Waarom kan zo’n kuttent niet gewoon vragen via email beantwoorden?quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, maar bel ze gewoon. Dan wacht je maar ff.
Tmobile doet niet aan email. Telefoon met oneindige wachttijd, chatbots die van niets weten, communities die werkelijk vol staan met klachten van mensen dir ook opgelicht wordenquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je weet niet hoe een telefoon danwel email werkt?
De vier keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik drie keer de chat gekozen, en één keer whatsapp. Ik ben vier keer voortreffelijk geholpen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.
Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De drie keer dat ik in het afgelopen jaar een helpdesk nodig had, heb ik de chat gekozen, en ik ben drie keer voortreffelijk geholpen.
Maar je hebt je oordeel allang klaar, dus stik er maar in
ik heb geen contract bij T-Mobilequote:Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.
Dus stik er vooral zelf in
Omdat internetforum en TS is stoer en wil klagen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.
Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.
Waarom ga je zo tekeer?
Kun je deze info verstrekken?quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.
Dus stik er vooral zelf in
Er is in dit topic en verhaal waarschijnlijk maar één partij die van mening is dat beide partijen zich niet aan de afspraak hoeven te houden en dat ben jij.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je oordeel al klaar. Jij concludeert dat ik niets geprobeerd heb. Jij vind het blijkbaar normaal dat partijen zich niet aan afspraken mogen houden.
Dus stik er vooral zelf in
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:39 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom je zo boos bent en zo boos doet.
Ik vind het echt geen normale reactie op een eventuele fout van de provider.
Waarom ga je zo tekeer?
Webcare via Twitter/Facebook/Whatsapp.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Bestelbevestiging 1 jaar - 120 minuten - 7gb -13,50 euro
Factuur: 1 jaar - 120 minuten - 5GB - 16 euro.
En ik weet niet wie al eens geprobeerd hebt te bellen met die klojo’s. Wachttijden van half uur zijn niets. Email, ho maar, hebben ze niet voor consumenten abbo’s
Dus als ik het goed begrijp gewoon meteen schriftelijk in gebreke stellen. Ga ik doen
Niet zo lopen huilen en gewoon contact met ze opnemen. Zitten hele afdelingen te wachten om je bericht te beantwoorden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.
Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Je kan gewoon contact met ze zoeken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt. Wanneer ik dan wat onderzoek doe dan lijkt het erop dat mijn geval een soort van normaal gedrag bij deze Telco is en ja dan wordt ik behoorlijk pissig.
Keuzes die ik heb zijn lijdzaam toezien, storneren met in ergste geval BKR gezeik, contract annuleren met waarschijnlijk verlies van nummer. Dus ja mijn vraag is of er een weg is waarbij ik van deze kneuzen af kan zonder mijn nummer te verliezen
Je kunt je probleem plaatsen op hun forum.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt.
Vraag me af wat je tegen Lotte allemaal gezegd hebt...quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.
Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
Dat zijn dan ook geen vragen, maar beweringen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik zal lotte nog eens kietelen. misschien heb ik te normale vragen gesteld, zoals "mijn factuur klopt niet", "factuur/nota komt niet overeen met mijn contract" en "er is teveel afgeschreven". Al dat soort vragen gaan rechtstreeks door naar de "Veelgestelde vragen" waar ik natuurlijk ook al voluit in heb gezocht.
Qua boos maken valt het reuze mee hoor. Het is gewoon bloed irritant om uren kwijt te zijn aan dit soort gekut. En dan maken die 2.50 me eigenlijk geen fuck uit, die 2GB mis ik. Had ik dit geweten was ik meteen naar 10GB gegaan.
Nee was een onbeperkt contract. Linkje verlengen geklikt en systeem kwam met onder andere dit voorstel. 7gb is precies genoeg, vandaar dat ik dat wel een aardig aanbod vondquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:39 schreef Magic-IRC het volgende:
Even wat kleine vraagjes.
Was je oude contract toevallig: 16 euro en een datategoed van 5GB?
Wanneer liep je oude contract af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |