Ho ho. We zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je hebt een spits die vorig seizoen elke keer in de laatste minuut de 1-0 maakte. Die verkoop je en nu verlies je alles. Bizar, hoe kan dat toch?
verdegiendequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:40 schreef bechirti het volgende:
kutbommel met zn verdegiende kutspelers. sadilek
omdat ze niet meer scoren dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je hebt een spits die vorig seizoen elke keer in de laatste minuut de 1-0 maakte. Die verkoop je en nu verlies je alles. Bizar, hoe kan dat toch?
En toch spelen ze PSV weg. Zegt dat iets over Basel of over PSV?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:41 schreef Oldground het volgende:
Basel is toch wel een club die je moet kunnen verslaan wil je CL spelen. Nu ben je misschien niet eens zeker van een EL-ticket.
Ligt aan de coach...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zit weinig lijn in het spel van PSV. Geef de bal maar aan 1 van de 4 aanvallers en dan op hoop van zegen. Of via rechts met een voorzet van dumpries op spelers van 1.70. middenveld brengt aanvallend nauwelijks iets
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je niks met die dikke PSV supporter? Daar kan ik altijd wel om lachen.
Beter dan Frenkie de Jong @Scarface88quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:43 schreef Bugno2 het volgende:
Guti stapte lekker in daar
Weer 4 maanden banken.
Van mij hoeft het niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als PSV eruit vliegt wil Bergwijn vast een stap omhoog maken. Zie hem dan wel naar Ajax gaan.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je niks met die dikke PSV supporter? Daar kan ik altijd wel om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |