Nog een paar dagen bedoel je. Tegen Tiblisi hoop ik dat we een extra verdediger hebben. Al is het alleen maar de uitwedstrijd.quote:
Als je dan hoort dat Sjaak Troost wel interesse had in het huren van Rick Karsdorp, maar alleen als hij hier gratis naartoe komt, dan spreekt daar ook niet helemaal een gevoel van urgentie uit hé?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog een paar dagen bedoel je. Tegen Tiblisi hoop ik dat we een extra verdediger hebben. Al is het alleen maar de uitwedstrijd.
Was lichtelijk sarcastisch. Zou natuurlijk van de zotte zijn als je dat tweeluik zonder spits en verdediger in gaat. Al zullen ze ook nog steeds op zoek zijn naar een goede TD, lastig verhaal als je geen geld meer hebt voor transfers.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog een paar dagen bedoel je. Tegen Tiblisi hoop ik dat we een extra verdediger hebben. Al is het alleen maar de uitwedstrijd.
Ik blijf m'n twijfels houden bij het verhaal dat Feyenoord geen geld zou hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Was lichtelijk sarcastisch. Zou natuurlijk van de zotte zijn als je dat tweeluik zonder spits en verdediger in gaat. Al zullen ze ook nog steeds op zoek zijn naar een goede TD, lastig verhaal als je geen geld meer hebt voor transfers.
Ja geld ligt er heus nog wel. Tenzij Sjaak het allemaal in zijn neus heeft gestopt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf m'n twijfels houden bij het verhaal dat Feyenoord geen geld zou hebben.
Dat is volgens mij ook alleen door Krabbendam de wereld in geholpen, en het lijkt me eerlijk gezegd heel sterk.
Oh ja, dat zou natuurlijk kunnen (en verstandig zijn).quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja geld ligt er heus nog wel. Tenzij Sjaak het allemaal in zijn neus heeft gestopt.
Denk dat ze het reserveren voor de nieuwe TD.
1. Rond de kerst de ziel verkopen aan Amerikanenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou natuurlijk kunnen (en verstandig zijn).
Helaas komt die pas vanaf januari 2020 (als het goed is).
Ik hoop eigenlijk op Jordi Cruijff.
Al deze spelers hebben speelminuten gemaakt in de voorbereiding. Uiteindelijk werk je naar een basiself toe en dan maak je keuzes. Ik denk dat Stam Hendriks en Verdonk (die ik geen linkercentrale verdediger vindt) niet goed genoeg vindt. Stam baseert natuurlijk zijn keuze voor Botteghin en Van Beek op basis van de eerste wedstrijden en de trainingen. Dat hij dan daarvoor kiest en daaraan vasthoudt, dus proberen automatismen in te bouwen, is niet heel raar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind dat Stam echt dom heeft gehandeld om de hele voorbereiding aan Sven van Beek vast te houden links centraal. Waarom niet zeggen linkspoot links en rechtspoot rechts.
Probeer op rechts Botteghin, Van Beek, St. Juste en Geertruida uit en op links vd Heijden, Verdonk en Hendriks.
Stam heeft nu 6 oefenwedstrijden verkloot met vd Heijden, Van Beek en Botteghin zonder andere opties te bekijken. Nu begint het seizoen en blijkt zoals verwacht dat deze 3 allemaal niet in je systeem passen.
die kan Feyenoord gewoon niet betalenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou natuurlijk kunnen (en verstandig zijn).
Helaas komt die pas vanaf januari 2020 (als het goed is).
Ik hoop eigenlijk op Jordi Cruijff.
Wij kunnen iedereen betalen, met geleend geld...quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kan Feyenoord gewoon niet betalen
die pakt netto wat Feyenoord bruto niet eens kan opbrengen plus dat hij daar kritiekloos door het leven kan gaan, dan ga je toch niet hier een project beginnen wat en weinig betaalt en weinig kans van slagen heeftquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij kunnen iedereen betalen, met geleend geld...
Yep, maar hij kan het eventueel doen om te laten zien dat hij, net als z'n pa, Fey aan een dubbel kan helpen...quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
die pakt netto wat Feyenoord bruto niet eens kan opbrengen plus dat hij daar kritiekloos door het leven kan gaan, dan ga je toch niet hier een project beginnen wat en weinig betaalt en weinig kans van slagen heeft
Weinig mogelijk in de zin van? Met geld is sowieso alles mogelijk en het lijkt er sterk op dat Feyenoord dat toch gaat krijgen. Anders kun je altijd nog geld genereren door opleiden van spelers, al ga je daarmee Ajax nevernooit bijhalen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
die pakt netto wat Feyenoord bruto niet eens kan opbrengen plus dat hij daar kritiekloos door het leven kan gaan, dan ga je toch niet hier een project beginnen wat en weinig betaalt en weinig kans van slagen heeft
ik heb nog geen plan gezien dus het is moeilijk oordelen maar qua begroting loop je enorm achter op Ajax en ook nog substantieel op PSV, dan moet je met een hele aardige kapitaalinjectie komen plus nog financiële ondersteuning voor een paar jaar om dat in te lopen. Ik denk dan aan 80 (waarvan 30 voor de aandelen) + 3 x 30 voor het nieuwe stadion er is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Weinig mogelijk in de zin van? Met geld is sowieso alles mogelijk en het lijkt er sterk op dat Feyenoord dat toch gaat krijgen. Anders kun je altijd nog geld genereren door opleiden van spelers, al ga je daarmee Ajax nevernooit bijhalen.
Wat een aantal Ajacieden hier al een paar maanden terug al vertelde: Stam houdt helemaal niet van eigen jeugd. Deed ie bij jong Ajax ook niet. Enige die een beetje kans maakt is Kokcu, denk/hoop ik.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind dat Stam echt dom heeft gehandeld om de hele voorbereiding aan Sven van Beek vast te houden links centraal. Waarom niet zeggen linkspoot links en rechtspoot rechts.
Probeer op rechts Botteghin, Van Beek, St. Juste en Geertruida uit en op links vd Heijden, Verdonk en Hendriks.
Stam heeft nu 6 oefenwedstrijden verkloot met vd Heijden, Van Beek en Botteghin zonder andere opties te bekijken. Nu begint het seizoen en blijkt zoals verwacht dat deze 3 allemaal niet in je systeem passen.
Kokcu gaat spelen. Ik denk dat hij Berghuis niet op het middenveld neerzet maar juist een hele vrije rol op de rechterflank. Dus dan kiest Stam tussen Narsingh en Larsson op links.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een aantal Ajacieden hier al een paar maanden terug al vertelde: Stam houdt helemaal niet van eigen jeugd. Deed ie bij jong Ajax ook niet. Enige die een beetje kans maakt is Kokcu, denk/hoop ik.
Dat is jammer, want er is genoeg jeugd die je zou kunnen toepassen. Bijvoorbeeld een Verdonk of Hendriks centraal, wat jij al aangeeft.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit m gaat worden:
[ afbeelding ]
En daar word ik nou niet bepaald vrolijk van...
Dan denk ik: Zet Hendriks er ook gewoon in tegen Southampton en Franse tegenstander. Beide wedstrijden geen minuut gemaakt. Dan kun je echt zien of hij tekort komt. Van van Beek weten we nu wel dat hij er niks van kan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kokcu gaat spelen. Ik denk dat hij Berghuis niet op het middenveld neerzet maar juist een hele vrije rol op de rechterflank. Dus dan kiest Stam tussen Narsingh en Larsson op links.
Verdonk is volgens mij geblesseerd geweest, hoewel ik zonet zei dat al die spelers speeltijd hebben gehad.
Hendriks heeft wel minuten gemaakt, maar leek wat te licht in de wedstrijden die hij speelde.
Zit zeker wat in, maar ik denk dat Stam na die paar oefenwedstrijden al door had, Hendriks gaat niet spelen, van Beek waarschijnlijk wel dus stel ik hem op.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan denk ik: Zet Hendriks er ook gewoon in tegen Southampton en Franse tegenstander. Beide wedstrijden geen minuut gemaakt. Dan kun je echt zien of hij tekort komt. Van van Beek weten we nu wel dat hij er niks van kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |