wordt met de minuut ergerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
Merel's ware aard komt duidelijk naar voren. Allemachtig wat een bitch is dat.
ik wordt team merel.....want das beter als jessie......dat ik dit nog ooit zou zeggen.....:))))quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
Merel's ware aard komt duidelijk naar voren. Allemachtig wat een bitch is dat.
Geen idee maar MOEST vast stiekem voor het verhaalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:19 schreef Maria44 het volgende:
Heeft ze het nu gevraagd aan Jessie? (zoals Adriaan adviseerde)
[ afbeelding ]
Ik niet. Vind dit echt om je kapot te schamen van Merel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:21 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik wordt team merel.....want das beter als jessie......dat ik dit nog ooit zou zeggen.....:))))
beter maken ze het maar weer goed....ik gun ze elkaar....:))))
Ja zal best, Jessie heeft het er niet over en is er niet bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:21 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Geen idee maar MOEST vast stiekem voor het verhaal
Wat een schatje is ons aller smurfie toch!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:25 schreef snetje het volgende:
Andrea: Ik had het nooit gedacht dat ik het me strot uit zou krijgen maar ik vind het sneu voor hem...
Belachelijk, Jessie is geheel niet zielig.......zo gaat ze zich nog belangrijker voelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:25 schreef snetje het volgende:
Andrea: Ik had het nooit gedacht dat ik het me strot uit zou krijgen maar ik vind het sneu voor hem...
ik was team jessie omdat ik hem na utopia 1 nog een kans wilde geven maar hij is nog slechter dan ik dacht en merel ja ik vind... laat maar....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:21 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik wordt team merel.....want das beter als jessie......dat ik dit nog ooit zou zeggen.....:))))
Maar mevrouw Lex wil houtbehang......quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:28 schreef formule het volgende:
Er was toch nog behang over, zo'n twintig rollen
Oquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar mevrouw Lex wil houtbehang......
Iemand dr wel verteld dat ze dan houtlijm bij moet bestellenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar mevrouw Lex wil houtbehang......
Plezier daar!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:38 schreef wildstar het volgende:
Ik ga naar het wapen van wormer...daar hebben ze betere muziek en drank
Yeppquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:46 schreef Sofia2019 het volgende:
Het is uit tussen Jessie en merel ?
Kan niet want nu moet Shellyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:21 schreef Maria. het volgende:
[..]
Ik ook. Bah wat kan ze slecht tegen haar verlies. Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar ze lijkt nog wel erger dan Shelley.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:54 schreef Hznootje het volgende:
Merel voelt zich ontzettend goedWat heb ik een hekel aan die muts zeg..
Zelfs erger dan Mariska..dat zegt wat!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Bah wat kan ze slecht tegen haar verlies. Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar ze lijkt nog wel erger dan Shelley.
Ik heb t niet gezien maar wel hier gelezenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:58 schreef Hznootje het volgende:
Merel zou Jessie nooit naar beneden halen..Jessie doet dat wel...Waar heb ik vanmiddag dan naar zitten kijken?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:00 schreef Mjelleke het volgende:
Als er 1 iemand iemand neerhaalt is het op dit moment merel wel degene die dat doet. Jessie is al de hele tijd in de studio bezig. En hij geeft alleen een antwoord als hem iets gevraagd wordt erover. Zij maakt meteen een t shirt
Ja dezelfde Cees die zei dat hij naar haar innerlijk moest kijken omdat ze een leuk koppie heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef Bramenstruik het volgende:
ik hoop een ding, Jessie was erg, maar werd 100x erger met die walvis aan zn zijde, dat ie iets normaler gaat doen nu, zoals Cees zei, die zag dat toch wel goed
dat komt natuurlijk wel goed uitquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dezelfde Cees die zei dat hij naar haar innerlijk moest kijken omdat ze een leuk koppie heeft.
Maar goed, wat dat laatste betreft heeft hij gelijk.
Merel was toen erg van het aanhalen, door zijn haar wrijven etc. en dat heb ik al een tijd niet meer gezien. Maar nu de nwe structuur erdoor is en zij veel winst verwacht, mag Jessie ophoepelen.
in haar sprookjeswereld wel Puzz, dat denk ik wel, maar dat mens hangt van ellende in elkaar van geestelijke armoedequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef puzziepie het volgende:
Ik geloof sowieso niet dat Merel gek was op Jessie, ....was leuk voor de beelden maar zo ongeloofwaardig als de neten .
[ afbeelding ]
Ja valt mij wel op. Het is een opportuniste pur sang.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:06 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
dat komt natuurlijk wel goed uit
klopt, maar Cees heeft zich herpakt, laart je zachte kant zien, en dat lukt noit niet met zo´n wijfquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dezelfde Cees die zei dat hij naar haar innerlijk moest kijken omdat ze een leuk koppie heeft.
Maar goed, wat dat laatste betreft heeft hij gelijk.
Merel was toen erg van het aanhalen, door zijn haar wrijven etc. en dat heb ik al een tijd niet meer gezien. Maar nu de nwe structuur erdoor is en zij veel winst verwacht, mag Jessie ophoepelen.
Ja hij beaamde dat vandaag.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Mjelleke het volgende:
Heeft iemand t Jessie horen zeggen van t marketing verhaal? Ik heb hem wel horen zeggen dat hij omdat hij rot post had gekregen dat hij even niet zo bezig was met de bv zaken. Dat hem dat niet zo interesseerde op dat moment
Ok, dat klopt ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
klopt, maar Cees heeft zich herpakt, laart je zachte kant zien, en dat lukt noit niet met zo´n wijf
Ja zo denk ik ook. Ze ziet en benoemd ook haar eigen fouten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik vind Merel vreselijk, maar de dingen die ze nu aan Hiske vertelt kloppen imo wel.
Yep, dat heeft hij gezegd en ook vandaag vond hij het een hele normale opmerking.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Mjelleke het volgende:
Heeft iemand t Jessie horen zeggen van t marketing verhaal? Ik heb hem wel horen zeggen dat hij omdat hij rot post had gekregen dat hij even niet zo bezig was met de bv zaken. Dat hem dat niet zo interesseerde op dat moment
ja alleen ze kan het nu niet meer gebruiken, Jessie is een heel infantel mannetje hoor, hheel beinvloedbaarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik vind Merel vreselijk, maar de dingen die ze nu aan Hiske vertelt kloppen imo wel.
Als je geen zachte kant hebt, heb je niets te laten zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
klopt, maar Cees heeft zich herpakt, laart je zachte kant zien, en dat lukt noit niet met zo´n wijf
Glasbak mot vol zekers?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef puzziepie het volgende:
Ik geloof sowieso niet dat Merel gek was op Jessie, ....was leuk voor de beelden maar zo ongeloofwaardig als de neten .
[ afbeelding ]
Oké dan heb ik dat gemist. Zit nl niet 24/7 aan de streamsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yep, dat heeft hij gezegd en ook vandaag vond hij het een hele normale opmerking.Hij gooide de stroopwafelcake van Hiske en Gerrit uit de boot, vanwege dezelfde reden.
Die hangt van oppervlakkigheid aan elkaarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef Mjelleke het volgende:
En hoor merel ook steeds zeggen dat hij niet over zijn gevoel praat. Doet zij dat zelf wel?
Jawel, zeker na de nare post van haar moeder bv.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef Mjelleke het volgende:
En hoor merel ook steeds zeggen dat hij niet over zijn gevoel praat. Doet zij dat zelf wel?
Hoezo gebruiken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja alleen ze kan het nu niet meer gebruiken, Jessie is een heel infantel mannetje hoor, hheel beinvloedbaar
Nee, niemand niet, lijkt me.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Oké dan heb ik dat gemist. Zit nl niet 24/7 aan de streams
Zeker wel, maar ik snap het in deze context niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh zeg ik iets verkeerds? Merel gebruikt geen mensen ?![]()
![]()
inderdaad, maar ze verdienen elkaar allebei verwende kinderen en ik ik peronen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yep, dat heeft hij gezegd en ook vandaag vond hij het een hele normale opmerking.Hij gooide de stroopwafelcake van Hiske en Gerrit uit de boot, vanwege dezelfde reden.
ok, ik bedoelde eigenlijk, dat Jessie beinvloedbaarder is dan het eruit ziet, zielig mannetje, zag je toen al met Billy, en het gaat maar doorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik snap het in deze context niet.
Ik wou dat ik 2 hondjes was, dan kon ik samen spelen... Zo zoetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
inderdaad, maar ze verdienen elkaar allebei verwende kinderen en ik ik peronen.
Je bedoelt beïnvloedbaar door die vrouwen te bevoordelen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok, ik bedoelde eigenlijk, dat Jessie beinvloedbaarder is dan het eruit ziet, zielig mannetje, zag je toen al met Billy, en het gaat maar door
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar ze willen elkaar niet meer verdienenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee zoals ik het zeg, tis een kleuterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je bedoelt beïnvloedbaar door die vrouwen te bevoordelen?
Ze houdt wel van een drankje of een flesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:15 schreef Sofia2019 het volgende:
Heeft merel een alcohol probleem? Zie haar dagelijks wijn drinken
Overvoorraad van trouble in paradise MOET opquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:15 schreef Sofia2019 het volgende:
Heeft merel een alcohol probleem? Zie haar dagelijks wijn drinken
die was al op hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Overvoorraad van trouble in paradise MOET op
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Reactie op Facebook:
Nou daar zitten de fans thuis in hun Donny en Divakleding. Alsof het Ned.elftal de finale verloren heeft en je moet nog naar huis in je oranje outfit.
![]()
![]()
Reactie op Facebook:
Nou daar zitten de fans thuis in hun Donny en Divakleding. Alsof het Ned.elftal de finale verloren heeft en je moet nog naar huis in je oranje outfit.
![]()
![]()
Reactie op Facebook:
![]()
![]()
Emotioneel is hij zeker een kleuter, kan niet naar zichzelf kijken, naar zijn eigen aandeel. Alles wat fout gaat is de schuld van anderen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee zoals ik het zeg, tis een kleuter
Nog oprecht verdrietig ook waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Reactie op Facebook:
![]()
![]()
deze gast moeten we naar FOK halen!Lachen we ook weer eens!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Reactie op Facebook:
![]()
![]()
Ff je neus snuiten in je mouw.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:18 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Nog oprecht verdrietig ook waarschijnlijk
O goeie.....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
deze gast moeten we naar FOK halen!Lachen we ook weer eens!
vroeg me al af, waar blijft shownieuws, vakantie denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:19 schreef formule het volgende:
Morgen in de Telegraaf: Jessie en Merel zijn geen liefdeskoppel meer
Top plan heel die kledinglijn in stukjes knippen en verkopen a ¤10 per zakdoekquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ff je neus snuiten in je mouw.
heb je een zielig verhaal? ga je dood?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:22 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Top plan heel die kledinglijn in stukjes knippen en verkopen a ¤10 per zakdoek
Stuur die 15% winst maar naar BakkieB
Tutut ben de enige ware koning vd straatquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb je een zielig verhaal? ga je dood?
niet alleen merel,maar lex ook,wat een vervelende wijven zijn het,kunnen nergens tegen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:22 schreef Avatarloos het volgende:
Jeeetje wat zit Merel tof te doen
Bakkie de koning van de straat,quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:23 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Tutut ben de enige ware koning vd straat
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Bakkie de koning van de straat,
kijk uit , dat je niet op hem staat,
moeilijk moeilijk, want mn voet gaat zoals die gaat,
baksteen baksteen
Welke vergoeding krijg ik als ik moet knippen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:22 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Top plan heel die kledinglijn in stukjes knippen en verkopen a ¤10 per zakdoek
Stuur die 15% winst maar naar BakkieB
Jawel hoor. Zelfs toen Christel er nog was, kon ze het goed met Merel vinden. Alleen tussen Merel en Christel boterde het niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:26 schreef Avatarloos het volgende:
Waar wijn is, is Hiske ook he pffff . Ik dacht dat zij Merel ook niks aan vond.
meen je niet? had je je vergist?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef Avatarloos het volgende:
Merel voelt zich helemaal de queen he ? Jemig wat kan je je in mensen vergissen
Klopt. Die lust wel een flesje, of twee. Gisteren toen de meiden wijn gingen pakken, was Hiske al in het voorraadhok om een flesje te halen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:26 schreef Avatarloos het volgende:
Waar wijn is, is Hiske ook he pffff . Ik dacht dat zij Merel ook niks aan vond.
Jens moet hard weglopen bij Myleentje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:27 schreef Sofia2019 het volgende:
Zal jens leuk vinden dat Mylène close is met gerrie
jaja...hike MET MENING...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef Hznootje het volgende:
Hiske spreekt Merel aan..Ze vindt het onvolwassen
ze moet toch geld verdienen...15%quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:00 schreef Mjelleke het volgende:
Als er 1 iemand iemand neerhaalt is het op dit moment merel wel degene die dat doet. Jessie is al de hele tijd in de studio bezig. En hij geeft alleen een antwoord als hem iets gevraagd wordt erover. Zij maakt meteen een t shirt
niet lang, alleen Mylene en Andrea bleven overquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is van vanmiddag toen zaten ze met 6 vrouwen of zo.
Heeft Mariska wel alles geturfd? Die heeft ook aardig wat opgezopen de laatste dagen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:34 schreef Maria44 het volgende:
Jessie over het turven van de flessen wijn. Zijn er 3 opengemaakt zegt Mariska de snitch.
Yeah right en gisteren en ...
Ze turven daar niks, ook niet de blikjes voor de gasten etc.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heeft Mariska wel alles geturfd? Die heeft ook aardig wat opgezopen de laatste dagen.
Ja viel me al op, die zuipt de hele dag wijn. En turft niks idd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heeft Mariska wel alles geturfd? Die heeft ook aardig wat opgezopen de laatste dagen.
Zou dat het zijn hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:36 schreef Bramenstruik het volgende:
probeert die gore rose te slijten
Smeert ze cheeseburgers op dr gezicht? Cedar verklaart die oempa kleur dusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:35 schreef Avatarloos het volgende:
Merel gebruikte eerder Chanel makeup, maar dat werd te duur. Nu van de Mac
die douwde ze in haar reet, vastquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef Avatarloos het volgende:
Mylene over haar eerste tampon![]()
Fran smult
Ze vroeg aan haar vriendin :' waar moet hij erin dan 'quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die douwde ze in haar reet, vast
tampon in je centenbak, pil in je kontquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:41 schreef Avatarloos het volgende:
[..]
Ze vroeg aan haar vriendin :' waar moet hij erin dan '
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:42 schreef Maria44 het volgende:
Mylene is me echt tegengevallen, vooral vandaag. Ze wil zo graag bij Merel horen..ongekend.
Jordie had gelijk wat mij betreft, meeloopgedrag.
Dylan probeert zich eruit te lullen, maar de beelden liegen niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:41 schreef mazaru het volgende:
Dylan zegt dat hij en Kees het leuk hadden in het huisje en dat mensen dan nog zeggen dat ze ruzie hebben
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:43 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Andrea zit in utopia omdat ze wou leven in een vissenkom![]()
Heus wel aquariums in haar maat![]()
Inkoppertje, flauw
de pil klem tussen de knieenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tampon in je centenbak, pil in je kont
wat ze doet, ze wil bemiddelen, maar zegt dan dingen die niet aan haar zijn, onder het mom van vertrouwelijkheid, vertelt ze dingen door, ze geniet van die bemiddelingsrol, maar dat gaat niet helemaal goedquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:43 schreef mazaru het volgende:
Andrea zegt dat ze in een vissenkom leven. Jordy zegt er zitten ook haaien tussen.
A: Ik wil gewoon een mooie tropische vis zijn
Meid, je bent gewoon een glibberige aal die zich verstopt onder de blubber tot hij dood vlees ruikt.
hoop het krijgt Frennie ook eens een keer wat ze wilquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Avatarloos het volgende:
Hey, zit Jessie ook aan de wijn ?
Ik noem het gewoon stoken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat ze doet, ze wil bemiddelen, maar zegt dan dingen die niet aan haar zijn, onder het mom van vertrouwelijkheid, vertelt ze dingen door, ze geniet van die bemiddelingsrol, maar dat gaat niet helemaal goed
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Avatarloos het volgende:
Hey, zit Jessie ook aan de wijn ?
Ja dat snap ik ook niet zag hem ineens rondstruinen tijdens het gesprek tussen hiske en merel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:50 schreef mazaru het volgende:
Wat doet die eikel daar nou weer???
[ afbeelding ]
Voelt ze zich nog populairderquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
Merel heeft al binnen het uur 5 shirts verkocht en team jessie was er 1 van verkocht en die is nu geannuleerd.
En maar in de camera kijken, kijk mij eens lol hebben..... ZIEN JULLIE HET??quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef mazaru het volgende:
Merel hysterisch lachen dat ze al vijf shirts heeft verkocht
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
hahahaha, ik probeerde er nog een draai aan te geven
Die moet naar zijn huis, het is tenslotte geen zwerver meerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:50 schreef mazaru het volgende:
Wat doet die eikel daar nou weer???
[ afbeelding ]
Joh andersom zou hij net zo idioot reageren. Die twee lijken zo op elkaar in gedrag en egoisme. Alleen met dit verschil dat Merel het toegeeft en Jessie nog nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef humpty het volgende:
5 shirts verkocht hahahahahaha bleh en 1 iemand heeft een team jessie shirt gekocht
en geannuleerd hahahahaha....wat een vreselijk mens die merel
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
Merel heeft al binnen het uur 5 shirts verkocht en team jessie was er 1 van verkocht en die is nu geannuleerd.
Moeder van Merel is er maar druk meequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ja ze zuipt er behoorlijk op los. Is volgens mij ook al aangeschotenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Meurol heb al 5 T shirts verkocht.
Der is een besteld "team jessie" shirt geanuleerd.
Meurol le g in een scheur, ondertussen word er weer een fles chateau de migrene open getrokken.
Daar mogen ze achter ook wel wat op bedenken niet te gelovenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En maar in de camera kijken, kijk mij eens lol hebben..... ZIEN JULLIE HET??
ik zwaai gewoon af en toequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Daar mogen ze achter ook wel wat op bedenken niet te geloven
hoe vaak Merel in de camera kijkt...
kan ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:55 schreef humpty het volgende:
[..]
ik steek mijn tong uit als zij het is
wordt een plus plus model zo, Merel verwerkt tegenslagen met heel veel vreten en kopenquote:
en die ellendige lach wordt steeds belachelijkerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wordt een plus plus model zo, Merel verwerkt tegenslagen met heel veel vreten en kopen
die facings op haar tanden kunnen ook loslaten . las ik toevalligquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
en die ellendige lach wordt steeds belachelijker
Wel grappig te zien hoe onzeker ze kan zijn ondanks die grote bekquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
en die ellendige lach wordt steeds belachelijker
Ik hoop echt dat Jessie er klaar mee is. Wat een wijf!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die facings op haar tanden kunnen ook loslaten . las ik toevallig
ik geloof ook echt dat Jessie er een nog naarder mens van werd, als hij haar echt laat gaan, geef ik hem wat meer creditquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jessie er klaar mee is. Wat een wijf!
meen het serieus, dat mondje en dat gezicht van hem, alsof hij abrupt van de borst is afgetrokkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:02 schreef Maria44 het volgende:
Dylan kiest partij voor Merel kennelijk.
[ afbeelding ]
Dat is idd een kindje nog.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
meen het serieus, dat mondje en dat gezicht van hem, alsof hij abrupt van de borst is afgetrokken
lekkere dikke billen ok, daar kan ik nog wel inkomen, maar dit!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Djezzie is blij, want: eindelijk verlost van die legbatterij
Een hond nog wel. Zo dan, zeg dat even in zijn gezicht Branniequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Sofia2019 het volgende:
Brandon vind Jessie een hond zegt hij
Ja tuurlijk, lekke stoer doen, maar hij is niet thuis. Hier laat hij watje Dylan zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
Denk dat als hij onder zijn vrienden is hij een hele andere Dylan is .
Ja het Gerrit afkraak uurtje is weer begonnen ... en natuurlijk zit Andrea er ook weer bij...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Brandy over het 'tof' doen van iemand , kom dan naar me toe bla bla
Gaat vast over Jessie, Ger?
[ afbeelding ]
Stap er dan zelf op af, slome. Je weet kennelijk dat het gezegd is, wat let je?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, gaat over dat zij praten over alles wat niet goed is aan de wasruimtequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Oke en hebben ze dat nog niet tegen hem gezegd dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja, gaat over dat zij praten over alles wat niet goed is aan de wasruimte
Ik zie Brandy dat wel doen , die is gelukkig niet bang voor Jessiequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Stap er dan zelf op af, slome. Je weet kennelijk dat het gezegd is, wat let je?
Maar dan moet Brandon eens een keertje ballen tonen en Gerrit flink aanpakkken zo erg, dat ie het nooit meer durft te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja, gaat over dat zij praten over alles wat niet goed is aan de wasruimte
Kennelijk niet tegen Brandon. Ze hebben foto's gemaakt. Daar heeft Jordie wat van gezegd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke en hebben ze dat nog niet tegen hem gezegd dan.
Ja dat waardeer ik ook wel nu van hemquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Ik hou van Jordy's open zijn , het aankaarten van dingen die hij niet vindt kloppen
Ja die Jordie bevalt me voorlopig welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Ik hou van Jordy's open zijn , het aankaarten van dingen die hij niet vindt kloppen
Mij ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja die Jordie bevalt me voorlopig wel
Brandy zn tijd is ook bijna voorbij, die heeft heel zn Utopiatijd in zn broek gescheten, en tsja nu gaat hij los????quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie Brandy dat wel doen , die is gelukkig niet bang voor Jessie
Oh dat klopt !! Jordy bedankte daar voorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef humpty het volgende:
Gaat het niet over de foto`s die Gerrit wilde maken van de dingen die Brandon
nog moet doen ? Die wil hij dan in de silo hangen ...Jordie wilde hem daar
in ieder geval niet voor helpen die zei zeg het toch gewoon tegen Brandon
Ja, dat doet hij netjes. Niemand uitgezonderdquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Is geen verkeerde neequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
dat doet andrea ook.....dus andrea is overbodig?.....exit ??quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat waardeer ik ook wel nu van hem
en zn lach, geweldig, gnagnagnagna, word er zo melig van, en lach dan gelijk meequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Welnee, alleen via via, de lafbek. Nu moet hij naar Gerrit gaan en niet roddelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Brandy zn tijd is ook bijna voorbij, die heeft heel zn Utopiatijd in zn broek gescheten, en tsja nu gaat hij los????
Dylan kiest voor de gratis wijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:02 schreef Maria44 het volgende:
Dylan kiest partij voor Merel kennelijk.
[ afbeelding ]
pfffffquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:16 schreef Harrison het volgende:
Brandon heeft geen zin om hier woest te worden. Hij gaat gewoon zijn bek houden
De nieuwe nummer 1 is zo'n geweldig decorstukquote:
Wat een slap piemeltje is dat toch, die mag samen met Brandon naar huis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dylan kiest voor de gratis wijn
daar snap ik ook geen moer van Mazquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
De nieuwe nummer 1 is zo'n geweldig decorstuk
Nou? Hij heeft een paar flinke aanvaringen gehad met Jessie en hij was niet bang , zei wat hij er van vond en zei hem recht in zijn gezicht dat Jessie niet zo achterbaks moest doen ..maar hem dingen in zijn gezicht moet zeggen , want wat ook Merel vanmiddag tegen Jessie zei: Jessie roept van alles achter je rug ,men tijdens het weglopen ...maar is laf als iemand dat hoort en hem daar op aanspreektquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Brandy zn tijd is ook bijna voorbij, die heeft heel zn Utopiatijd in zn broek gescheten, en tsja nu gaat hij los????
Ah zo kennen we Brandon weer....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef Sofia2019 het volgende:
Brandon vind Jessie een hond zegt hij
Ja dat snap je toch niet, wie zet die kluns op 1 ?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
De nieuwe nummer 1 is zo'n geweldig decorstuk
ze zien dat hij vrouw onvriendelijk is....zei ,merelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:18 schreef humpty het volgende:
Gerrit maakt een grote kans om naar huis te gaan zegt Merel
mensen buiten zien dat he wat hij doet
ik vind het een natte scheet, een actionman uit een doosjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou? Hij heeft een paar flinke aanvaringen gehad met Jessie en hij was niet bang , zei wat hij er van vond en zei hem recht in zijn gezicht dat Jessie niet zo achterbaks moest doen ..maar hem dingen in zijn gezicht moet zeggen , want wat ook Merel vanmiddag tegen Jessie zei: Jessie roept van alles achter je rug ,men tijdens het weglopen ...maar is laf als iemand dat hoort en hem daar op aanspreekt
Maar de mensen buiten zien Merel ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:18 schreef humpty het volgende:
Gerrit maakt een grote kans om naar huis te gaan zegt Merel
mensen buiten zien dat he wat hij doet
Eens en een verademing hoe rustig hij dan blijft tegen die grootbekkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou? Hij heeft een paar flinke aanvaringen gehad met Jessie en hij was niet bang , zei wat hij er van vond en zei hem recht in zijn gezicht dat Jessie niet zo achterbaks moest doen ..maar hem dingen in zijn gezicht moet zeggen , want wat ook Merel vanmiddag tegen Jessie zei: Jessie roept van alles achter je rug ,men tijdens het weglopen ...maar is laf als iemand dat hoort en hem daar op aanspreekt
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:18 schreef Maria. het volgende:
[..]
ze zien dat hij vrouw onvriendelijk is....zei ,merel
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef humpty het volgende:
Gaat het niet over de foto`s die Gerrit wilde maken van de dingen die Brandon
nog moet doen ? Die wil hij dan in de silo hangen ...Jordie wilde hem daar
in ieder geval niet voor helpen die zei zeg het toch gewoon tegen Brandon
mensen buiten hebben maar weinig in te brengen ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Maar de mensen buiten zien Merel ook
Ik ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind hem ...tja wat vind ik van hem ,niet veel ,maar hij is absoluut niet bang om hem aan te sprekenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het een natte scheet, een actionman uit een doosje
Hij hoort pas net over de plannen van Gerrit.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar dan moet Brandon eens een keertje ballen tonen en Gerrit flink aanpakkken zo erg, dat ie het nooit meer durft te doen.
Maar ja Brandon...
Precies dat jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef humpty het volgende:
[..]
Eens en een verademing hoe rustig hij dan blijft tegen die grootbekken
tis een poseur, hij legt dat zichzelf op, voelt heel ongemakkelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind hem ...tja wat vind ik van hem ,niet veel ,maar hij is absoluut niet bang om hem aan te spreken
En Brandy is absoluut niet bang om Ger aan te pakkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij hoort pas net over de plannen van Gerrit.
dus ze maakt stemming...tegen ger...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mensen buiten hebben maar weinig in te brengen ook
Nee, dat zie ik ook zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind hem ...tja wat vind ik van hem ,niet veel ,maar hij is absoluut niet bang om hem aan te spreken
Welnee. Hij zei ook dat het alleen bedoeld is om te prikken en bang om te weinig in beeld te zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En Brandy is absoluut niet bang om Ger aan te pakken
Eerlijk is eerlijk, vind hem het meest een "utopiaan" van iedereen daar. Hij is veel bezig voor anderen. Vraagt zelf niet heel veel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:22 schreef Maria44 het volgende:
Ik probeer voor iedereen goed te doen, maar iedereen probeert het niet voor mij (Brandon)
[ afbeelding ]
Hij blijft al een jaar onder de radar. Maar hij heeft in het begin ook van de groep gestolen etc.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, vind hem het meest een "utopiaan" van iedereen daar. Hij is veel bezig voor anderen. Vraagt zelf niet heel veel.
nou hij wilde heel veel hoor, maar heeft het opgegeven, dus dan maar als een slaafse trol bouwen, ik vind hem echt niets, sorryquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, vind hem het meest een "utopiaan" van iedereen daar. Hij is veel bezig voor anderen. Vraagt zelf niet heel veel.
Hoe hij die kist toen op de grond gooidequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:25 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij blijft al een jaar onder de radar. Maar hij heeft in het begin ook van de groep gestolen etc.
Nu probeert hij de grote weldoener te spelen.
Zij ziet heel veel niet ,viel me opquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Sambalbaai het volgende:
Andrea weet zeker dat Jessie Merel hetzelfde zou behandelen als anderen.
Pfffff wat naïef.
Hij ziet dat zo heerlijk scherp.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef puzziepie het volgende:
Jordy over de rookgordijnen van Jessie
ja , dat is wel leukquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij ziet dat zo heerlijk scherp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |