Ik heb nu sinds al best een tijdje een vriendin waar ik supergek op ben (en ik weet dat zij dat ook op mij is gelukkig). Alles gaat echt supergoed, en als we elkaar zien en/of spreken is het altijd leuk en het verveeld nooit. Tot dusver niets aan de hand zou je zeggen.
Maar het probleem wat ik eigenlijk heb is dat ik soms ondanks alles tovh nog wel es onzeker wordt. Nu is dit eigenlijk alleen maar op momenten dat ik zelf al in een dipje zit, maar toch. Ik weet ook niet zeker of ik misschien onzeker ben door het feit dat dit eigenlijk mijn eerste echte relatie is, die langer duurt en gewoon een stuk serieuzer is. Ik zit hier soms best wel mee, dat ik me dan op die momenten zo onzeker voel. Heeft een van jullie dit ook wel es en wat doe je ertegen?
greetz
Boost
Dit soort dingen gaan denk ik niet weg. Je bent altijd bang om haar te verliezen, te kwetsen en meer van dat soort dingen. No worries!
Ga er gewoon voor! Iedereen kent dat gevoel wel, je moet er niet te lang bij stil staan. Als je er niet onzeker over was zou je ook geen gevoel voor haar hebben
quote:* in de eensch-modus *
Op donderdag 9 januari 2003 10:57 schreef Trancemaster het volgende:
Juist...Ga er gewoon voor! Iedereen kent dat gevoel wel, je moet er niet te lang bij stil staan. Als je er niet onzeker over was zou je ook geen gevoel voor haar hebben
Catty
[Dit bericht is gewijzigd door Catty34 op 09-01-2003 11:03]
quote:Vooral als je niet bij dr ben int begin.
Op donderdag 9 januari 2003 11:00 schreef Gaja het volgende:
Het komt bij iedereen voor dat ze onzeker over zichzelf zijn, of zich alleen voelen.
Dus het is een normale zaak dat je het hebt\voelt.
quote:En zwaaibaai met mij!
Op donderdag 9 januari 2003 10:58 schreef Catty34 het volgende:
Ik ben het eens met zwaaibaai. Een eerste relatie is altijd spannend. Doe ik het wel goed of doe ik hier wel goed aan. Je moet er van genieten, en kom gauw weer uit die dip he! Positief denken hoor!Catty
De enige tip die ik jou EN mezelf kan geven is:
Ga ervoor, probeer je eroverheen te zetten en wees jezelf... geen reden om onzeker te zijn
greetz
Boost
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 09-01-2003 14:06]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |