SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:FreekJansen_AD twitterde op woensdag 31-07-2019 om 14:05:51Erik ten Hag genomineerd voor FIFA Coach van het Jaar👇#Ajax https://t.co/ha6cr3zgfK reageer retweet
![]()
Mooi hoe mensen - wat is het - ruim 1.5 jaar geleden riepen om zijn ontslag en hij nu genomineerd is voor coach van het jaar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
twitter:FreekJansen_AD twitterde op woensdag 31-07-2019 om 14:05:51Erik ten Hag genomineerd voor FIFA Coach van het Jaar👇#Ajax https://t.co/ha6cr3zgfK reageer retweet
![]()
en misschien issie over 3 maanden ontslagen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mooi hoe mensen - wat is het - ruim 1.5 jaar geleden riepen om zijn ontslag en hij nu genomineerd is voor coach van het jaar.
Mooie wereld tochVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Erik haalt de kerst niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
en misschien issie over 3 maanden ontslagen.
Mooie wereld toch![]()
#welcomebackLouisquote:Voor al uw FIFA lijstjes!
PAOK is de doodsteekquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik denk dat het wel meevalt als de selectie blijft zoals hij nu is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat we de eerste weken wat verschillende opstellingen gaan zien omdat EtH het zelf nog niet zeker weet.
Spelers die later zijn terug gekomen zijn allemaal spelers die hij al goed kent. De anderen heeft hij allemaal al kunnen zien op Alvarez na.
Het wordt vervelender als bijvoorbeeld Ziyech weg gaat. Je komt dan waarschijnlijk ook uit bij een ander type speler en dat kan wel eens lastig worden.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
tegen vitesse zal het wel wordenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat we de eerste weken wat verschillende opstellingen gaan zien omdat EtH het zelf nog niet zeker weet.
--Promes Tadic Ziyech
-----Marin Van de Beek
-------------Blind
Tagliafico Martinez Schuurs Nous
en dit zal ook wel tot de kerst voor het grootste gedeelte zo zijn
Als Neres blijft zou het nog kunnen zijn dat Ziyech op de plek van marin gaat spelen, en als Alvarez echt zo goed is gaat Schuur of Martinez banken. De rest lijk mij toch wel duidelijk, al lijkt Dolberg wel wat kansen te krijgen nu.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die 40 miljoen heb ik vaak genoeg zien staan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bron? want volgens mij is dat supportersgelul.
https://www.voetbalprimeu(...)ij-toptransfer-.html (onderaan het bericht)
Bij deze was het eerst 40 miljoen en nu nog 30 miljoen. Wat ook een belachelijk bedrag is.
http://www.soccernews.nl/(...)lingen-rond-bergwijn
Dat zijn bedragen voor spelers die zich al lang en breed bewezen hebben op het hoogste niveau. Dat wordt voor Neres en Ziyech bijvoorbeeld betaald. Spelers die zich in de CL bewezen hebben en al meerdere jaren op het hoogste niveau in Nederland het verschil maken.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
vragen staat vrij, door het niet halen van CL ligt het wel een beetje anders voor zowel club als spelerquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die 40 miljoen heb ik vaak genoeg zien staan.
Bij deze was het eerst 40 miljoen en nu nog 30 miljoen. Wat ook een belachelijk bedrag is.
Dat zijn bedragen voor spelers die zich al lang en breed bewezen hebben op het hoogste niveau. Dat wordt voor Neres en Ziyech bijvoorbeeld betaald. Spelers die zich in de CL bewezen hebben en al meerdere jaren op het hoogste niveau in Nederland het verschil maken.![]()
dus niet voor bergwijn, dat gaan echt niet meer dan 25/30 worden, zelfs niet als Ajax komt. zou mij echt verbazen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die 40 miljoen heb ik vaak genoeg zien staan.
Dat zijn bedragen voor spelers die zich al lang en breed bewezen hebben op het hoogste niveau. Dat wordt voor Neres en Ziyech bijvoorbeeld betaald. Spelers die zich in de CL bewezen hebben en al meerdere jaren op het hoogste niveau in Nederland het verschil maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tot de kerst kun je natuurlijk nog niet zeggen als de transfer periode nog niet voorbij is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tegen vitesse zal het wel worden
--Promes Tadic Ziyech
-----Marin Van de Beek
-------------Blind
Als Neres blijft zou het nog kunnen zijn dat Ziyech op de plek van marin gaat spelen, en als Alvarez echt zo goed is gaat Schuur of Martinez banken. De rest lijk mij toch wel duidelijk, al lijkt Dolberg wel wat kansen te krijgen nu.
Als Promes de voorkeur krijgt boven Neres kun je die beter verkopen en er een jonge buitenspeler voor halen of doorschuiven vanuit de jeugd.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Promes gewoon op de bank in dat geval johquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tegen vitesse zal het wel worden
--Promes Tadic Ziyech
-----Marin Van de Beek
-------------Blind
Als Neres blijft zou het nog kunnen zijn dat Ziyech op de plek van marin gaat spelen, en als Alvarez echt zo goed is gaat Schuur of Martinez banken. De rest lijk mij toch wel duidelijk, al lijkt Dolberg wel wat kansen te krijgen nu.
-----Neres Tadic Ziyech
-----Marin Van de Beek
-------------Martinez
Tagliafico Blind Alvarez Nous
of
-----Neres Tadic Ziyech
-----Marin Van de Beek
-------------Blind
Tagliafico Martinez Alvarez Nous
of
-----Neres Tadic Ziyech
-----Marin Van de Beek
-------------Blind
Tagliafico Martinez Schuurs NousVoor al uw FIFA lijstjes!
Neres is al weg, alleen nog niet officieelquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tot de kerst kun je natuurlijk nog niet zeggen als de transfer periode nog niet voorbij is.
Als Promes de voorkeur krijgt boven Neres kun je die beter verkopen en er een jonge buitenspeler voor halen of doorschuiven vanuit de jeugd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarop baseer je dit?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Neres is al weg, alleen nog niet officieelVoor al uw FIFA lijstjes!
Als PSV Bergwijn niet wil verkopen (wat ze volgens mij ook liever niet willen) dan blijft hun situatie gewoon hetzelfde. Een belachelijk bedrag bepalen voor een speler. De speler zal sneller weg willen aangezien hij geen CL speelt. Dat is de enige reden waarom PSV misschien met minder genoegen wil nemen. Aangezien Bergwijn aangegeven heeft niets te forceren zal die prijs dus gewoon blijven staan. Het is aan de gek om het op te hoesten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
vragen staat vrij, door het niet halen van CL ligt het wel een beetje anders voor zowel club als spelerTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
berichten, onderbuik. ik heb dat vaak goed.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat dit hele forceren stuk wel degelijk anders gaat zijn zonder CL.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als PSV Bergwijn niet wil verkopen (wat ze volgens mij ook liever niet willen) dan blijft hun situatie gewoon hetzelfde. Een belachelijk bedrag bepalen voor een speler. De speler zal sneller weg willen aangezien hij geen CL speelt. Dat is de enige reden waarom PSV misschien met minder genoegen wil nemen. Aangezien Bergwijn aangegeven heeft niets te forceren zal die prijs dus gewoon blijven staan. Het is aan de gek om het op te hoesten.Voor al uw FIFA lijstjes!
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
berichten, onderbuik. ik heb dat vaak goed.zal em wel missen, wat een baas
Voor al uw FIFA lijstjes!
Mij ook wel, maar jij vraagt mij waar ik heb zien staan dat het 40 miljoen is en ik geef aan dat het een belachelijk bedrag is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus niet voor bergwijn, dat gaan echt niet meer dan 25/30 worden, zelfs niet als Ajax komt. zou mij echt verbazen.
Doordat ze bij Ajax zulke bedragen binnen krijgen (die eigenlijk al aan de hoge kant zijn) denken ze bij PSV blijkbaar dat zij dat ook kunnen vangen. Ongeacht of Bergwijn net zo goed is als (bijvoorbeeld) Neres, je zult voor Neres altijd mee krijgen doordat hij bij Ajax speelt, zijn ploeg betere resultaten heeft behaald en hij gescoord heeft in de CL.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Pas op dst je niet al te zeer een karikatuur van jezelf maakt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
berichten, onderbuik. ik heb dat vaak goed."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ok bedankt dven, ik waardeer het zeer dat jij dat zegt. ik zal er aan werkenquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Pas op dst je niet al te zeer een karikatuur van jezelf maakt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geen dank.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ok bedankt dven, ik waardeer het zeer dat jij dat zegt. ik zal er aan werken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weet jouw onderbuik ook of Ziyech blijft?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
berichten, onderbuik. ik heb dat vaak goed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: