Omdat ik het een grappige foto vond?quote:
Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Coco. het volgende:
Oei Stijn in het topic.
Nu gaat het gebeuren.
hoezo is hij eigenlijk zo vaak van naam veranderdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Coco. het volgende:
Oei Stijn in het topic.
Nu gaat het gebeuren.
@Masterminded ging wat verquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo is hij eigenlijk zo vaak van naam veranderd
Alleen idioten wisselen van naam.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo is hij eigenlijk zo vaak van naam veranderd
Dat is toch hilarisch!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
Er loopt een dikke strontvlieg over m'n scherm, precies waar Dumfries steeds rent
omdat je je kontje steeds over dumfries wrijftquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
Er loopt een dikke strontvlieg over m'n scherm, precies waar Dumfries steeds rent
Hoipipeloiquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
mocht hij ooit weer een nieuwe naam willen
wat denk jij dat zijn naam dan wordt?
robbin ruiterquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is momenteel tweede keeper van PSV eigenlijk?
Die Sunderland reject.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is momenteel tweede keeper van PSV eigenlijk?
Unnerstall is geblesseerd.quote:
Wie?quote:
feyenoord is psv voorbijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd voor een open deur: PSV is een gemankeerd paard als het zelf een aanval moet opzetten.
Is Bas PSV een broer van Tom?quote:
Stoïcijnse kerel welquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is ongeveer de 34e keer dat ik deze opmerking voorbij zie komen.
Welke vier clubs eindigen dan onder Ajaxquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord is psv voorbij
op alle fronten
Dat is zo'n onzin, als Zoet geblesseerd is is Ruiter toch ook niet ineens eerste keeper?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
wie is dan tweede, unnerstal niet meegerekend
Het spande er nog even om, maar PSV moest uiteindelijk meer parkeervakken opgeven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord is psv voorbij
op alle fronten
je kunt hem moeilijk nu inbrengen hequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin, als Zoet geblesseerd is is Ruiter toch ook niet ineens eerste keeper?
Genotquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord is psv voorbij
op alle fronten
Dan pak ik munne scooterquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het spande er nog even om, maar PSV moest uiteindelijk meer parkeervakken opgeven.
Ahaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu scoren zou een psychologisch goed moment zijn.
Wat weet jij van psychologie?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spiegelogischquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
mof...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hij heeft echt de motoriek van een dooie paling. Het snel eens met die mof van VVV proberen
OK, dan zeg ik niks meer.quote:
Braddieafvalvlogquote:
En da's dan de beste linie.quote:
Denk ook niet dat er 22 goals vallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit gaat geen 11 tegen 11 eindigen.
Nee dat lijkt me ook onwaarschijnlijk met 1-1 bij rust.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit gaat geen 11 tegen 11 eindigen.
Heb jij zijn eetvlogs nog?quote:
Hendrix pakt vaker geel dan dat GGMM je moeder pakt en derhalve lijkt me dat juist helemaal niet verstandig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:50 schreef PSVCL het volgende:
Tijd voor Hendrix,is gemaakt voor dit soort wedstrijden.
dan kun je beter deze winnen, ben je sowieso zeker van ELquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Keyos het volgende:
PSV kan gewoon beter verliezen en die EL in, waar ze thuishoren.
Dat mag ik toch wel hopen. Het is aan PSV te danken dat het nog spannend is, toch? Basel is echt een klasse minder dan PSV.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:50 schreef manny het volgende:
omhoog vallen. het blijft amusant.
beter slepen ze dit binnen voor nederland.
Vandaag niet hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen. Het is aan PSV te danken dat het nog spannend is, toch? Basel is echt een klasse minder dan PSV.
In theorie, niet op het veldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen. Het is aan PSV te danken dat het nog spannend is, toch? Basel is echt een klasse minder dan PSV.
Valt wel mee. PSV is niet zo best vandaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Over het algemeen, bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt wel mee. PSV is niet zo best vandaag.
Kijk je wel naar deze wedstrijd? PSV's middenveld is net als de afgelopen wedstrijden in de opbouw tergend matig. Alleen als Basel ruimte laat voor een tegenstoot, kan PSV opeens voetballen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik zag Willem Vissers(?) Heracles als 16e neerzetten, volgens mij zette Valentijn Twente al 7e.quote:
Oh het was Emile Schelvis.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag Willem Vissers(?) Heracles als 16e neerzetten, volgens mij zette Valentijn Twente al 7e.
Wil je zeggen dat Basel het opbouwen heeft uitgevonden dan? Haha... Kom op, man. Ik heb vooraf al gezegd dat je deze wedstrijd/tweeluik gaat winnen simpelweg vanwege je aanvallende kwaliteiten. Dat Basel gevaarlijk is, komt gewoon door weifelend optreden van de verdedigers en Zoet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijk je wel naar deze wedstrijd? PSV's middenveld is net als de afgelopen wedstrijden in de opbouw tergend matig. Alleen als Basel ruimte laat voor een tegenstoot, kan PSV opeens voetballen.
Voor een club als PSV is het, met de ambities die het heeft, op zijn minst gênant te noemen om te zien hoe moeilijk ze het hebben om voetballend iets te bereiken. Daar heeft Basel weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Basel het opbouwen heeft uitgevonden dan? Haha... Kom op, man. Ik heb vooraf al gezegd dat je deze wedstrijd/tweeluik gaat winnen simpelweg vanwege je aanvallende kwaliteiten. Dat Basel gevaarlijk is, komt gewoon door weifelend optreden van de verdedigers en Zoet.
Volgens mij zeg ik dat toch ook de hele tijd? Dat Basel een klasse minder is en dat het aan PSV te danken is dat het nu nog altijd spannend is na 135 minuten?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor een club als PSV is het, met de ambities die het heeft, op zijn minst gênant te noemen om te zien hoe moeilijk ze het hebben om voetballend iets te bereiken. Daar heeft Basel weinig mee te maken.
Waarom heeft PSV weinig pogingen gedaan op de markt om wat aan het middenveld te veranderen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
Ze worden overlopen..
Vindt ie het gek met guti en rosario op het middenveld,hendrix-guti.
Zet maar uit je hoofd. Rosario is aanvoerder na Ibi, je denkt toch niet dat Bommel een tweede aanvoerder kiest die ook vaak niet speelt? Die is vaste basisklant.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
Ze worden overlopen..
Vindt ie het gek met guti en rosario op het middenveld,hendrix-guti.
Je merkt het verschil niet echt bij je hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haxball en voetbal kijken tegelijk is soms wel lastig.
Je was net zo matig als altijd hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarom sluit ik de server.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goeie vraag ja,aangezien ook vorig seizoen daar het probleem lag.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom heeft PSV weinig pogingen gedaan op de markt om wat aan het middenveld te veranderen?
Eigenwijze man die Bommelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zet maar uit je hoofd. Rosario is aanvoerder na Ibi, je denkt toch niet dat Bommel een tweede aanvoerder kiest die ook vaak niet speelt? Die is vaste basisklant.
Net zo weinig herseninhoud als zijn goede vriend.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Zoet weet dus niet dat die de bal ook kan vangen.
Je kan er gewoon niks van.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij maakte anders ook nog een mooie blunder.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je merkt het verschil niet echt bij je hoor.
Deze grap is meer voor Ajaxquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:09 schreef Gutanoth het volgende:
Dumfries bal op de neus, moeilijk te missen
Benieuwd of Napoli nog achter hem aangaat nu Pépé en James een utopie zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop voor PSV dat ze Lozano voor een mooi bedrag kunnen verkopen. Geen schim meer van de speler van een jaar geleden.
Ik zou het niet doen als ik Napoli was.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd of Napoli nog achter hem aangaat nu Pépé en James een utopie zijn.
En dat Zoet nog wordt verkocht.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop voor PSV dat ze Lozano voor een mooi bedrag kunnen verkopen. Geen schim meer van de speler van een jaar geleden.
Dat zou voor dit forum wel zonde zijnquote:
Waar gaan die twee heen denk je.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd of Napoli nog achter hem aangaat nu Pépé en James een utopie zijn.
Pepe gaat naar Arsenal voor 80 miljoen euro. James blijft in Madrid, en waarschijnlijk bij Realquote:
Ja, hij had makkelijk door die boom heen gekundquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:15 schreef PicoMMP het volgende:
Bruna is ook alweer zo'n spelertje dat om de haverklap ligt
Vreemd ja als zo'n steen voor je staat tijdens een sprint.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:15 schreef PicoMMP het volgende:
Portugees.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:15 schreef PicoMMP het volgende:
Net zo vaak als Nijntje in de winkel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:15 schreef PicoMMP het volgende:
Dit is een wat minder geslaagde grap, makker.quote:
Pico rent daar dwars doorheen met zijn 1,73m en 65kgquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd ja als zo'n steen voor je staat tijdens een sprint.
Ben al met het cement bezig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar wel zwart? Tijd voor een muur.
@:zipportal
Ik wilde er XD achter zetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een wat minder geslaagde grap, makker.
Three wat?quote:
hier sla je de plank even misquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dan bijzonder slecht geacteerd, ik zie niet eens thee!
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, hij had makkelijk door die boom heen gekund
Hap hapquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd ja als zo'n steen voor je staat tijdens een sprint.
Eusebioquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eusebio was ook zwartquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daarom ziet ie er dus uit alsof ie uit 2003 komt.quote:
Je kunt ook gewoon je nederlaag accepteren.quote:
fc emmen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
22 september volgende test voor PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |