quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:40 schreef Harlekien het volgende:
Ik wil haar niet kwijt maar ik wil ook geen afleiding. wil me ook niet binden.
Laat ik zeggen dat haar leven een stuk simpeler is dan die van mijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:47 schreef Lenny77 het volgende:
Leg eens uit wat je bedoelt met: ze heeft me weinig te bieden?
De rest kan ik enigszins nog wel begrijpen, hoewel ik het er niet persé mee eens ben. Mits goede afspraken moet dat toch te doen zijn?
Bijna alles? Wat dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:54 schreef Harlekien het volgende:
Bij mijn vorige ex gaf ik bijna alles op voor haar en daar ben ik bang voor. Misschien wel goed om er bij te vermeldden.
Ok, maar stel dat jij al je doelen behaald op je 30e, wat dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik stopte met mijn eigen doelen chasen en gaf veel op omdat zij dat wou.
Dat is wel een angst die leeft bij mij, dat ik het dan met niemand kan delenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, maar stel dat jij al je doelen behaald op je 30e, wat dan?
Misschien een tandje lager en het met iemand delen en ja dat is angstig. Gevoelens.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dat is wel een angst die leeft bij mij, dat ik het dan met niemand kan delen
Entrepeneur inderdaad. Dag begint vaak om half 8 en werk begint om 9u.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:02 schreef 20100 het volgende:
Oh God een entrepreneur ben je er zo eentje?
Flikker toch op man. Financieel onafhankelijk op je 30ste daar heb je een paar miljoen voor nodig.
Als je dag begint om 9u dan kom je er niet
Ik ben bang dat het er insluipt zoals de vorige keer. Ik verlies mezelf snel in liefde zal ik maar zeggen..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien een tandje lager en het met iemand delen en ja dat is angstig. Gevoelens.
Je komt onvolwassen over. Ga wat doen aan je identiteit alvorens je überhaupt aan een relatie begint.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:02 schreef Harlekien het volgende:
Ik snap dat de OP de indruk wekt dat ik niets om haar geef, dat is niet waar. Ik hou van haar. Zelfs zo veel dat ik bang ben dat mijn ambities weer verdwijnen omdat ze veel bij me is en ik dus meer bezig ben met haar.
Ik merk wel als ik samen met haar ben dat dan de hele wereld om haar draait.
Ik baal ook enorm van deze 'ruzie'.
Echte liefde is goud waardquote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:06 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het er insluipt zoals de vorige keer. Ik verlies mezelf snel in liefde zal ik maar zeggen..
Ik ben een beetje aangeschoten, daar zou het van kunnen komen. Maar inderdaad heb ik nog 'scars' van mijn vorige relatie. Deze relatie kwam ook vrij snel daarna.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je komt onvolwassen over. Ga wat doen aan je identiteit alvorens je überhaupt aan een relatie begint.
Ik zou eens met een psycholoog gaan praten om je verleden te verwerken. De doelen en ambities waar jij je druk om moet maken hebben vooral te maken met je zelfbeeld, daar kan zo iemand bij helpen.
Misschien moet ik mijn vriendin ook vragen hoe zij het voor zich ziet, want ze weet hoe ik ben en heeft er waarschijnlijk ook over na gedacht.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echte liefde is goud waardMaar misschien moet je niet zo onzeker zijn en kijken naar iemand die echt bij je past, iemand die niks om vermogen geeft.
Lijkt mij een goed plan, misschien wil ze wel wel kleine Harlekientjes. Ze is niet voor niks bij jou.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn vriendin ook vragen hoe zij het voor zich ziet, want ze weet hoe ik ben en heeft er waarschijnlijk ook over na gedacht.
lolquote:sinds een dik half jaar zijn we samen.
Of dat de helft naar haar gaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:05 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Entrepeneur inderdaad. Dag begint vaak om half 8 en werk begint om 9u.
Lig overigens wel gewoon op target om op 30ste op een paar miljoen te zitten. Mits investeringen op het lange termijn goed uitpakken.
Het punt is dat ik goud in handen heb en stel mijn vriendin bedenkt over een paar jaar dat ze me toch niet zo leuk vindt en dan heb ik het goud uit handen gegeven voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |