quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Little Big Planet 3 alle levels geaced.
Volgende trofee wordt ieder level met zijn tweeën doen.
En daarna alle quests gedaan hebben. Maar even 2 vrienden uitnodigen die ook een ps4 hebben.
Vind het erg charmant en sfeervol. Alleen jammer dat je voor 2 trofeeën andere mensen nodig hebtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leuke games welheb geloof ik deel 1 of 2 geplat ooit. nooit...meer... haha
Volgens mij kan je ze niet eens skippen... maar prima, ik heb vanavond vrij dus kan ik hem mooi uitspelen <3quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Ixnay het volgende:
Als je alle filmpjes skipt dan blijft van The Order 4 a 5 uur over volgens mij.
En de replay value is 0. Er is niks optioneels dat je kunt doen behalve lineair het verhaal doorlopen. Je kunt de collectibles nog vinden als je dat leuk vind, met behulp van chapter select, maar dan heb je het ook echt gehad.
Er is helemaal niks mis met deze game. Het doet nauwelijks onder voor een vergelijkbare lineaire third person adventure als Uncharted. Grafisch ook erg mooi en sfeervol. Het is alleen heel erg kort voor 60 euro, wat hij destijds kostte.
Waarom zou je de filmpjes slippen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Ixnay het volgende:
Als je alle filmpjes skipt dan blijft van The Order 4 a 5 uur over volgens mij.
En de replay value is 0. Er is niks optioneels dat je kunt doen behalve lineair het verhaal doorlopen. Je kunt de collectibles nog vinden als je dat leuk vind, met behulp van chapter select, maar dan heb je het ook echt gehad.
Er is helemaal niks mis met deze game. Het doet nauwelijks onder voor een vergelijkbare lineaire third person adventure als Uncharted. Grafisch ook erg mooi en sfeervol. Het is alleen heel erg kort voor 60 euro, wat hij destijds kostte.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:44 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:DKUp
dankje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zou je de filmpjes slippen?
hoe laat en waar? the doc was toch gebanned op Twitch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Vanavond ff naar the doc en shroud kijken wat ze van de nieuwe MW vinden
ben ook wel benieuwd naar de gameplay
The Doc had idd een ban, maar is al een week of 2 terug op twitch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
hoe laat en waar? the doc was toch gebanned op Twitch?
Met een fictief budget een team samenstellen. De wedstrijden die in het echt gespeeld worden bepalen jouw scores.quote:
Tsjah activision weet dit wel uit te melken natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:36 schreef Jimbo het volgende:
Dit gaat zn microtransacties feest worden met guns met 60 attachments
welke acti game is geen mtx fest tegenwoordigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:36 schreef Jimbo het volgende:
Dit gaat zn microtransacties feest worden met guns met 60 attachments
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |