Jouw probleem.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:43 schreef skysherrif het volgende:
Als je links kijkt, zie je rechts niets.
Deed wel aan AM maar niet snijden, en ook toentertijd niet, maar dat maakte dan ook niet echt uitquote:
Dat is meer wat voor haagsquote:
Wel triest dat je genot haalt uit iemand op de kast jagen op internet eigenlijk hèquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed wel aan AM maar niet snijden, en ook toentertijd niet, maar dat maakte dan ook niet echt uitIk was gewoon snel op stang te jagen
ONZ, daar kom je thuis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:44 schreef I. het volgende:
Denk dat het hier in ONZ toch nog wel redelijk vaak vrij persoonlijk is geweest. Qua dingen delen/vertellen. Dat moet je in VBL niet proberen idd.
Eigenlijk best gek omdat je de daadwerkelijke reactie van de woede niet ziet maar nog steeds moet wachten op de reactie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel triest dat je genot haalt uit iemand op de kast jagen op internet eigenlijk hè
Ja achja, we hebben allemaal domme dingen gedaanquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel triest dat je genot haalt uit iemand op de kast jagen op internet eigenlijk hè
True. Al is het soms wel lastig tegenwoordig, gezien bepaalde mensen er steeds meer plezier uit halen om hier ook te kloten.quote:
Daar kan je dan ook niets vanquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was laatst nog ziedend met Haxball.
Ruim je het wel zelf opquote:
Moet soms best nog wel wennen aan het tamme hier vergeleken met andere SC"s die ik gewend benquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:47 schreef I. het volgende:
[..]
True. Al is het soms wel lastig tegenwoordig, gezien bepaalde mensen er steeds meer plezier uit halen om hier ook te kloten.
Laten we het wat scherper makenquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet soms best nog wel wennen aan het tamme hier vergeleken met andere SC"s die ik gewend ben
GRTD viel ook wel mee joh.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet soms best nog wel wennen aan het tamme hier vergeleken met andere SC"s die ik gewend ben
Precies!quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk best gek omdat je de daadwerkelijke reactie van de woede niet ziet maar nog steeds moet wachten op de reactie.
Maar blijkbaar haal je dan wel iets uit negatieve aandacht die je ontvangt.
Volgens mij vinden een hoop hier dat ik al 2 much ben vaakquote:
Dan kwam het concentratiekamp genot.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRTD viel ook wel mee joh.
Behalve dan in de late uurtjes
Ja overdag was het dan ook stilquote:Op woensdag 31 juli 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRTD viel ook wel mee joh.
Behalve dan in de late uurtjes
Wat. Jij bent één en al ONZ man.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |