Blijft prima tekstquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
Hier had uw advertentie kunnen staan
Oh gossiequote:
Dit ontken en erken ik nietquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van mij komen enkel prima teksten
Jij kwam er in voorquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:17 schreef Fok-it het volgende:
Kan iedereen zoveel nuggets vreten als die wilt en blijven de kippen rondwaggelen
Ja hoiquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:24 schreef Fok-it het volgende:
en nog wat anderen waar ik niet op zat te wachten
quote:
"En nog wat anderen waar ik niet op zat te wachten"quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik ging naar een meet, waar jij was, en Naatje, en nog wat anderen waar ik niet op zat te wachten, en je had een slang bij je. En toen ik naar de wc wilde gaan kwam die slang me achterna wat fuckingengwas want hij had een hele moordlustige blik en toen werd ik gebeten, watik dan weer niet herinner in mn droomEn toen zei iedereen dat die slang nooit beet en werd ik wakker
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"En nog wat anderen waar ik niet op zat te wachten"
Arme kaneel en naatje
Nee, naast Kaneel en Naatje wat anderen waar ik niet op zat te wachten, stoker die je bentquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme kaneel en naatje
Maar waarom zit je niet op mij te wachten?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, naast Kaneel en Naatje wat anderen waar ik niet op zat te wachten, stoker die je bent
Vraag me af waarom Fokkie dan naar die meet gaatquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme kaneel en naatje
Dit maakt het er niet beter op hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, naast Kaneel en Naatje wat anderen waar ik niet op zat te wachten, stoker die je bent
Welke meetquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Fokkie dan naar die meet gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |