Echt het beste om te doenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:17 schreef Minarosa het volgende:
Heel mooi, die tegels. Srak gezet ook. Wij hebben een deel van de badkamer (in de douche) laten betegelen met redelijk opvallende tegels en ik ben er nog elke dag blij mee, vooral dat ik geen 'veilige' keuze heb gemaakt maar onze (oké, mijn
) eigen smaak heb gevolgd.
Matgoud of glimmend goud voor de kranen? Ben ook benieuwd naar de verlichting.
Haha, echt he. Misschien komt het daardoor, na 11 jaar in een circusbadkamer is niks meer gek genoegquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat een veilige keus, die tegels in de badkamer. Vergeleken met wat je nu hebt![]()
Ziet er goed uit
Ik heb het altijd mooi gevonden, maar heb er ook niet 11 jaar tegen aan hoeven kijken. Ik snap dat je aan iets rustigers toe bent. Godzijdank niet rustig grijs.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Haha, echt he. Misschien komt het daardoor, na 11 jaar in een circusbadkamer is niks meer gek genoeg
Welke tegels komen er op de vloer? Plaatje als je hebt?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Oh, na 11 jaar stoort het nog niet hoor.
En dank allemaal! En dat terwijl het nu eigenlijk nog best flets oogt op de foto zonder het contrast dadelijk van de kranen en de donkere vloer.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke tegels komen er op de vloer? Plaatje als je hebt?
Mooi!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, natuursteen look keramiek60x120 cm
Welke kleur voegen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
En deze komen in de keuken trouwens:
[ afbeelding ]
Zo gelijkend mogelijk met de tegel. Ik haat duidelijke voegen in tegelvloerenquote:
Ja kan ik beide inkomenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo gelijkend mogelijk met de tegel. Ik haat duidelijke voegen in tegelvloeren![]()
Voor de visgraat gaan we voor signaalwit, dat is juist mega vet.
Jung is harstikke duur, Gira is net zo mooi en een stuk goedkoper:quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:06 schreef RB42 het volgende:
Toffe tegels. En die Looox-lampen wilde ik ook maar mij vrouw heeft ze weggeveto'd.
Had je nog schakelmateriaal gevonden? Ik had Jung LS990 gesuggereerd.
Schakelmateriaal is nog niet besteld. Die van Jung is wel echt mooi. Maar 40 euro alleen voor het afdekraampje. Oef... moeten we nog ff over nadenken. Het wordt denk ik toch of deze van Jung of jaren 30 bakelieten spul. Lastige is dat 1 stopcontact op de groene tegels komt, en 2 schakelaars op een witte muur. Dus ja, kies je dan voor donker of juist iets lichtsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:06 schreef RB42 het volgende:
Toffe tegels. En die Looox-lampen wilde ik ook maar mij vrouw heeft ze weggeveto'd.
Had je nog schakelmateriaal gevonden? Ik had Jung LS990 gesuggereerd.
Ik stem donkerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Schakelmateriaal is nog niet besteld. Die van Jung is wel echt mooi. Maar 40 euro alleen voor het afdekraampje. Oef... moeten we nog ff over nadenken. Het wordt denk ik toch of deze van Jung of jaren 30 bakelieten spul. Lastige is dat 1 stopcontact op de groene tegels komt, en 2 schakelaars op een witte muur. Dus ja, kies je dan voor donker of juist iets lichts.
Het kan ook allebei natuurlijk. Zat series die in zowel wit als zwart worden uitgebracht.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Schakelmateriaal is nog niet besteld. Die van Jung is wel echt mooi. Maar 40 euro alleen voor het afdekraampje. Oef... moeten we nog ff over nadenken. Het wordt denk ik toch of deze van Jung of jaren 30 bakelieten spul. Lastige is dat 1 stopcontact op de groene tegels komt, en 2 schakelaars op een witte muur. Dus ja, kies je dan voor donker of juist iets lichts.
Ik vind dit zoo gaaf hèquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, 2 wanden. Die achter de wastafel ook. De douche wordt bijna zwart. En de andere 2 wanden blijven wit.
[ afbeelding ]
En natuurlijk kan dit ook in kleinere badkamers! Je moet m dan alleen niet rondom tot aan het plafond dicht tegelen met donkergroen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |