Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:23 schreef dud0r het volgende:
@:haags_kwartiertje
@:limoentjuh
Kijk eens wat een mooi TT ik voor jullie gemaakt heb
Nee, ik heb jou nog steeds niet ontmoet dus m'n leven is nog niet compleet.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou nog steeds niet ontmoet dus m'n leven is nog niet compleet.
quote:
Hier zit een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zou teleurgesteld zijn als ik het niet was.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier zit een kern van waarheid in.
Neequote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag niet zo'n achterlijk lange dag als gisteren?
Lui.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neelig nog in bed zelfs. Maar ga zo wel beginnen, moet tot 7
Ik ook, maar dat is niet zo moeilijk als je de enige bentquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lui.
Tot 7 is ook wel weer zo'n kuttijd. Maar dan mag je wel wat later beginnen inderdaad.
Ik ben alweer keihard aan het werk. Deed de deuren open en het licht aan op de afdeling.
Ho ho ho. Het was 07:15 ongeveer toen ik het kantoor binnen liep hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:52 schreef JJH het volgende:
Niet heel gek als je om 5:10 binnenkomt.
Kan je wel lekker ontspannen in je boxer werken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is niet zo moeilijk als je de enige bent
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lui.
Tot 7 is ook wel weer zo'n kuttijd. Maar dan mag je wel wat later beginnen inderdaad.
Ik ben alweer keihard aan het werk. Deed de deuren open en het licht aan op de afdeling.
Wat een onmenselijk tijdstipquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:52 schreef JJH het volgende:
Niet heel gek als je om 5:10 binnenkomt.
Het rijk voor jezelf!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is niet zo moeilijk als je de enige bent
Ik ben wel vroeger dan dat begonnenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dan ben je er wel lekker bij tijds
[..]
Wat een onmenselijk tijdstip
Ja, dat had ik ook gehoopt alleen in de praktijk betekent het dat ik veel meer werk heb om te doenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ho ho ho. Het was 07:15 ongeveer toen ik het kantoor binnen liep hoor.
[..]
Kan je wel lekker ontspannen in je boxer werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |