abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:34:05 #26
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223255
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.
Waarom kan zo’n kuttent niet gewoon vragen via email beantwoorden?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]


Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
Tmobile doet niet aan email. Telefoon met oneindige wachttijd, chatbots die van niets weten, communities die werkelijk vol staan met klachten van mensen dir ook opgelicht worden
pi_188223288
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
De vier keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik drie keer de chat gekozen, en één keer whatsapp. Ik ben vier keer voortreffelijk geholpen.

Maar je hebt je oordeel allang klaar, dus stik er maar in :D
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:38:19 #28
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223319
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De drie keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik de chat gekozen, en ik ben drie keer voortreffelijk geholpen.

Maar je hebt je oordeel allang klaar, dus stik er maar in :D
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
pi_188223321
Probeer de facebookchat eens als je niet wilt bellen.
pi_188223329
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
pi_188223368
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
ik heb geen contract bij T-Mobile :')

Maar je kan misschien nog terugvallen op de wet koop op afstand.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 31 juli 2019 @ 16:43:11 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_188223373
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
Omdat internetforum en TS is stoer en wil klagen.

Ziet er ook meer uit als een KLBtopic nu dan een WGRtopic.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 16:44:58 #33
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_188223405
Wil je een oplossing of alleen maar klagen. Want dan zet ik hem door naar KLB :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_188223492
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
Kun je deze info verstrekken?

- Waar heb je die nieuwe abo afgesloten? Direct op de website van T-Mobile of via een een andere aanbieder?

- Was er een promotie of actie aan de gang?

- Wat heb je precies afgesloten? Prepaid, sim-only of abo, met of zonder toestel, 1 of 2 jaar, hoeveel data, minuten en sms, voor hoeveel...

- Wat staat er op je factuur? Waar betaal je voor en voor welke periode?




Het kan zijn dat ze een fout hebben gemaakt en dat je inderdaad te veel hebt betaald. Maar daar hoef je echt dit gedrag niet bij te vertonen, het is allesbehalve plezierig.

Verder kun je elke provider tegenwoordig op tig manieren bereiken; online (Twitter, Facebook, chatten, forums) en je kunt ze ook bellen of zelfs langsgaan bij een filiaal. Er klopt simpelweg niets van de situatie die jij wil schetsen, providers zijn wél bereikbaar.
pi_188223524
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.

Dus stik er vooral zelf in
Er is in dit topic en verhaal waarschijnlijk maar één partij die van mening is dat beide partijen zich niet aan de afspraak hoeven te houden en dat ben jij.

Het kan zomaar zijn dat T een foutje heeft gemaakt, dat jij het verkeerd begrepen hebt of dat er iets anders aan de hand is, maar in alle scenario's wil jij maar één ding en dat is de boel volledig laten escaleren.

Stel jij bent in gebreken, doordat je bijvoorbeeld een dag te laat betaalt. Hoe zou jij het vinden als T direct de boel escaleert en jou zonder bericht afsluit?

Het is erg vervelend dat jij nu energie moet stoppen in de communicatie. Begrijp ik, vervelend, balen, kost tijd en energie. Maar dat hoort bij het leven. Zonde om je daar extreem over op te winden, daar heb je alleen jezelf maar mee

Dus hup, toch maar bellen, ondertussen via de chat een levend persoon proberen aan te treffen en anders een tweetje of whatsappje sturen want daar zijn ze bijzonder rap.

En probeer op een fatsoenlijke manier te communiceren. Iedereen maakt wel eens een fout, zelfs jij, en dan is het niet prettig om direct geschoffeerd te worden. Heeft ook geen zin, daardoor zou jij ook niet harder gaan lopen.

Succes man. En onthoudt, het is maar een abonnementje van een paar euro
  woensdag 31 juli 2019 @ 16:55:09 #36
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223526
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.

Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.

Waarom ga je zo tekeer?
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
pi_188223533
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro

Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.

En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s

Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Webcare via Twitter/Facebook/Whatsapp.
pi_188223543
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Niet zo lopen huilen en gewoon contact met ze opnemen. Zitten hele afdelingen te wachten om je bericht te beantwoorden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 31 juli 2019 @ 16:56:35 #39
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_188223546
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.

Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Je kan gewoon contact met ze zoeken.
Ik heb ze vandaag nog aan de telefoon gehad. Wachttijd 5 minuten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 31 juli 2019 @ 17:00:44 #40
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_188223604
En anders naar een T winkel.

“Lijdzaam toezien”... klinkt als een slagbank. Zie het in perspectief.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_188223615
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt.
Je kunt je probleem plaatsen op hun forum.
Je kunt chatten via de website.
Je kunt bellen naar de klantenservice.
Je kunt ze bereiken op Twitter.
Je kunt ze een bericht sturen via Facebook.
Je kunt langsgaan bij een winkel.

"Lastig."

Echt, gozer, je bent zo enorm aan het opwinden om heel weinig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 17:02:02 ]
pi_188223633
https://twitter.com/tmobile_webcare/with_replies.

Hun Twitter-webcare is *nu* actief; ik weet wel zeker dat je daar een antwoord zal krijgen.
pi_188223692
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
Vraag me af wat je tegen Lotte allemaal gezegd hebt...



Lijkt erop dat Lotte hulp erbij haalt als zij er zelf niet uitkomt..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 17:07:17 ]
  woensdag 31 juli 2019 @ 17:19:48 #44
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223896
Ik zal lotte nog eens kietelen. misschien heb ik te normale vragen gesteld, zoals "mijn factuur klopt niet", "factuur/nota komt niet overeen met mijn contract" en "er is teveel afgeschreven". Al dat soort vragen gaan rechtstreeks door naar de "Veelgestelde vragen" waar ik natuurlijk ook al voluit in heb gezocht.

Qua boos maken valt het reuze mee hoor. Het is gewoon bloed irritant om uren kwijt te zijn aan dit soort gekut. En dan maken die 2.50 me eigenlijk geen fuck uit, die 2GB mis ik. Had ik dit geweten was ik meteen naar 10GB gegaan.
pi_188225004
Even wat kleine vraagjes.
Was je oude contract toevallig: 16 euro en een datategoed van 5GB?
Wanneer liep je oude contract af?
pi_188226107
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 17:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik zal lotte nog eens kietelen. misschien heb ik te normale vragen gesteld, zoals "mijn factuur klopt niet", "factuur/nota komt niet overeen met mijn contract" en "er is teveel afgeschreven". Al dat soort vragen gaan rechtstreeks door naar de "Veelgestelde vragen" waar ik natuurlijk ook al voluit in heb gezocht.

Qua boos maken valt het reuze mee hoor. Het is gewoon bloed irritant om uren kwijt te zijn aan dit soort gekut. En dan maken die 2.50 me eigenlijk geen fuck uit, die 2GB mis ik. Had ik dit geweten was ik meteen naar 10GB gegaan.
Dat zijn dan ook geen vragen, maar beweringen.
  woensdag 31 juli 2019 @ 19:51:52 #47
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188226176
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:39 schreef Magic-IRC het volgende:
Even wat kleine vraagjes.
Was je oude contract toevallig: 16 euro en een datategoed van 5GB?
Wanneer liep je oude contract af?
Nee was een onbeperkt contract. Linkje verlengen geklikt en systeem kwam met onder andere dit voorstel. 7gb is precies genoeg, vandaar dat ik dat wel een aardig aanbod vond
  woensdag 31 juli 2019 @ 20:08:49 #48
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_188226408
Waarschijnlijk is dit je factuur van de eerste maand?
Wacht even tot je volgende factuur en kijk even of die wel klopt.

Je bent van abonnement 1 naar abonnement 2 gegaan tijdens een lopende betaalperiode.
Je krijgt dan naar evenredigheid het nieuwe abonnement.
Ben je op de helft van de maand, dan krijg je de helft van de data voor de helft van het geld.
Je betaalt voor je oude abonnement ook nog de helft.
pi_188226470
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee was een onbeperkt contract.
7 GB klinkt vrij beperkt.
pi_188228363
Als het echt niet lukt contact te krijgen kan je het bedrag storneren, dat is terug laten storten. Dan nemen ze wel contact met jou op maar erg aardig doen ze dan niet. Ik heb dat wel eens gedaan maar bereid je er op voor dat ze met een incassobureau kunnen gaan dreigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')