Precies, maar vraag mij af wat de werkelijke reden was. Ik hoop dat hij zich een beetje schaamde, want als ze hun dochter kennen, hadden ze kunnen weten dat het niet allemaal aan Tim lag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Pa was toen niet mee, ze waren bang dat ie wiebelhoofd aan zou vallen.
Huh? Zijn wij even oud.quote:
Ik zal hem naar Jessie sturenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:10 schreef Crabapple het volgende:
@:Dotteke mooie rap, je hebt veel talenten
Vies wijf,ik zou mijn hond er nog aftrappen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:17 schreef mazaru het volgende:
Na Gerrit opgegeild te hebben nu nog even een poging om Jessie op te hitsen.
[ afbeelding ]
Die familie schaamden zich helemaal niet. Moeder maakte 1 opmerking dat ze een beetje om de camera's moest denken als ze sex had, verder niets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, maar vraag mij af wat de werkelijke reden was. Ik hoop dat hij zich een beetje schaamde, want als ze hun dochter kennen, hadden ze kunnen weten dat het niet allemaal aan Tim lag.
Mijn hond zou er met een grote boog omheen lopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vies wijf,ik zou mijn hond er nog aftrappen.
Klopt, dat bedacht ik me toen meteen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal hem naar Jessie sturen
Ik bedenk me net dat er een grote bek over Andrea is dat ze ook wil Djjen
Ger wilde een rap maken en wie staat het nu de hele dag te doen?
En niemand die iets zegt
Gerrit wou toch zelf samen met Jessie een zomerhit maken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal hem naar Jessie sturen
Ik bedenk me net dat er een grote bek over Andrea is dat ze ook wil Djjen
Ger wilde een rap maken en wie staat het nu de hele dag te doen?
En niemand die iets zegt
Zou mooi zijn als Fam. van de Graaf uit Almere 'n dozijn van die Merel-shirtjes zou bestellenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Even aan Gerrit doorbrieven wat ze met Merel besproken heeft.
Gerrit vindt het niet ok, dat Merel zakgeld verdient met haar shirts.
Zo'n Gerrit moet blijven is hartstikke leuk.
Jessie: en dan zie je dat de bestellingen komen uit de omgeving van Dordrecht.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die familie schaamden zich helemaal niet. Moeder maakte 1 opmerking dat ze een beetje om de camera's moest denken als ze sex had, verder niets.![]()
Toen broer en mama kwamen werd ze even aangesproken op uitspraken als dat ze thuis niet gezien werd, dat was alles. Verder misten ze de vrolijke Franny.
Die hebben geen idee van het nymfomane gedrag van Franny of negeren het voor het gemak.
En ik zie nu Jessie al het werk doen,Gerrit vindt het allemaal wel best,het komt hem wel aanwaaien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerrit wou toch zelf samen met Jessie een zomerhit maken?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ik zie nu Jessie al het werk doen,Gerrit vindt het allemaal wel best,het komt hem wel aanwaaien.
Spreken over CBD olie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:25 schreef BloesBloes het volgende:
oké, een vegan btich dus, maar wat komt ze doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |