Daarin heb je eigenlijk gewoon gelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als het voor jou werkt, dan werkt het. Dat is het enige wat telt en de rest moet je lekker naast je neerleggen. Oordelen is altijd makkelijk als je er zelf niet midden in zit.
Uit dit topic blijkt van alle kanten dat het niet voor hem werkt. Maar hij vind die vrouw blijkbaar zo fantastisch (of is bang dat hij niets anders kan krijgen) dat hij dit allemaal maar accepteert.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als het voor jou werkt, dan werkt het. Dat is het enige wat telt en de rest moet je lekker naast je neerleggen. Oordelen is altijd makkelijk als je er zelf niet midden in zit.
Waarvan je dus zou kunnen stellen dat het voor hem werkt, dat impliceert het woordje "accepteert" immers. Bovendien vind ik het een brug te ver om voor iemand anders te bepalen wat al dan niet werkt voor diegene.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uit dit topic blijkt van alle kanten dat het niet voor hem werkt. Maar hij vind die vrouw blijkbaar zo fantastisch (of is bang dat hij niets anders kan krijgen) dat hij dit allemaal maar accepteert.
Als het 100% zou werken had hij dit topic nooit geopend.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarvan je dus zou kunnen stellen dat het voor hem werkt, dat impliceert het woordje "accepteert" immers. Bovendien vind ik het een brug te ver om voor iemand anders te bepalen wat al dan niet werkt voor diegene.
Inmiddels hoeft hij er zelf niet meer bij te zijn maar doet hij het op afstand via facetimequote:
tegenwoordig wel jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:41 schreef jantco het volgende:
kunnen jullie je misschien ook voorstellen, dat het vergelijkbare geluid later van de volwassen vrouw man je ook in het hart snijdt.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:41 schreef jantco het volgende:
Maar hij ontpopt zich als een echte narcist. En dat snap ik nu, want ik heb dit onderwerp heftig bestudeerd. Twee narcisten bij elkaar blijkt goed te werken. 'Mijn ex-exvriendin', is toch maar beter mijn ex-vriendin. Zij houdt niet van relaties en al helemaal niet van geclaim van die tweede. Dus dat wordt een nieuw verhaal, maar ga ik niet vertellen.
Mijn positie geef ik op, ik blijf 'een goede vriend', en ik hoop dat dat ook zo blijft. Hoop, omdat zo'n narcistische vrouw met haar charme een ongelooflijk sterke aantrekkingskracht heeft. Daar zijn vele toneelstukken en drama's over geschreven. Dus nee, dat is geen kenmerk van zwakte.
Narcisme zie ik op dit moment zo: de vriendin was als baby verwaarloosd. Ze schreeuwde en huilde: 'ik ben lief, ik ben lief, verzorg mij!' En zestig jaar later was die schreeuw nog steeds niet verstomd, al klonk die heel anders. Als jullie je kunnen voorstellen dat het gehuil van een baby door merg en been gaat, kunnen jullie je misschien ook voorstellen, dat het vergelijkbare geluid later van de volwassen vrouw je ook in het hart snijdt. Dat is de kracht van het narcisme.
Deze mooie zin zou ik ergens noteren alvast als topictitel voor het volgende deelquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:41 schreef jantco het volgende:
De zoektocht naar de erectie gaat verder.
Dat denk ik ook. Deze vrouw gaat gezien haar leven en leeftijd echt niet meer veranderen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:41 schreef jantco het volgende:
Op dit moment weet ik echt niet waar ik aan toe ben. Wel weet ik nu zeker, dat er voor een normale relatie geen solide basis kan bestaan.
En wat te denken van 3?! De heilige drie-eenheid.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:41 schreef jantco het volgende:
Twee narcisten bij elkaar blijkt goed te werken.
Wait, what? Ik wist niet dat je vriendin een bejaarde was?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:41 schreef jantco het volgende:
Narcisme zie ik op dit moment zo: de vriendin was als baby verwaarloosd. Ze schreeuwde en huilde: 'ik ben lief, ik ben lief, verzorg mij!' En zestig jaar later was die schreeuw nog steeds niet verstomd
Oh mijn god.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:41 schreef jantco het volgende:
Mijn positie geef ik op, ik blijf 'een goede vriend', en ik hoop dat dat ook zo blijft. Hoop, omdat zo'n narcistische vrouw met haar charme een ongelooflijk sterke aantrekkingskracht heeft. Daar zijn vele toneelstukken en drama's over geschreven. Dus nee, dat is geen kenmerk van zwakte.
Hij is zelf ook 60 plus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Wait, what? Ik wist niet dat je vriendin een bejaarde was?Het verhaal wordt steeds mooier!
Zou zo uit een roman van Grunberg kunnen komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:03 schreef -marz- het volgende:
[..]
Deze mooie zin zou ik ergens noteren alvast als topictitel voor het volgende deel
iet zo zeuren, dat is sterkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je pingpongt wel heen en weer tussen je gevoelens voor haar he.....
Ik ben benieuwd of je ook het verloop ziet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je pingpongt wel heen en weer tussen je gevoelens voor haar he.....
Die vrouwen in blijf van m'n lijf-huizen, en kinderen die geen contact meer hebben met hun ouders nadat ze misbruikt zijn weten niet wat ze missen. Machtig mooi allemaal!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:00 schreef ToT het volgende:
Weglopen van pijn is zwakte....alright. Dus in een relatie blijven waarin je snoeihard misbruikt wordt is kracht?
Iemand die alles zo rationeel benadert en probeert te verklaren enz klinkt aan de ene kant als een intelligent persoon, maar aan de andere kant als je ziet wat hij allemaal zomaar accepteert; klinkt als bijzonder naïef en wereldvreemd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zelden iemand zo raar zien omschrijven van alles.
Zal wel aan mij liggen.
Hij stelt zich nu op als een soort verhevene die het licht heeft gezien en daardoor hypertolerant en begrijpend is geworden, en lijkt daar een soort genot uit te halen. Heel vreemd allemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die alles zo rationeel benadert en probeert te verklaren enz klinkt aan de ene kant als een intelligent persoon, maar aan de andere kant als je ziet wat hij allemaal zomaar accepteert; klinkt als bijzonder naïef en wereldvreemd.
De jeugd even laten zien hoe het moet idd!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij stelt zich nu op als een soort verhevene die het licht heeft gezien en daardoor hypertolerant en begrijpend is geworden, en lijkt daar een soort genot uit te halen. Heel vreemd allemaal.
Wat is dit nu weer voor iets raars...quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:41 schreef jantco het volgende:
Narcisme zie ik op dit moment zo: de vriendin was als baby verwaarloosd. Ze schreeuwde en huilde: 'ik ben lief, ik ben lief, verzorg mij!'
Dat is hij zelf ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Wait, what? Ik wist niet dat je vriendin een bejaarde was?Het verhaal wordt steeds mooier!
En als hij geen aandacht meer krijgt gaat hij wel in een leren string op de Dam mensen met een ronkende kettingzaag achterna terwijl hij Für Elise neuriet en willekeurig mensen om zich heen neermaait.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:44 schreef Lienekien het volgende:
TS is duidelijk verslaafd aan drama. Ik vind het tenenkrommend.
Ja toen ik net iets las van de Orgasmatron Masturbator Pro Ultimate Limited Edition of iets dergelijks kon ik hier even mijn emo.gif niet onderdrukken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga zometeen even mijn oogbollen schoonmaken. Wat ik allemaal heb gelezen vorige pagina jeetje
Punt is dat het misbruik juist zo moeilijk te onderkennen valt. Het slachtoffer heeft dit helemaal niet door. Ik zie het nu aan de tweede vriend, die narcistisch blijkt en inpraat op mijn ex-vriendin. Op 12 augustus schreef ik over een vermoeden die kant op. Ik zou dit verhaal niet vertellen, maar ik laat nu los, dat hij ervoor zorgt dat zij zijn normen en waarden overneemt. Vervolgens doet zij 'uit eigen wil' precies wat hij wil. Daarmee creëert hij afstand tussen mij en deze ex. Dat is precies zijn bedoeling. Die narcistische spelletjes zijn verdomde ingewikkeld en subtiel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:00 schreef ToT het volgende:
Weglopen van pijn is zwakte....alright. Dus in een relatie blijven waarin je snoeihard misbruikt wordt is kracht?
Of misschien verkopen aan GTST??quote:Wanneer komt het boek uit?
"Beste jantco, er zitten steeds mannen naar mijn vrouw te loeren, hoe moet ik hier mee om gaan?"quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef Allures het volgende:
Bij deze man een cursus volgen is wel echt jezelf bewust een afgrond in storten
In direct fysieke zin niet (voorbeeld: hij loopt tegen een pas geschilderd hekje aan) want hij kan immers niets zien, in meer geestelijke zin (voorbeeld: hij is nonchalant en sluit een volstrekt onnodig abonnement af) eventueel wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:17 schreef jantco het volgende:
[..]
@:saparmurat_niyazov: zou je tegen een blinde zeggen: "kijk eens uit je doppen!" ? Filosofeer eens hier over.
Je vergeet de Satisfier Pro. Ik durf niet eens te googlen wat het is/hoe het eruit zietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
"Beste jantco, er zitten steeds mannen naar mijn vrouw te loeren, hoe moet ik hier mee om gaan?"
--> jantco geeft je een pak Omo mee om alle spermavlekken mee uit de lakens te wassen en schrijft je een maandelijkse SOA-test voor. Verder natuurlijk een paar sexy lingerie-setjes en een Kamasutra-cursus voor de vriendin om die kerels zo goed mogelijk te kunnen bevredigen.
Je wilt natuurlijk ook niet geëlektrocuteerd worden door je speeltje als je hem in bad gebruikt. Hoewel dat misschien een extra explosieve sensatie is...quote:De populaire klassieke Satisfyer Pro 2 garandeert explosieve sensaties met zijn innovatieve drukgolf stimulatie. De 11 programma's en het high-tech apparaat bieden je contactloos genot, welke je altijd en overal kan ervaren dankzij de oplaadbare batterij.
Kenmerken
- Fluisterstil
- Lichaamsvriendelijke siliconen
- 11 programma's
- Waterdicht voor nog meer plezier onder water
- Drukgolf en touch-free stimulatie van de clitoris
- Magnetische USB-oplaadkabel meegeleverd
- Oplaadbare Li-ion batterij
- Gemakkelijk schoon te maken
Je komt telkens met nieuwe analyses van de situatie, maar er ontbreekt een belangrijk ding. Het enige wat telt is een analyse van je eigen gedrag, je eigen rol.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:17 schreef jantco het volgende:
[..]
Punt is dat het misbruik juist zo moeilijk te onderkennen valt. Het slachtoffer heeft dit helemaal niet door. Ik zie het nu aan de tweede vriend, die narcistisch blijkt en inpraat op mijn ex-vriendin. Op 12 augustus schreef ik over een vermoeden die kant op. Ik zou dit verhaal niet vertellen, maar ik laat nu los, dat hij ervoor zorgt dat zij zijn normen en waarden overneemt. Vervolgens doet zij 'uit eigen wil' precies wat hij wil. Daarmee creëert hij afstand tussen mij en deze ex. Dat is precies zijn bedoeling. Die narcistische spelletjes zijn verdomde ingewikkeld en subtiel.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je vergeet de Satisfier Pro. Ik durf niet eens te googlen wat het is/hoe het eruit ziet
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk ook niet geëlektrocuteerd worden door je speeltje als je hem in bad gebruikt. Hoewel dat misschien een extra explosieve sensatie is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |