Gewoon niet naar kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit hier aan de Sloveense promenade en overal van die chimeids die er als hoeren bijlopen, ongelooflijk. De volledige reet zichtbaar want ze dragen string, enorme spenen die er zowat uitflikkeren, zit hier de halve dag op mijn buik op het strand gvd
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]Koppie prima, tieten gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is echt zon meid van 1,65m en 95 weegt...
Meiden horen rond hun lengte min 100 te wegen, dus 1,65 = 60 a 70 kg niet minder of niet meer.
Tegenwoordig zijn ze graat mager of uber vadsig....Interessant he ?
Mikpunt voor als je klaarkomtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo heeft die een kruis tussen haar kut en haar navel??
Stacey?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik wil mollige meisjes met dikke kont en dikke tieten.
Let op, ik zeg geen walrus of walvis formaat, maar mollig.
Oef daar zeg je wat man.quote:
Het is fysiek ook vrijwel onmogelijk, een meisje met weinig bodyfat en grote tieten, haar bodyfat zit in haar tieten? En in haar benen en buik en shizzle, maar toch. WTFquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:26 schreef Hyaenidae het volgende:
En dat ze dan een shirt dragen waarbij je zo tussen hun tiet spleet kunt kijken.
Klacht; te weinig van dit soort meisjes tegenkomen
Dikke buik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:29 schreef -Chakotay- het volgende:
zo'n figuur is dikke prima
[ afbeelding ]
Deze man 😂😊quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit hier aan de Sloveense promenade en overal van die chimeids die er als hoeren bijlopen, ongelooflijk. De volledige reet zichtbaar want ze dragen string, enorme spenen die er zowat uitflikkeren, zit hier de halve dag op mijn buik op het strand gvd
Als deze 95 kilo weegt, dan is ze minstens 1,75quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:52 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Koppie prima, tieten gaat.
Maar dit is echt zon meid van 1,65m en 95 weegt...
Meiden horen rond hun lengte min 100 te wegen, dus 1,65 = 60 a 70 kg niet minder of niet meer.
Tegenwoordig zijn ze graat mager of uber vadsig....
1 ding is zeker, het is obesitas, te zwaar ongezond.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:53 schreef Piebe het volgende:
[..]
Als deze 95 kilo weegt, dan is ze minstens 1,75
Niks mis mee al het maar goed verdeeld is.
Is dat geen Shemale/T Girl/Ladyboy?quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:52 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]Haar tepels zitten bijna op haar kin.
Wat een lelijke opgepomte borsten.
zoek dan zelfquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:52 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]Haar tepels zitten bijna op haar kin.
Wat een lelijke opgepomte borsten.
Nee, ik ga niet happenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
We weten allebei dat dit niet klopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |