Ik ga stuk hier.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:08 schreef Maria. het volgende:
[..]
gisteren vertelde ze dat ze die baan geweigert heeft.....en koos voor utopia 2....![]()
![]()
![]()
ze was uiteraard wel gevraagd....![]()
![]()
Onzin dit was de leukste vanmiddag er is nog plenty ruimte voor echte humor in deze en volgende dagsluitingen. Doe je best allemaal en leef je uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:00 schreef Maria. het volgende:
[..]
wat flauw....dan ben ik kansloos vandaag.....
Dat kind laat álles achter zich slingeren. Zou er gek van worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:09 schreef snetje het volgende:
Shelley heeft dus weer de haren niet opgeruimd en Gerrit heeft haar gevraagd om dit te doen en natuurlijk moet Shelley eerst nog allemaal andere dingen eerst doen...
Wie ben jij nu weer!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:13 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Onzin dit was de leukste vanmiddag er is nog plenty ruimte voor echte humor in deze en volgende dagsluitingen. Doe je best allemaal en leef je uit.
Gerrit moet zijn muil houden,zegt Shellquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:17 schreef Chea49 het volgende:
Ik vind die conversaties wel leuk tussen Gerrit en Shelley, vooral als ze beiden boos zijn en elkaar verwijten maken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Sjel soms familie van stormy pearl?
Slof slof slof slof
Heerlijk toch en dan dat volkomen emotieloze gezicht erbij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:19 schreef formule het volgende:
[..]
Gerrit moet zijn muil houden,zegt Shell
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Sjel soms familie van stormy pearl?
Slof slof slof slof
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heerlijk toch en dan dat volkomen emotieloze gezicht erbij.![]()
![]()
Zo kijkt ze toch altijd al?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:21 schreef Harrison het volgende:
Gerrit: je doet echt fakking raar, moet je zien hoe je uit je ogen kijkt
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:21 schreef Harrison het volgende:
Gerrit: je doet echt fakking raar, moet je zien hoe je uit je ogen kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |