Bij Kaylee zei Dylan net. Merel vond haar een mongool dat ze dat had gedaan. (Haar woorden).quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Voor een tattoo bij Dylan las ik hier al eerder.
Ja dat vond ik ook al vreemd, maar zij doet dat gewoon. Hoorde het haar gisteren zeggen (of eergisteren)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat méén je niet! Das toch héél andere wijn?
O, bij Kaylee dan, solly.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:03 schreef Harrison het volgende:
[..]
Bij Kaylee zei Dylan net. Merel vond haar een mongool dat ze dat had gedaan. (Haar woorden).
hiske waarschuwde de verleidster van temptation island ook al dat de winst weg is na het aan kopen van nieuw hout voor haar wijnkistjes......quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:03 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al vreemd, maar zij doet dat gewoon. Hoorde het haar gisteren zeggen (of eergisteren)
Ongelofelijk dat dat allemaal maar zo kan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:03 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al vreemd, maar zij doet dat gewoon. Hoorde het haar gisteren zeggen (of eergisteren)
Meisje?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die lippen!Hoe komt hij toch aan een best wel mooi meisje?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:05 schreef Maria. het volgende:
[..]
hiske waarschuwde de verleidster van temptation island ook al dat de winst weg is na het aan kopen van nieuw hout voor haar wijnkistjes......
op tv kan alles....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat dat allemaal maar zo kan.
Verleidster van Temptation Island? Ik leer hier elke dag weer wat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:05 schreef Maria. het volgende:
[..]
hiske waarschuwde de verleidster van temptation island ook al dat de winst weg is na het aan kopen van nieuw hout voor haar wijnkistjes......
gisteren vertelde ze dat ze die baan geweigert heeft.....en koos voor utopia 2....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Verleidster van Temtation Eiland? Ik leer hier elke dag weer wat.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:05 schreef Maria. het volgende:
[..]
Zal moeilijk kiezen zijn voor Jessie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:05 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie mag altijd bij Jordi aankloppen, als er wat is, bij Sjellie ook
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Meisje?
Als ik die kop zo ziet zal het mij niks verbazen als daar noch een piemol aanzit of gezeten heb.
Klazien uit Zalkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:52 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, die rooie ken alles, hebt ze van naariska.
Van teen tot kruin.
Van kruis tot huig.
Het kruiden vrouwtje van utoop.
Hoe heete dat andere bekende kruiden vrouwtje ook al weer, die van:
"Met een takje dille tussen de bille moet het wel weer wille"
Klazien?
Uit?
Balk?
Ben het ff kwijt maar Sheldel zal het ff voor mij googelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |