Belachelijk!!!! Dus wie weet haal ik 2020 niet? Alleen door wen klote mug? En wie is er verantwoordelijk? De Indiase overheid die weigert al die muggen te bestrijden? Ik vind dat die voor het gerechtshof in The Hague moeten verschijnen om verantwoording af te leggen!quote:
Nee, 't is allemaal de schuld van de Rabobank, Kluun.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:10 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Belachelijk!!!! Dus wie weet haal ik 2020 niet? Alleen door wen klote mug? En wie is er verantwoordelijk? De Indiase overheid die weigert al die muggen te bestrijden?
Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, 't is allemaal de schuld van de Rabobank, Kluun.
Kan nou nog. Wellicht is TS in 2020 eindelijk volwassen geworden (als-ie 2020 überhaupt nog haalt), dan is het ongepast.quote:
Zul je nog even iets langer moeten wachten ... maandje of 2 ...quote:
quote:
Minder kluuntopics afteltopic geopendquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:10 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Belachelijk!!!! Dus wie weet haal ik 2020 niet? Alleen door wen klote mug? En wie is er verantwoordelijk? De Indiase overheid die weigert al die muggen te bestrijden? Ik vind dat die voor het gerechtshof in The Hague moeten verschijnen om verantwoording af te leggen!
Klaag ze aanquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:10 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Belachelijk!!!! Dus wie weet haal ik 2020 niet? Alleen door wen klote mug? En wie is er verantwoordelijk? De Indiase overheid die weigert al die muggen te bestrijden? Ik vind dat die voor het gerechtshof in The Hague moeten verschijnen om verantwoording af te leggen!
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef Hallojo het volgende:
Wees maar niet ongerust Kluun. Ik heb weleens gehoord over mensen die wél levend uit India terug zijn gekomen. Misschien ben jij ook wel een van de gelukkigen.
Dat is geen kans, dat is een zekerheid.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:27 schreef polariteit het volgende:
Maak je je nog geen zorgen om de befaamde Delhi belly? Kans dat je die krijgt is groter dan die op malaria...
Blijkbaar niet want geen last van gehad. Maar goed, februari weer terug voor twee weken, misschien dan wel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:49 schreef static het volgende:
[..]
Dat is geen kans, dat is een zekerheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |