Dit is zo’n verknipt beeld wat jullie opgelegd hebben gekregen uit die domrechtse bubbel. Je ziet echt alleen wat je wil zien. Maar goed, zelf kunnen nadenken moet ik ook niet verwachten van de domrechtse provinciaaltjesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Hijgjournalistiek want rechtse partij.
Als Jesse er zit is het slijm slijm slijm
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:24 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dit is zo’n verknipt beeld wat jullie opgelegd hebben gekregen uit die domrechtse bubbel. Je ziet echt alleen wat je wil zien. Maar goed, zelf kunnen nadenken moet ik ook niet verwachten van de domrechtse provinciaaltjes
Mensen verwijten van een verknipt beeld en afsluiten met ''domrechtste provinciaaltjes''quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:24 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dit is zo’n verknipt beeld wat jullie opgelegd hebben gekregen uit die domrechtse bubbel. Je ziet echt alleen wat je wil zien. Maar goed, zelf kunnen nadenken moet ik ook niet verwachten van de domrechtse provinciaaltjes
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:24 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Er is geen midden in Nederlandquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:26 schreef ikbenrond het volgende:
Hopelijk LPF praktijken bij Forum. Kunnen mensen weer terug naar het normale midden. VVD, CDA, PvdA etc. in plaats van die rare flankengekkies
Middenpolitiek keert gelijk gestaag terug inclusief het vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |