Ik ken een 6 jarige Isis dus ook weer niet zooo ondenkbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:07 schreef Burdie het volgende:
Zouden er vandaag de dag nog mensen zijn die hun kind Isis noemen?
Keet is gewoon een Hollandse naam. Niks mis mee.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:04 schreef Schanu het volgende:
Vandaag op Welkom in de wereld: K.eet. Dat vind ik dus best sneu, had er dan gewoon K.ate van gemaakt want qua uitspraak komt het gewoon op hetzelfde neer.
En een D.jaydi en D.jelina, ook weer pareltjes.
Keet is gewoon een Nederlandse naam, dus die zou ik niet op zijn Engels schijven.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:04 schreef Schanu het volgende:
Vandaag op Welkom in de wereld: K.eet. Dat vind ik dus best sneu, had er dan gewoon K.ate van gemaakt want qua uitspraak komt het gewoon op hetzelfde neer.
Ik wacht nog steeds op ouders die Isil ook wel leuk klinkenquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:07 schreef Burdie het volgende:
Ik denk vooral aan zuipkeet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:01 schreef Schanu het volgende:
De meningen over Keet lopen uiteenIk had er in ieder geval nog nooit van gehoord, komt op mij over als een nodeloze vernederlandste versie van Kate.
Nope. In 2015 nog 101 geboortes, 2014 nog maar 5, en sindsdien noppes nada. http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/isisquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:07 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een voorleesboek van Keetje Scheetjequote:Op maandag 12 augustus 2019 12:04 schreef Schanu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |