De tegenstand in de JL was ook wel echt om te janken zo slechtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal nog eens gelezen, en er valt inderdaad geen speld tussen te krijgen.
Het rare is dat MvB met PSV 019 heel veel diepte liet zien. Of heb ik dat mis?
Wilt wilt wiltquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij is 40 miljoen waard als psv hem niet voor minder wilt verkopen.
Dat een ander hem niet voor dat bedrag wilt kopen wilt niet zeggen dat hij dat voor psv niet waard is
Oh ja, de roep om een buitenlandse trainer. Dat hebben we bij Ajax ook een tijdje gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:53 schreef Lyrebird het volgende:
https://www.daardan.nl/20(...)-psv-teleurstellend/
Nog een pareltje. Die knakker heeft er kijk op.
Het wordt tijd dat PSV een buitenlandse trainer haalt.
Het kan eventjes goed gaan (De Boer, Cocu, Gio), maar eigenlijk zouden dat gewoon interims moeten zijn. Een jaartje overbruggen en daarna door als assistent. Bovengenoemde trainers zijn echter te lang gebleven en zijn gaan geloven dat het toptrainers waren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:57 schreef Gutanoth het volgende:
Het wordt tijd dat oud voetballers niet meer gevraagd worden om trainer te zijn, voetballen en trainen zijn twee ongelooflijk verschillende dingen.
Je zet je beste autistische programmeur ook niet voor de groep als projectmanager, dat past niet.
Kan ik me in vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh ja, de roep om een buitenlandse trainer. Dat hebben we bij Ajax ook een tijdje gehad.
Toen haalde Ajax Bosz en later Ten Hag en behaalde Ajax meer dan prima resultaten in Europa.
Als Ajax of PSV kun je de beste Nederlandse trainers krijgen, je hoeft het echt niet per se uit het buitenland te halen, slechts omdat Van Bommel niet functioneert.
ik weet niet of je buitenlander moet zijn maar je moet wel open staan voor vernieuwing, het lijkt er een beetje op dat die oud (top) prof voetballers de houding hebben van ik heb het allemaal meegemaakt mij vertel je niks nieuws.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden.
Toch heb ik het idee dat goede Nederlandse trainers dun gezaaid zijn.
Ergens wel raar. Het is natuurlijk geen rocket science. Of toegepast medische fysica (mijn vakgebied). Als je je een tijdje verdiept in voetbal, dan moet het niet zo lastig zijn om met een tactisch concept te komen dat wel werkt.
Begin in ieder geval met dat afgrijselijke 4-3-3 bij het grofvuil te zetten.
(Centrale) verdedigers die aanvallen, en aanvallers die verdedigen. Middenvelders die in gaten springen. Dat zou ik graag willen zien.
Ik denk dat sommige mensen gewoon te koppig en te narcistisch zijn om trainer te zijn. Ze willen het wiel opnieuw uitvinden door middel van probeersels en dat heeft PSV nu de CL gekost (Bergwijn op #10, bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden.
Ergens wel raar. Het is natuurlijk geen rocket science. Of toegepast medische fysica (mijn vakgebied). Als je je een tijdje verdiept in voetbal, dan moet het niet zo lastig zijn om met een tactisch concept te komen dat wel werkt.
(Centrale) verdedigers die aanvallen, en aanvallers die verdedigen. Middenvelders die in gaten springen. Dat zou ik graag willen zien.
Verkapte "kijk mij medisch fysicus zijn" post.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden.
hij zal daar meer verstand van hebben dan van voetbalquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij medisch fysicus zijn" post.![]()
Verder wel eens met je post.
Het is eigenlijk niet eens zo moeilijk: de oud voetballers die een goede kans van slagen maken zijn diegenen die tijdens hun actieve loopbaan al bezeten waren van tactiek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:57 schreef Gutanoth het volgende:
Het wordt tijd dat oud voetballers niet meer gevraagd worden om trainer te zijn, voetballen en trainen zijn twee ongelooflijk verschillende dingen.
Je zet je beste autistische programmeur ook niet voor de groep als projectmanager, dat past niet.
https://www.psv.nl/nieuws(...)voor-een-seizoen.htmtwitter:PSV twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 12:01:11Velkommen til Eindhoven, Fredrik! ?? reageer retweet
Wat heb je er nou aan om iemand te huren voor de jeugd? :/quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef Pino112 het volgende:
https://www.psv.nl/nieuws(...)voor-een-seizoen.htmtwitter:PSV twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 12:01:11Velkommen til Eindhoven, Fredrik! ?? reageer retweet
Napoli schijnt er werk van te maken, Lozano dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En terecht. Jammer dat ze Lozano niet kopen
Ik roep al weken dat dit wel zo’n ongelofelijk kutseizoen gaat worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:22 schreef Cherni het volgende:
In al die jaren dat ik zowel PSV en MVV volg heb ik nog nooit zo een ongelukkige start meegemaakt mbt PSV.
Een Zoet die compleet faalt, Mexicanen die niet hun vorm hebben, de competitie die niet eens begonnen is en je hebt al met blessures te maken. Een transferperiode die totaal verstorend werkt en tot overmaat van ramp spreekt men ook al over een gratis vertrek van Malen.
Van Bommel met tactische opstellingen zoals een Sadilec als Linksback gebruiken terwijl het een linkshalf is. Bergwijn op 10. Boscagli als cv opstellen en normaliter is dat ook een linksback die ook nog de totale voorbereiding gemist heeft. Lato gehuurd.
Ik twijfel aan de TD.
Enfin vrolijk stemt mij dat allemaal niet.
Mag toch hopen dat daar een optie tot koop bijzit anders is het ronduit belachelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat heb je er nou aan om iemand te huren voor de jeugd? :/
Wanneer de knakker bevalt, wordt ie overgenomen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat heb je er nou aan om iemand te huren voor de jeugd? :/
quote:Hirving Lozano lijkt PSV op korte termijn te gaan verlaten. Voetbal International meldt vrijdag namelijk dat Napoli zijn belangstelling voor de aanvaller inmiddels ‘geconcretiseerd’ heeft. I Partenopei zetten eerder in op de komst van Nicolas Pépé en James Rodríguez, maar deze twee spelers zijn onhaalbaar gebleken.
Pépé werd donderdag gepresenteerd bij Arsenal, terwijl alles erop wijst dat James aankomend seizoen bij Real Madrid blijft. De Colombiaan leek eerder op weg naar de uitgang, maar door de blessure van Marco Asensio mag hij naar verluidt niet meer vertrekken. Op de achtergrond speelt ook nog belangstelling van Atlético Madrid, dat betere papieren in handen lijkt te hebben dan Napoli.
De Italianen schakelen volgens het weekblad nu door en gaan dus vol voor de komst van Lozano. De aanvaller wordt al geruime tijd in verband gebracht met een overstap naar de club van trainer Carlo Ancelotti en Napoli staat zelf ook al weken in contact met zaakwaarnemer Mino Raiola. Lozano zou ook wel oren hebben naar een avontuur in de Serie A, aangezien hij inmiddels uitgekeken is op de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |