Ja klopt. Maar ze zegt zelf dat die kerstkaarten veel te makkelijk zijn......ik laat haar ook meekijken en zelf uitzoeken.quote:Op maandag 28 september 2020 15:26 schreef Donna het volgende:
Het gaat toch ook om 'het doen' en het plezier? Niet persée een moeilijkheidsgraad?
Uiltjes!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:43 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb ook eindelijk weer ruimte in mijn hoofd om creatief bezig te gaan. Dus ik heb nieuwe bakjes gekocht en de kleurtjes gesorteerd👍
Ik ben nu nog ziek van mijn vaccinatie, maar hopelijk snel beginnen dus 🥳
[ afbeelding ]
Leuk Cygnequote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:44 schreef Cygne het volgende:
[..]
Uiltjes!
[ afbeelding ]
Ik maak schaapjes.
Valt wel mee, aardig veel zwart. Dat prikt wel lekker door. Al denk ik dat ik m niet meer af ga krijgen voor de baby komt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:30 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Leuk CygneEn wat een grote! Daar ben je wel ff zoet mee
Ik heb de smaak weer aardig te pakken en schiet al aardig op
[ afbeelding ]
ja klopt dat heb ik ook wel eens gedaan! Toen heb ik een foto van mijn vriend en mij gemaakt en die was toen erg mooi geworden! Die hangt nog steeds in de woonkamer.quote:Op zondag 5 september 2021 20:56 schreef WcPot het volgende:
Je kan ook een eigen foto voor diamond painting insturen. Is er een goede site waar je dat kan doen.
En wat is jullie persoonlijke voorkeur ronde of vierkante diamantjes?
Hier heb ik ook wel eens aan gedacht om te gaan doen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk! @:_Hestia_
Ik moet het er weer eens bij pakken. Soms heb ik van die fases dat ik het heel erg leuk vind, en soms niet... snap niet zo goed waarom(ach dat geldt voor elke knutsel)
Ja low key wanneer m'n kleuter gaat knutselen.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier heb ik ook wel eens aan gedacht om te gaan doen.
Maar het is zo jammer als het klaar is om in de kast te leggen. Ik ben niet zo van het ophangen.
Zo heb ik ook wat ik schilder of teken gewoon in de kast liggen.
Doen jullie dit nog of iedereen er al mee gestopt?
Vroeg leren 😉quote:Op woensdag 10 november 2021 13:33 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja low key wanneer m'n kleuter gaat knutselen.
Ik koop de meeste via Aliexpress.quote:Op maandag 21 maart 2022 07:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zijn er nog mensen bezig met diamond painting?
Mijn dochter us er mee bezig en ik bedacht me dat het voor mij ook wel heel erg ontspannend zou werken. Echter heb ik geen idee wat een beetje de goede en betrouwbare sites zijn, aangezien je wel eens verhalen leest over oneerlijke reclame en verschil in kwaliteit steentjes. Verder vind ik de tekeningen die mijn dochter doet weinig uitdagend (logisch ze is 5). Dus ik ben op zoek naar wat grotere, uitdagendere tekeningen om mee te beginnen.
Iemand tips?
Fijn om te horen dat dat goed loopt. Zal er eens 1 aanschaffen via Action om te kijken of het me bevalt. Dan kan ik altijd via Ali wat grotere bestellen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik koop de meeste via Aliexpress.
En dat bevalt prima.
Vervelend en ik hoop het ook voor je!quote:Op maandag 21 maart 2022 20:59 schreef Rewimo het volgende:
ligt al meer dan een jaar stil wegens schouderklachten. maar nu geopereerd dus hopelijk over een paar maanden weer.
O dat is we lheel vervelend, helpen ze je er niet aan dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 22:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Vervelend en ik hoop het ook voor je!
Hier iets soortgelijks, ik heb sinds december carpaal tunnel syndroom in m'n rechterpols en heb een brace waarmee diamond painten ook niet echt wil.
Ik ben nu onder behandeling bij een speciale handkliniek maar ik moet nu eerst nog 4 weken rust houden en mag alleen 3 basis oefeningetjes zonder gewicht doen met m'n arm (recht omhoog tillen, draaien met duim omhoog en draaien met handpalm naar boven). Pas over 1 maand weer terug komen en dan gaan ze weer verder kijken. Duurt mij ook allemaal veel te lang eigenlijk. Vaak draait het toch wel uit op een operatie hoor ik van velen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is we lheel vervelend, helpen ze je er niet aan dan?
Mijn dochter heeft twee weken geleden in beide polsen een spuit er in gehad. Maar tot nu toe helpt het niet zoveel
Bij mij is het overgegaan met alleen het dragen van een spalk, nog nooit een operatie voor gehad. Ik was een van de gelukkigequote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:02 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu onder behandeling bij een speciale handkliniek maar ik moet nu eerst nog 4 weken rust houden en mag alleen 3 basis oefeningetjes zonder gewicht doen met m'n arm (recht omhoog tillen, draaien met duim omhoog en draaien met handpalm naar boven). Pas over 1 maand weer terug komen en dan gaan ze weer verder kijken. Duurt mij ook allemaal veel te lang eigenlijk. Vaak draait het toch wel uit op een operatie hoor ik van velen.
Dochter lief heeft net een baby is nu een maandje oud, heel lastig als je dat aan beide polsen hebt, ook nog eens een ontsteking in beide polsen er bijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:03 schreef Uhmmpie het volgende:
er aan geopereerd worden is ook geen pretje
en bovendien geen garantie dat het niet terug komt... dus wellicht dat ze daarom wat terughoudend zijn
wel supervervelend en pijnlijk
behoorlijk... maar dan werkt zo'n spuit sneller/beter dan een operatie denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dochter lief heeft net een baby is nu een maandje oud, heel lastig als je dat aan beide polsen hebt, ook nog eens een ontsteking in beide polsen er bij
Nee dat klopt idd en ik snap hun ook wel daarom. Maarja het is idd gewoon onhandig (quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:03 schreef Uhmmpie het volgende:
er aan geopereerd worden is ook geen pretje
en bovendien geen garantie dat het niet terug komt... dus wellicht dat ze daarom wat terughoudend zijn
wel supervervelend en pijnlijk
Dat is fijn voor je dan ja! Gelukkig voor jou iddquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij is het overgegaan met alleen het dragen van een spalk, nog nooit een operatie voor gehad. Ik was een van de gelukkige![]()
IK hoop dat het helpt Hestia en je geen operatie nodig hebt
Oef dat lijkt me helemaal vervelend dan ja 😥quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dochter lief heeft net een baby is nu een maandje oud, heel lastig als je dat aan beide polsen hebt, ook nog eens een ontsteking in beide polsen er bij
Het is eigenlijk best bizar. Ik heb nu ongeveer 3,5 uur gespendeerd aan een 40x30 plaat van Action. Ik ben denk op 1/6 van het geheel. Betekent dat ik ongeveer 24 uur in totaal bezig ben....voor 4 euro haha.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:57 schreef trainfreak het volgende:
Even terug on topic dan maar![]()
Wij painten af en toe, het is echt met momenten.
Vlak na Kerst/Nieuw eentje afgewerkt (kerstman van de Action).
Zondag zijn we terug aan eentje begonnen.
De meesten halen wij bij de Action. Tegenwoordig hebben ze er echt veel, en vaak andere!
Andere halen we dan bij ons op de markt (hier heeft een tijdje zo'n Indiaans kraampje gestaan dat ook nog andere spullen verkocht), of bestellen we op Ali.
Over wat?quote:
Me tooquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik wat meer tijd heb ga ik dit weer oppakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |