Ik geloof jequote:Op maandag 29 juli 2019 21:52 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Oei, dat weet ik niet.
Mar volgens mij had ze eenCitroen en reed ze met een kaart op het stuur.
Ze had geen tomtom.
Ik zie haar nog zo zitten op een parkeer terrein koffie drinken met de presentatrice.
Dat. Plus timen wie er het snelst op de camping is.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou je over zo'n hele reis ook een klassement van kunnen makenHoeveel keer moest je steken voordat hij stond? paaltjes geraakt? Takken geraakt?
Is dat niet van Harry Potter?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik heb Mischief Managed! door John Williams ontdekt met Shazam. https://www.shazam.com/track/40335735/mischief-managed
op vertrekdag nog even een hellingproefjequote:Op maandag 29 juli 2019 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Plus timen wie er het snelst op de camping is.
En dan een massasprint in de finishplaats.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op vertrekdag nog even een hellingproefje
Nou idd. Kost minder dan je magnetronmaaltijdquote:Op maandag 29 juli 2019 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso. Je bent op de Balkan. Dan moet je toch uit eten
Caravanrace op euro circuit Valkenswaardquote:Op maandag 29 juli 2019 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan een massasprint in de finishplaats.
ja tochquote:Op maandag 29 juli 2019 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Auto= vrachtwagen
Luxe auto = personen auto. Snap dat
doos were de deesquote:Op maandag 29 juli 2019 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Auto= vrachtwagen
Luxe auto = personen auto. Snap dat
Dat ook.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou idd. Kost minder dan je magnetronmaaltijd
Dat dacht ik ook even inderdaadquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
hebbie scheidsrechter nodig??
Nou niet eentje die ondertussen een boekie zit te lezen paardelul
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:01 schreef Redefine het volgende:
Hij heeft geen ballen bij zich. Dat is teveel informatie
| Forum Opties | |