abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 16:02:20 #76
382129 crew  Donna
pi_189782062
Leuk zeg!

Ik heb van die webshop trouwens nieuwe steentjes gekregen en die zijn wel goed.

Van de AliExpress verkoper had ik nog 19 zakjes in de juiste kleur tegoed. Welke krijg ik toegestuurd? Weer de verkeerde, die ik dus al had. 8)7
pi_189790587
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee wat ik ermee ga doen, maar hij is in ieder geval af! Net iets meer dan een maandje werk aan gehad:
[ afbeelding ]
Mag ik vragen wat het precies is?
Ik zie een soort kat erin, alleen wat is het blauw/paarse en dat zwarte vlak op de voorgrond?
pi_189791899
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 01:57 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat het precies is?
Ik zie een soort kat erin, alleen wat is het blauw/paarse en dat zwarte vlak op de voorgrond?
die kat heeft een blauw/paarse mantel om, en dat zwarte vlak op de voorgrond is z'n staart :)
pi_189792072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 01:57 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat het precies is?
Ik zie een soort kat erin, alleen wat is het blauw/paarse en dat zwarte vlak op de voorgrond?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:58 schreef Shandaly het volgende:

[..]

die kat heeft een blauw/paarse mantel om, en dat zwarte vlak op de voorgrond is z'n staart :)
^O^

Vampierkat is 't. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189833033
Shandaly die is zoo gaaf, doe je dus gewoon helemaal zelf met borduurpatroon en dmc codes?

Ijsdraakje: wat een schatje is het geworden


Ook weer na maanden verder gegaan.. met luisterboek vind ik het leuker om te doen dus dat komt mooi uit.

pi_189835084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:49 schreef bringmedown het volgende:
Shandaly die is zoo gaaf, doe je dus gewoon helemaal zelf met borduurpatroon en dmc codes?
Thx :) Ja, helemaal zelf bij elkaar gezocht, (borduur)patroon besteld bij Heaven and Earth Designs, leeg canvas op de juiste maat en een berg steentjes via Ali, en dan maar plakken ;)

Wel een gedoe, maar erg tof om te doen.

De volgende wordt weer 'gewoon' een voorgedrukte in een standaard maat via Ali O-) voor tussendoor
pi_189839347
Gaaf hoor, zat er na jouw post ook aan te denken maar toen dacht ik: dan borduur ik die patronen liever.
Ik heb met plakken geen zin om na te denken en te tellen etc haha.
Lekker gewoon zonder gedachte plakken.

Maar het ziet er wel heel tof uit.
pi_189839459
Gedachteloos plakken is O+, maar zoals die van Shandaly is ķķk tof. Het zijn alleen van die enorme dingen. (Ik heb een soortgelijke in/op de kast.)

Je uil wordt mooi, bringmedown O+

Net een poging gedaan tot sealen met Mod Podge, ben benieuwd naar hoe het uitpakt. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189845803
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Gedachteloos plakken is O+, maar zoals die van Shandaly is ķķk tof. Het zijn alleen van die enorme dingen. (Ik heb een soortgelijke in/op de kast.)
Dat wel ja... je bent natuurlijk beperkt door de standaardmaat van de steentjes. Bij borduren kun je voor een fijnere stof kiezen. Maar steentjes plakken gaat wel veel sneller 😉

Ik had al bewust voor een mini HAED gekozen, maar zelfs deze is al bijna 60x60cm
pi_189847085
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:12 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat wel ja... je bent natuurlijk beperkt door de standaardmaat van de steentjes. Bij borduren kun je voor een fijnere stof kiezen. Maar steentjes plakken gaat wel veel sneller 😉

Ik had al bewust voor een mini HAED gekozen, maar zelfs deze is al bijna 60x60cm
Mijne is ook zoiets inderdaad. :Y

Even een kleine tussendoor gedaan om er weer een beetje in te komen, misschien pak ik die grote dan ook weer wat vaker. :+ Da's het enige wat ik een beetje mis, een plek om het te kunnen laten liggen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189879555
Ik heb van de week mijn painting er maar weer eens bij gepakt. Het wordt een 5 luik en heb heb al een jaar niet meer aangeraakt haha.

Deel 2 van 5 is inmiddels bijna af.

@IJsdraakje hoe is het sealen uitgepakt?
pi_189880179
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2019 15:05 schreef aapieannie het volgende:
Ik heb van de week mijn painting er maar weer eens bij gepakt. Het wordt een 5 luik en heb heb al een jaar niet meer aangeraakt haha.

Deel 2 van 5 is inmiddels bijna af.

@:ijsdraakje hoe is het sealen uitgepakt?
Goed! Tenminste, hij glinstert nog prima, ik zie alleen van heel dichtbij dat er iets op zit. Misschien dat ik nog een extra laagje doe, voor mijn gevoel ben ik nogal voorzichtig geweest. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189880442
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goed! Tenminste, hij glinstert nog prima, ik zie alleen van heel dichtbij dat er iets op zit. Misschien dat ik nog een extra laagje doe, voor mijn gevoel ben ik nogal voorzichtig geweest. :+
Oh nice!

Ga je hem dan zonder lijst ophangen ofzo?

Ik wil mijn 5 luik een plekje in de woonkamer geven, ga er zelf een lijst omheen maken. Dus sealen is misschien geen overbodige luxe.
pi_189881848
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2019 16:02 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Oh nice!

Ga je hem dan zonder lijst ophangen ofzo?

Ik wil mijn 5 luik een plekje in de woonkamer geven, ga er zelf een lijst omheen maken. Dus sealen is misschien geen overbodige luxe.
Ik weet nog niet of ik 'm überhaupt ga ophangen, de meeste dingen vind ik leuk om te maken, maar hoeft niet perse aan de muur. Daarom ook het seal-experiment, zonder lijst (met glas) gaan die steentjes er uiteindelijk vanaf vallen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189887615
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of ik 'm überhaupt ga ophangen, de meeste dingen vind ik leuk om te maken, maar hoeft niet perse aan de muur. Daarom ook het seal-experiment, zonder lijst (met glas) gaan die steentjes er uiteindelijk vanaf vallen.
:o
Goed om te weten haha!
pi_189894359
Gebruiken jullie een light pad? Mijn dochter is ook aan het painten en voor haar verjaardag wil ze een painting en omdat het licht niet altijd goed genoeg is en sommige vakjes niet goed te zien zijn leek me dat wel handig om erbij te geven. Maar werkt het ook echt goed? Zo ja , welke is een aanrader, of maakt dat niet veel uit?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 november 2019 @ 14:38:18 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_189894439
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 14:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gebruiken jullie een light pad? Mijn dochter is ook aan het painten en voor haar verjaardag wil ze een painting en omdat het licht niet altijd goed genoeg is en sommige vakjes niet goed te zien zijn leek me dat wel handig om erbij te geven. Maar werkt het ook echt goed? Zo ja , welke is een aanrader, of maakt dat niet veel uit?
Ja, is wel handig vind ik. Ik heb een goedkope van Ali, op te laden via usb en daardoor ook met powerbank te gebruiken. Hij is op A4-formaat.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_189895028
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 14:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, is wel handig vind ik. Ik heb een goedkope van Ali, op te laden via usb en daardoor ook met powerbank te gebruiken. Hij is op A4-formaat.
Ali kan ik weleens kijken ja :) Powerbank ook via ali of de action. Ik denk dat ik het wel doe. Painting is al wel besteld.
pi_189895119
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 15:43 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ali kan ik weleens kijken ja :) Powerbank ook via ali of de action. Ik denk dat ik het wel doe. Painting is al wel besteld.
Action

Ze hebben lightpads ook bij Action trouwens.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_189895188
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 15:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

Action

Ze hebben lightpads ook bij Action trouwens.
Aha! Dat wordt sowieso een tripje Action dan. Tnx!
pi_189895821
Ik heb die van de Action en die is idd prima ^O^
pi_189895945
Ik heb een a4 bij ali vandaan en ook een a3 voor de grotere paintings bij bol vandaan.
pi_189908030
Nog maar 99 duizend steentjes te gaan :+
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_190012537
Ik heb een paar weken geleden mijn eerste diamond painting met herten afgemaakt, post later nog wel een foto.
Nu ben ik begonnen met een grotere van een wolf:


Ik denk dat ik hier nog wel een paar maanden mee bezig ben in het tempo dat ik nu aanhoud.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_190067609
Gister deel twee van mijn painting afgemaakt. Er zat nog wat meer werk in dat ik dacht pfff.



Vanavond als de kindjes op bed liggen eerst eens even steentjes uitzoeken... ik dacht handig alles in zon vakjes koffer van action de toen, maar een en ander is door elkaar gegaan omdat de deksel niet goed genoeg afsluit helaas. Gelijk daarna wel een ander bakje gekocht maar nog geen zin gehad om uit te zoeken, nu wel nodig aangezien sommige kleine bakjes leeg zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')