoep gegeten?quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]Glibbert zijn Utopia-tijd door....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]Gods laat ik nu steeds Gerrit denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gods laat ik nu steeds Gerrit denken.![]()
Je zou der toch ik weet niet wat doen.......quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:00 schreef humpty het volgende:
Gevaarlijke situatie zegt Gerrit
kan beter even gaan roken
waarom vraagt Frannie met een kinderlijk stemmetje?
Schei toch uit, duik er gewoon opquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:00 schreef humpty het volgende:
Gevaarlijke situatie zegt Gerrit
kan beter even gaan roken
waarom vraagt Frannie met een kinderlijk stemmetje?
Maar nu van de drank zeker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:01 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ze was weer de hele tijd duizelig.
Vreselijk kind en straks Gerrit weer neer zetten als aanrander, oh ze is weer geil, zegt ze netquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je zou der toch ik weet niet wat doen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |