Ook Brandon komt meehelpenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:42 schreef Harrison het volgende:
Adje, Jens en Jordy hard aan het werk, en Maris ligt weer op bed
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf... DisLexie's Keybordaction is werkelijk verbluffend voor een DisLexie patientje
Me réét wat een Feek
Een DoorDeMandVallertje weer
[ afbeelding ]
Mylene ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:42 schreef Harrison het volgende:
Adje, Jens en Jordy hard aan het werk, en Maris ligt weer op bed
Heeft Jessie net aan hem gevraagd en hij vond het tofquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:55 schreef Sofia2019 het volgende:
Wie zegt dat ikbal toestemming geeft om zijn naam te laten gebruiken voor dit nummer ? Regie heeft het zeker geschreven en anders heeft hij het uit lange Frans - baas B gejat die hebben precies een soortgelijk nummer. ( rap van Jessie )
Ohquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Heeft Jessie net aan hem gevraagd en hij vond het tof
Kan best, ik had vroeger een klasgenootje die disdingest was, die moest altijd aan de pc zitten omdat ze dan beter kon lezen en schrijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf... DisLexie's Keybordaction is werkelijk verbluffend voor een DisLexie patientje
Me réét wat een Feek
Een DoorDeMandVallertje weer
[ afbeelding ]
Is dit voor jou moeilijk doen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou zegdoe eens ff niet zo moeilijk, ben het gewoon eens en voeg daar dan wat woorden aan toe
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die zit weer als een valse chimpansee te grijnzen als een malle
Lijkt me sterk, als je goed kijkt leest DisLexie haar eigen text terug op het beeldscherm in de snelheid waarmee ze typt...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan best, ik had vroeger een klasgenootje die disdingest was, die moest altijd aan de pc zitten omdat ze dan beter kon lezen en schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |