Jij bent toch volgens je profiel een man. dan is deze vraag natuurlijk NIET aan jou gericht. Wilde graag aan de vrouwen vragen waaraan zij de voorkeur geven.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet vragen, maar doen. En kutje oraal verwennen? Seriously?
Er worden gelukkig zeer weinig woorden gebruikt om te beginnen met orale verwennerij. En maar goed, ik zou er spontaan geen zin meer in hebben...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Jij bent toch volgens je profiel een man. dan is deze vraag natuurlijk NIET aan jou gericht. Wilde graag aan de vrouwen vragen waaraan zij de voorkeur geven.
Had eigenlijk verwacht, ligt aan het moment. De ene keer oraal verwennen, de ander keer, dus in een andere situatie gewoon beffen.
To bef or not to bef is the question !!
or
=
Ja, maar aangezien het een openbaar forum is reageer ik af en toe toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Jij bent toch volgens je profiel een man. dan is deze vraag natuurlijk NIET aan jou gericht. Wilde graag aan de vrouwen vragen waaraan zij de voorkeur geven.
Had eigenlijk verwacht, ligt aan het moment. De ene keer oraal verwennen, de ander keer, dus in een andere situatie gewoon beffen.
To bef or not to bef is the question !!
or
=
Tja, moet je zelf weten, maar dan mis je wel wat!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er worden gelukkig zeer weinig woorden gebruikt om te beginnen met orale verwennerij. En maar goed, ik zou er spontaan geen zin meer in hebben...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien het een openbaar forum is reageer ik af en toe toch.
Mannen (en vrouwen ook) een goede tip, oefening nodig? dan koop een dozijn oesters. En na uren oefenen eet je ze gewoon op, is nog gezond ën een afro deo sicum (oid).quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Pimpeltje het volgende:
Lekker een vlezige kut uitlebberen is toch lekker? Voor allebei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |