Op de buitenmuurquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:19 schreef LorneMalvo het volgende:
Waar komt dat gat op uit. met die rode dop
Dat lijkt mij wel een werkbare optiequote:Op woensdag 31 juli 2019 20:47 schreef Isane het volgende:
Ik heb een ruimte waar de wasmachine en droger staat. In de muur zit al een gat met een doorsnee van 11,5 cm
[ afbeelding ]
Nu wordt het in de ruimte erg warm en ik wil daarom een ventilator inbouwen in de ruimte om de warmte af te zuigen.
Maar hoe zit het met dan de stroomtoevoer? Bij het gat zit wel een stopcontact in de buurt.
Ik kan natuurlijk een stroomkabel er aan koppelen en aan de buitenkant van de ventilator de stroomkabel laten gaan.
De 1,5 cm ruimte kan ik dan wel opvullen met bv afdichtingsband
Is dit een optie denken jullie?
Je kunt het beste een nieuw topic openen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:00 schreef drahcir058 het volgende:
Komende week ben ik van plan om de woonkamer opnieuw te gaan sauzen. Nu zitten er hier en daar wat ondiepe beschadigingen in het stuc werk, wat ook al een aantal keer gesausd is. Hoe kan ik deze ondiepe gaten het beste dichtmaken zodat de muur weer mooi glad oogt? Kan ik daarvoor muurvuller uit een tube voor gebruiken? Of is het beter om gips aan te maken en hoe voorkom ik dat na het opdrogen een "kuiltje"ontstaat?
Ik gebruik vaak de Alabastine sneldrogende muurvuller.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:00 schreef drahcir058 het volgende:
Komende week ben ik van plan om de woonkamer opnieuw te gaan sauzen. Nu zitten er hier en daar wat ondiepe beschadigingen in het stuc werk, wat ook al een aantal keer gesausd is. Hoe kan ik deze ondiepe gaten het beste dichtmaken zodat de muur weer mooi glad oogt? Kan ik daarvoor muurvuller uit een tube voor gebruiken? Of is het beter om gips aan te maken en hoe voorkom ik dat na het opdrogen een "kuiltje"ontstaat?
Wil je je vraag hier in dit topic stellen ? --> K&W / Korte Klus Kwesties deel 27 - Jan kwam thuis om een boterham te vragenquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:00 schreef drahcir058 het volgende:
Er komt dus ook nog een droger voor te staan ? Je liet het overkomen alsof je geen droger hebt en dan daar maar een ventilator wil plaatsen ?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:15 schreef Isane het volgende:
Even een aanvullend vraagje, heeft de ventilator wel nut achter de droger op deze hoogte (1 meter hoog) ? Of kan ik beter een gat laten boren tegen het plafond aan?
Sorry voor de verwarring! Ja de ventilator komt dan achter de droger te staan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Er komt dus ook nog een droger voor te staan ? Je liet het overkomen alsof je geen droger hebt en dan daar maar een ventilator wil plaatsen ?
Dat lijkt mij persoonlijk weinig zinvol. Dan beperk je de circulatie wel heel erg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:27 schreef Isane het volgende:
[..]
Sorry voor de verwarring! Ja de ventilator komt dan achter de droger te staan.
Optie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:47 schreef Isane het volgende:
Ik heb een ruimte waar de wasmachine en droger staat. In de muur zit al een gat met een doorsnee van 11,5 cm
[ afbeelding ]
Nu wordt het in de ruimte erg warm en ik wil daarom een ventilator inbouwen in de ruimte om de warmte af te zuigen.
Maar hoe zit het met dan de stroomtoevoer? Bij het gat zit wel een stopcontact in de buurt.
Ik kan natuurlijk een stroomkabel er aan koppelen en aan de buitenkant van de ventilator de stroomkabel laten gaan.
De 1,5 cm ruimte kan ik dan wel opvullen met bv afdichtingsband
Is dit een optie denken jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |