Ze hebben de selectie niet gehaald omdat ik zoveel diarree moest doorspitten. Ik zag dat je iets zei over de aanname dat klimaat consistent moest zijn, dat waardeerde ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb er een x-aantal geplaatst, voel je vrij ze terug te zoeken.
Verder mee eens dat dit soort topics volcontinu compleet vergald worden door altijd weer dezelfde personen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:36 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ze hebben de selectie niet gehaald omdat ik zoveel diarree moest doorspitten. Ik zag dat je iets zei over de aanname dat klimaat consistent moest zijn, dat waardeerde ik.
Precies, ik heb daardoor nagelaten het zorgvuldig te lezen maar wilde ts complimenteren. Ik vind het leuk als er op KLB nog wel wat gediscussieerd wordt, morgen waag ik n poging het eens goed te lezen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Verder mee eens dat dit soort topics volcontinu compleet vergald worden door altijd weer dezelfde personen.
Er is geen klimaat!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe kun je nou een klimaat ontkennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |