Die zien toch niets meer joh.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:32 schreef loveli het volgende:
Ik verwacht dat een traditionele uitvaart is met vooral tachtigers.
Dit.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:37 schreef bleiblei het volgende:
Lijkt mij geen probleem. Lakschoenen is randje, maar als ze een brave kleur hebben kan dat wel denk ik.
Waarom zou dat moeten?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tegenwoordig zie je van alles. Het lijkt wel alsof mensen geen moeite meer doen om zich te kleden voor een bepaalde gelegenheid. Bij trouwerijen zie je rustig gasten met spijkerbroeken aan... Dit is wel wat anders natuurlijk
Dit gezegd hebbende, vind ik dat lakschoenen prima kunnen. In ieder geval beter als die hakken.
Zó eens. Voor bruiloften en begrafenissen behoor je je naar behoren te kleden.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tegenwoordig zie je van alles. Het lijkt wel alsof mensen geen moeite meer doen om zich te kleden voor een bepaalde gelegenheid. Bij trouwerijen en begrafenissen zie je rustig gasten met spijkerbroeken aan...
Dit gezegd hebbende, vind ik dat lakschoenen prima kunnen. In ieder geval beter als die hakken.
Dit is overmacht. Ik zou die hakken niet doen, maar die lakschoenen wel. Je kunt ook niet op blote voeten komen. Het is niet ideaal, maar het is niet anders nu even.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:58 schreef loveli het volgende:
Het is niet het einde van de wereld, maar ik wil ook niemand voor het hoofd stoten. Normaal heb ik keuze uit een paar zwarte jurkjes met dito schoenen, nu greep ik mis.
En het klopt dat je vanalles ziet, maar niet bij mij op een dergelijke gelegenheid.
quote:Op maandag 29 juli 2019 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de laatste uitvaart waar ik was zag ik witte driekwart leggings en teenslippers en soortgelijke campingkleding.
Niet per definitie mee eens. De ene begrafenis is de ander niet. Laat het over aan de wensen van de overledene of familie.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zó eens. Voor bruiloften en begrafenissen behoor je je naar behoren te kleden.
Sterkte morgen .quote:Op maandag 29 juli 2019 23:19 schreef loveli het volgende:
Dank voor het meedenken. Morgen bij daglicht even kijken en ik denk dat het de zwarte schoenen worden.
Dit dus, "geen spijkerbroek" e.d. wat hier genoemd wordt slaat nergens op, dat hangt helemaal af van bovenstaande (idem voor een trouwerij). Ook dat het om 80-jarigen gaat zegt ook weinig. Is het een traditionele begrafenis? Dan is zwart/donker de beste optie, maar in andere gevallen hoeft dit helemaal niet (al is het wel een veilige keuze, tenzij expliciet wat anders wordt aangegeven).quote:Op maandag 29 juli 2019 23:07 schreef Cockwhale het volgende:
Ligt eraan wat voor type persoon de overledene was, zijn of haar wensen waren, wat je relatie was met deze persoon en wat de familie wil.
Je hoeft de OP niet helemaal te lezen hoor, maar ja, ik verwacht traditioneel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dit dus, "geen spijkerbroek" e.d. wat hier genoemd wordt slaat nergens op, dat hangt helemaal af van bovenstaande (idem voor een trouwerij). Ook dat het om 80-jarigen gaat zegt ook weinig. Is het een traditionele begrafenis? Dan is zwart/donker de beste optie, maar in andere gevallen hoeft dit helemaal niet (al is het wel een veilige keuze, tenzij expliciet wat anders wordt aangegeven).
Ken je de overledene of nabestaanden goed? Dan zou je wel kunnen inschatten wat gewenst is. Anders zou ik aan de veilige kant gaan zitten (wat beschreven staat in de OP lijkt me daar wel aan te voldoen).
Ik een rode t-shirt!quote:Op maandag 29 juli 2019 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de laatste uitvaart waar ik was zag ik witte driekwart leggings en teenslippers en soortgelijke campingkleding. Mijn keuze zou het niet zijn.
Gewoon zwarte schoenen onder de donkerblauwe jurk doen
Hakken kan op zich ook wel, maar niet die TS in de OP noemt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik een rode t-shirt!
Ik draag trouwens ook wel hakken naar een begrafenis. Van die zakelijke pumps. Zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
Waarom kan dat niet dan? Oprechte vraag, want ik zie het écht niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hakken kan op zich ook wel, maar niet die TS in de OP noemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop