abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:05:46 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188215829

pi_188218132
  woensdag 31 juli 2019 @ 10:16:51 #3
268491 fetX
pi_188218315
Niet eens een gerucht.. ;(
pi_188218328
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:16 schreef fetX het volgende:
Ze hebben nog een maand de tijd.
blablablabla
pi_188218333
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:16 schreef fetX het volgende:
is gewoon een goed teken, er lekt tegenwoordig niks meer naar buiten
  woensdag 31 juli 2019 @ 10:19:07 #6
268491 fetX
pi_188218356
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze hebben nog een maand de tijd.
Nog een paar dagen bedoel je. Tegen Tiblisi hoop ik dat we een extra verdediger hebben. Al is het alleen maar de uitwedstrijd.
pi_188218450
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef fetX het volgende:

[..]

Nog een paar dagen bedoel je. Tegen Tiblisi hoop ik dat we een extra verdediger hebben. Al is het alleen maar de uitwedstrijd.
Als je dan hoort dat Sjaak Troost wel interesse had in het huren van Rick Karsdorp, maar alleen als hij hier gratis naartoe komt, dan spreekt daar ook niet helemaal een gevoel van urgentie uit hé? :')

Geen idee of het gerucht waar is overigens, en als het wel klopt of het iets zegt over onze financiële situatie of gewoon over de instelling van onze "TD"....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188218453
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef fetX het volgende:

[..]

Was lichtelijk sarcastisch. Zou natuurlijk van de zotte zijn als je dat tweeluik zonder spits en verdediger in gaat. Al zullen ze ook nog steeds op zoek zijn naar een goede TD, lastig verhaal als je geen geld meer hebt voor transfers.
blablablabla
pi_188218467
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Was lichtelijk sarcastisch. Zou natuurlijk van de zotte zijn als je dat tweeluik zonder spits en verdediger in gaat. Al zullen ze ook nog steeds op zoek zijn naar een goede TD, lastig verhaal als je geen geld meer hebt voor transfers.
Ik blijf m'n twijfels houden bij het verhaal dat Feyenoord geen geld zou hebben.

Dat is volgens mij ook alleen door Krabbendam de wereld in geholpen, en het lijkt me eerlijk gezegd heel sterk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188218501
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik blijf m'n twijfels houden bij het verhaal dat Feyenoord geen geld zou hebben.

Dat is volgens mij ook alleen door Krabbendam de wereld in geholpen, en het lijkt me eerlijk gezegd heel sterk.
Ja geld ligt er heus nog wel. Tenzij Sjaak het allemaal in zijn neus heeft gestopt.

Denk dat ze het reserveren voor de nieuwe TD.
blablablabla
pi_188218502
Gefeliciteerd met de tweede plek alvast.
pi_188218526
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja geld ligt er heus nog wel. Tenzij Sjaak het allemaal in zijn neus heeft gestopt.

Denk dat ze het reserveren voor de nieuwe TD.
Oh ja, dat zou natuurlijk kunnen (en verstandig zijn).

Helaas komt die pas vanaf januari 2020 (als het goed is).

Ik hoop eigenlijk op Jordi Cruijff.
pi_188218831
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

1. Rond de kerst de ziel verkopen aan Amerikanen
2. Eenhoorn en Cruijff binnen hengelen.
3. ????
4. Profit
pi_188219262
Ik vind dat Stam echt dom heeft gehandeld om de hele voorbereiding aan Sven van Beek vast te houden links centraal. Waarom niet zeggen linkspoot links en rechtspoot rechts.

Probeer op rechts Botteghin, Van Beek, St. Juste en Geertruida uit en op links vd Heijden, Verdonk en Hendriks.

Stam heeft nu 6 oefenwedstrijden verkloot met vd Heijden, Van Beek en Botteghin zonder andere opties te bekijken. Nu begint het seizoen en blijkt zoals verwacht dat deze 3 allemaal niet in je systeem passen.
pi_188220463
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 11:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind dat Stam echt dom heeft gehandeld om de hele voorbereiding aan Sven van Beek vast te houden links centraal. Waarom niet zeggen linkspoot links en rechtspoot rechts.

Probeer op rechts Botteghin, Van Beek, St. Juste en Geertruida uit en op links vd Heijden, Verdonk en Hendriks.

Stam heeft nu 6 oefenwedstrijden verkloot met vd Heijden, Van Beek en Botteghin zonder andere opties te bekijken. Nu begint het seizoen en blijkt zoals verwacht dat deze 3 allemaal niet in je systeem passen.
Al deze spelers hebben speelminuten gemaakt in de voorbereiding. Uiteindelijk werk je naar een basiself toe en dan maak je keuzes. Ik denk dat Stam Hendriks en Verdonk (die ik geen linkercentrale verdediger vindt) niet goed genoeg vindt. Stam baseert natuurlijk zijn keuze voor Botteghin en Van Beek op basis van de eerste wedstrijden en de trainingen. Dat hij dan daarvoor kiest en daaraan vasthoudt, dus proberen automatismen in te bouwen, is niet heel raar.

Of je het eens bent met de keuze, dat is een tweede. Maar je hebt nu ook pech dat Van Beek, die hij op die positie wilde laten voetballen, geblesseerd raakt. Dus nu moet hij schakelen.
  woensdag 31 juli 2019 @ 13:25:20 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188220664
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

die kan Feyenoord gewoon niet betalen
pi_188220719
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 13:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

die kan Feyenoord gewoon niet betalen
Wij kunnen iedereen betalen, met geleend geld... ;(
BFF met GGMM
  woensdag 31 juli 2019 @ 13:32:01 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188220803
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 13:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wij kunnen iedereen betalen, met geleend geld... ;(
die pakt netto wat Feyenoord bruto niet eens kan opbrengen plus dat hij daar kritiekloos door het leven kan gaan, dan ga je toch niet hier een project beginnen wat en weinig betaalt en weinig kans van slagen heeft
pi_188220838
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

die pakt netto wat Feyenoord bruto niet eens kan opbrengen plus dat hij daar kritiekloos door het leven kan gaan, dan ga je toch niet hier een project beginnen wat en weinig betaalt en weinig kans van slagen heeft
Yep, maar hij kan het eventueel doen om te laten zien dat hij, net als z'n pa, Fey aan een dubbel kan helpen... :Y
BFF met GGMM
  woensdag 31 juli 2019 @ 13:35:28 #20
268491 fetX
pi_188220869
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Weinig mogelijk in de zin van? Met geld is sowieso alles mogelijk en het lijkt er sterk op dat Feyenoord dat toch gaat krijgen. Anders kun je altijd nog geld genereren door opleiden van spelers, al ga je daarmee Ajax nevernooit bijhalen.
  woensdag 31 juli 2019 @ 13:47:06 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188221051
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 13:35 schreef fetX het volgende:

[..]

Weinig mogelijk in de zin van? Met geld is sowieso alles mogelijk en het lijkt er sterk op dat Feyenoord dat toch gaat krijgen. Anders kun je altijd nog geld genereren door opleiden van spelers, al ga je daarmee Ajax nevernooit bijhalen.
ik heb nog geen plan gezien dus het is moeilijk oordelen maar qua begroting loop je enorm achter op Ajax en ook nog substantieel op PSV, dan moet je met een hele aardige kapitaalinjectie komen plus nog financiële ondersteuning voor een paar jaar om dat in te lopen. Ik denk dan aan 80 (waarvan 30 voor de aandelen) + 3 x 30 voor het nieuwe stadion er is.

Je jeugdopleiding en dan vooral de doorstroming is nog niet op orde dus hoe zie je dat dan? Zolang jong Feyenoord niet aan een serieuze competitie meedoet zal je de talenten op het moment dat het er toe doet niet kunnen behouden of aantrekken.
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:05:26 #22
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188221330
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 11:27 schreef Duveldrinker het volgende:

Wat een aantal Ajacieden hier al een paar maanden terug al vertelde: Stam houdt helemaal niet van eigen jeugd. Deed ie bij jong Ajax ook niet. Enige die een beetje kans maakt is Kokcu, denk/hoop ik.

Dat is jammer, want er is genoeg jeugd die je zou kunnen toepassen. Bijvoorbeeld een Verdonk of Hendriks centraal, wat jij al aangeeft.

Ik denk eerlijk gezegd dat dit m gaat worden:

En daar word ik nou niet bepaald vrolijk van...

Jeugd als Bijlow, Malacia, Nieuwkoop, Verdonk, Geertruida, El Bouchataoui, Summerville, Azarkan, Hanson, Bannis en Burger zullen dan erg weinig minuten krijgen.

Kokcu zal nog wel ergens tussen komen. Misschien zelfs wel basis. Maar dan hebben we ook nog Ayoub(die minuten WIL maken), Kelly en Tapia. Zou me niets verbazen als Stam die 3 ook veel minuten gaat geven.

[ Bericht 7% gewijzigd door satecl op 31-07-2019 14:10:55 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_188221396
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:05 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat een aantal Ajacieden hier al een paar maanden terug al vertelde: Stam houdt helemaal niet van eigen jeugd. Deed ie bij jong Ajax ook niet. Enige die een beetje kans maakt is Kokcu, denk/hoop ik.

Dat is jammer, want er is genoeg jeugd die je zou kunnen toepassen. Bijvoorbeeld een Verdonk of Hendriks centraal, wat jij al aangeeft.

Ik denk eerlijk gezegd dat dit m gaat worden:
[ afbeelding ]
En daar word ik nou niet bepaald vrolijk van...
Kokcu gaat spelen. Ik denk dat hij Berghuis niet op het middenveld neerzet maar juist een hele vrije rol op de rechterflank. Dus dan kiest Stam tussen Narsingh en Larsson op links.

Verdonk is volgens mij geblesseerd geweest, hoewel ik zonet zei dat al die spelers speeltijd hebben gehad.

Hendriks heeft wel minuten gemaakt, maar leek wat te licht in de wedstrijden die hij speelde.
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:12:07 #24
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188221409
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Kokcu gaat spelen. Ik denk dat hij Berghuis niet op het middenveld neerzet maar juist een hele vrije rol op de rechterflank. Dus dan kiest Stam tussen Narsingh en Larsson op links.

Verdonk is volgens mij geblesseerd geweest, hoewel ik zonet zei dat al die spelers speeltijd hebben gehad.

Hendriks heeft wel minuten gemaakt, maar leek wat te licht in de wedstrijden die hij speelde.
Dan denk ik: Zet Hendriks er ook gewoon in tegen Southampton en Franse tegenstander. Beide wedstrijden geen minuut gemaakt. Dan kun je echt zien of hij tekort komt. Van van Beek weten we nu wel dat hij er niks van kan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_188221427
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:12 schreef satecl het volgende:

[..]

Dan denk ik: Zet Hendriks er ook gewoon in tegen Southampton en Franse tegenstander. Beide wedstrijden geen minuut gemaakt. Dan kun je echt zien of hij tekort komt. Van van Beek weten we nu wel dat hij er niks van kan.
Zit zeker wat in, maar ik denk dat Stam na die paar oefenwedstrijden al door had, Hendriks gaat niet spelen, van Beek waarschijnlijk wel dus stel ik hem op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')