Die gast die doet alsof hij er alles vanaf weet, de balans van zo'n wagen feilloos aanvoelt maar er zelf niet eens in past?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:24 schreef vosss het volgende:
Nee. Er is geen opvolger of vervanger voor Olav.
Hij doet helemaal niet alsof hij er zelf niet in past.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die gast die doet alsof hij er alles vanaf weet, de balans van zo'n wagen feilloos aanvoelt maar er zelf niet eens in past?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die gast die doet alsof hij er alles vanaf weet, de balans van zo'n wagen feilloos aanvoelt maar er zelf niet eens in past?
Zijn commentaar (in Engels) met samen met John Watson was anders zeer goed! En vergeleken met wat de blinde Mol allemaal mist....quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:45 schreef sasquatsch het volgende:
Allard Kalff en goed commentaar
Imho een contradictio in terminis!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:05 schreef fathank het volgende:
Ik wil Sierd de Vos samen met Evert ten Napel.
Blijf jij lekker rondjes linksom kijken. Kun je net zo goed schaatsen kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:15 schreef vipergts het volgende:
Allard, Olav en Jack dat is net zo iets als iemand met down een hartoperatie laten doen omdat hij zo enthousiast is. Geen zinnig mens die daar in mee gaat. Rick mag lekker nascar blijven doen dat kijk ik vaker. Zoeken jullie je eigen goede commentator maar.
Daarom René Hoogterp Nelson Valkenburg!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:15 schreef vipergts het volgende:
Allard, Olav en Jack dat is net zo iets als iemand met down een hartoperatie laten doen omdat hij zo enthousiast is. Geen zinnig mens die daar in mee gaat. Rick mag lekker nascar blijven doen dat kijk ik vaker. Zoeken jullie je eigen goede commentator maar.
Eens, maar waarbij Mart Smeets nog wel kwalitatief goed commentaar bleef leveren is Olav toch afgegleden. Taalgebruik (vloeken) en objectief commentaar is ver beneden peil!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:16 schreef LorneMalvo het volgende:
Olaf mol is een begrip. Een soort mart smeets.
Mart smeets is inderdaad van statuur wat sjieker maar ze roepen bij mij hetzelfde haat-liefde gevoel op. En hebben beiden de sporen verdient.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:20 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Eens, maar waarbij Mart Smeets nog wel kwalitatief goed commentaar bleef leveren is Olav toch afgegleden. Taalgebruik (vloeken) en objectief commentaar is ver beneden peil!
Ik werp een andere naam op; Robert Doornbos.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:43 schreef Karstman het volgende:
Er is weinig anders denk ik. Ja of ze moeten Albers of Van den Garde het gaan laten doen ofzo maar dat lijkt me ook weinig succesvol.
Gelijk doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:20 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Ik werp een andere naam op; Robert Doornbos.
Vond je vorige f1 race leuk met al die pitstops en schuivers? Dan moet je Nascar eens kijken het is niet je poot in het tapijt trappen 4x linksaf en dan ben je er, zelfs als je van Pole start is het helemaal niet zeker dat je wint, wat in F1 wel vaak zo is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Blijf jij lekker rondjes linksom kijken. Kun je net zo goed schaatsen kijken.
Ik vind het echt een verschrikkelijke man met zijn undercut (hij heeft ook eens iets gehoord) dan ben je gezien of dat tenenkrommende melden bij de portier vorige week. Nog los van de dingen die hij mist, coureurs noemt die al jaren met pensioen zijn. Vorige week had je een piepje bij de scheldpartij van leclerc dat zouden ze standaard bij Olav moeten doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:57 schreef Armani XL het volgende:
Olav is op zich niet slecht (ook niet goed trouwens), maar zet er iemand naast met race-ervaring en verstand van zaken. Olav mist gewoon te veel of ziet dingen fout dus twee paar ogen zien gewoon meer.
Daarom kijk ik gewoon liever Sky, Crofty en Brundle vullen elkaar prima aan (al zijn ze vaak pro-Hamilton).
Bij olaf zitten ze altijd in elkaars kont, op de kont of aan zijn kont.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:25 schreef alopio het volgende:
Olaf met zijn irritante overdreven R ook altijd. “Nog 5 rrrrrrondes te gaan voorrrr Max Verrrrrstappen, dan zit hij op de staarrrrrt van Valterrrrri Bottas
Duo commentaar een optie? Volgens mij wel eens gedaan Olav met Doornbos op Silverstone in 2006.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:24 schreef vosss het volgende:
Nee. Er is geen opvolger of vervanger voor Olav.
Met Ho-Pin Tung zoals tijdens de FP in Canada was zeer voor herhaling vatbaar. Gewoon bescheiden op de achtergrond met nuttige en zinnige toevoegingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Duo commentaar een optie? Volgens mij wel eens gedaan Olav met Doornbos op Silverstone in 2006.
Vorig jaar ook een paar races met Giedo vd Garde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Duo commentaar een optie? Volgens mij wel eens gedaan Olav met Doornbos op Silverstone in 2006.
Als ze niet in hun salsa zittenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:13 schreef Wahe het volgende:
[..]
Bij olaf zitten ze altijd in elkaars kont, op de kont of aan zijn kont.
Olav Mol is zelf (helaas) fel tegenstander van duocommentaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:06 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook een paar races met Giedo vd Garde.
Ik vind Olav op zich nog wel oké, maar Jack Plooij moeten ze snel dumpen. Ik vind eigenlijk alles rondom de F1 op Ziggo dramatisch slecht, vooral Rob Kamphues is echt waardeloos als presentator.
Ja nogal wiedes. Dat verstoort de Grote Olav Mol-show.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:39 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Olav Mol is zelf (helaas) fel tegenstander van duocommentaar.
Nelson is heel prettig idd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:10 schreef McLaren_Fan het volgende:
Het commentaar van Olav gedurende het afgelopen weekend mbt Bottas was wel erg triest en beneden elk peil!
Het commentaar van René Hoogterp (IndyCar en Formula E bij Ziggo) en van Nelson Valkenburg (O.a. WEC/24 uur van Le Mans) vind ik persoonlijk erg goed. Daarnaast hebben we ook nog oude-rot Allard Kalff die races van goed commentaar kan voorzien!
Dit is dus echt wel jammer. Olav met Guido was wel tof vorig jaar idd. Voor mij werkte het wel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:39 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
De grootste fout die Olav maakte zijn z'n ouders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:49 schreef Seam het volgende:
Maakt Olav wel eens fouten ja? Of ziet hij dingen over het hoofd? Nooit opgevallen eigenlijk.
Natuurlijk dan merken mensen pas hoe slecht hij is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:39 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Je vergeet "De Nederrrrlanderrrrrrrrrrrrrr"quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:25 schreef alopio het volgende:
Olaf met zijn irritante overdreven R ook altijd. “Nog 5 rrrrrrondes te gaan voorrrr Max Verrrrrstappen, dan zit hij op de staarrrrrt van Valterrrrri Bottas
Ik irriteer me aan die Pet die er altijd bij zit achter zn laptopje. pffffffffffffffffffffffffffquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:09 schreef Danny het volgende:
Zet Doornbos er maar neer. Verder vind ik die winkelman helemaal niks. Die maakt nog meer fouten dan Olav Mol. Gosteren in P1 ook; 'er gaan geruchten dat Max zou willen vertrekken bij Mercedes'.
Okee, hij verbetert zich dan wel, maar toch. Heb bij Winkelman het idee dat-ie gewoon compleet met andere dingen bezig is dan daadwerkelijk kijken wat er op het circuit gebeurt.
Maar ik vind Olaf Mol nog best wel te pruimen hoor. Zou hij al moeten worden vervangen dan graag door Doornbos. Humor, vakkennis, vlotte babbel. Leuke gozer.
Is wel een stuk prettiger en beter dan Olav.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:21 schreef McLaren_Fan het volgende:
Overigens mag Jack Plooij direct vervangen worden! Zeker met zijn commentaar tijdens VT3
Jammer, dit is namelijk hoe zijn werkplek eruit ziet. Niet vreemd dat hij weleens iets mist van de race.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:39 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Mart Smeets kwalitatief goed commentaar? In ieder geval niet bij het wielrennen. Hij herkende geen enkele renner meer omdat hij het wielrennen zelf nauwelijks volgde. En vervolgens de grote man uithangen omdat hij zo'n geweldige wielerkenner zou zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:20 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Eens, maar waarbij Mart Smeets nog wel kwalitatief goed commentaar bleef leveren is Olav toch afgegleden. Taalgebruik (vloeken) en objectief commentaar is ver beneden peil!
Ik ken Smeets verder niet maar dat is het probleem. Ze zijn over hun hoogtepunt heen maar beseffen het verder niet. Olav ook met zijn instelling hij komt altijd over of Verstappen niets zou hebben bereikt zonder hem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mart Smeets kwalitatief goed commentaar? In ieder geval niet bij het wielrennen. Hij herkende geen enkele renner meer omdat hij het wielrennen zelf nauwelijks volgde. En vervolgens de grote man uithangen omdat hij zo'n geweldige wielerkenner zou zijn.
Olav Mol verdraag ik nog wel, maar het kan wel beter. Het zou inderdaad beter zijn als er iemand naast hem zou zitten. En niet Zak Hooij, want die mogen ze wat mij betreft direct bij het vuilnis zetten. Die levert totaal geen zinnige bijdrage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |