Hoe kan Spec dan controleren of ik familie ben van d etc. en het ook nog melden in dit of vorige topic?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:01 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ah, nice! Dingen waar ik verstand van heb.
Nee, er wordt en is hier geen privacywet geschonden.
Gr. Gr.
Misschien moet je dat anders interpreteren en er ook wat zout bij nemen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe kan Spec dan controleren of ik familie ben van d etc. en het ook nog melden in dit of vorige topic?
Ben je vergeten dat ik degene ben die gevraagd heeft of jij een kloon van David was? Ik wil ook aandacht en credits ja! Anders krijg je met mij te maken hoor en ga ik ook stemmen! HOOR JE DAT??!!quote:Op maandag 29 juli 2019 22:06 schreef john2406 het volgende:
@:Specularium, ik neem dat niet met een korreltje zout, hij heeft opgezet, tot een bepaalde hoogte neem ik veel, echter hier ging die te ver, hij wou stemming maken nou die heeft die gekregen nu van mij!
Had die zich liever op zijn PIK gebeten, in plaats van stemming proberen te maken.
Hoe kan ik jou als gewone gebruiker, welke ik toch niet voor vol tel, nu iets kwalijk nemen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:09 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat ik degene ben die gevraagd heeft of jij een kloon van David was? Ik wil ook aandacht en credits ja! Anders krijg je met mij te maken hoor en ga ik ook stemmen! HOOR JE DAT??!!
Ik ben ook crew geweest heh a sahbi. En ik ben helemaal niet gewoon, ik doe alleen alsof. Potverdikkeme!quote:Op maandag 29 juli 2019 22:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou als gewone gebruiker, welke ik toch niet voor vol tel, nu iets kwalijk nemen.
Een Forum Admin echter?
Geweest en gehad smerige woorden, viespeuk, voldeed je niet?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:12 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik ben ook crew geweest heh a sahbi. En ik ben helemaal niet gewoon, ik doe alleen alsof. Potverdikkeme!
Een combinatie van beide denk ik met een saus van meningsverschil. Is dat verder belangrijk?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geweest en gehad smerige woorden, viespeuk, voldeed je niet?
Of liep je op een bepaald moment naast je schoenen?
Wat mij betreft wel zeer belangrijk, dat wens ik bij die reactie ook Spec toe, hij heeft nog niks afgestreden of beweerd dat die fout zat.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:15 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Een combinatie van beide denk ik met een saus van meningsverschil. Is dat verder belangrijk?
Ongetwijfeld. Dat heb je goed gedaan John. Heb je verder nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel zeer belangrijk, dat wens ik bij die reactie ook Spec toe, hij heeft nog niks afgestreden of beweerd dat die fout zat.
Die stemming mag wat mij betreft dubbel terug op zijn bek.
Die bedenkt zich een volgende keer wel twee keer alvorens.
Prints toch dat heb je toch gezien.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:20 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Dat heb je goed gedaan John. Heb je verder nog wat leuks gedaan vandaag?
Aparte hobby is dat man, leuk!quote:Op maandag 29 juli 2019 22:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Prints toch dat heb je toch gezien.
Aan jouw S80 begin ik toch niet, echter wel nieuwsgierig wat je verwacht te vinden?
Koppakking is heel gebleven, of weet je dat nog niet?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:23 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Aparte hobby is dat man, leuk!
Ik weet natuurlijk al wat er mis is, dat was niet zo moeilijk; thermostaat zit vast / is kapot. Dus even nieuwe bestellen, koelvloeistof aftappen, thermostaathuis openmaken, kapotte eruit, nieuwe erin, zooi weer dichtmaken, koelvloeistof vullen en gas d'r op. 10 euro en 30 minuten werk.
Die is gewoon heel, waterpomp ook, expansievat en slangen ook. Was er prima op tijd bij. Het is een mooi merk.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Koppakking is heel gebleven, of weet je dat nog niet?
Audi vind ik een mooier merk dan Saab dan mag op derde van mij Volvo.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:25 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Die is gewoon heel, waterpomp ook, expansievat en slangen ook. Was er prima op tijd bij. Het is een mooi merk.
Ieder zijn ding heh.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Audi vind ik een mooier merk dan Saab dan mag op derde van mij Volvo.
Zo is het maar net, en ik ben geen familie van D, dat had je mij ook kunnen vragen, had Spec niks met mij gehad nu.quote:
Spec kent mij heel goed. En soms ben ik wel eens onrustig of vervelend, maar dat was hier niet eens het geval. Dat was eigenlijk gewoon hoe we dingen doen hier, dolle boel hoor.. Beetje lol trappen en grapjes maken. Sorry als ik je daarmee lastig gevallen heb man, dat was niet mijn intentie.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:28 schreef john2406 het volgende:
Wist Spec niet dat je crew was geweest en eigenlijk een klein onruststokertje was geweest?
Al weet ik niet of het klopt wat ik vermoed, ik vraag maar even.
Van jouw neem ik dat gewoon dat een Forum Admin even een grapje maakt dat die het opgezocht heeft of ik familie van D ben, daar ben ik zeer pissig over/van.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:32 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Spec kent mij heel goed. En soms ben ik wel eens onrustig of vervelend, maar dat was hier niet eens het geval. Dat was eigenlijk gewoon hoe we dingen doen hier, dolle boel hoor.. Beetje lol trappen en grapjes maken. Sorry als ik je daarmee lastig gevallen heb man, dat was niet mijn intentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |