Hugo VerrieStstraat, kan niet missen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:10 schreef Maringo het volgende:
Omdat die lantaarns zo populair zijn!
[ afbeelding ]
Zodra je punten krijgt van degene die de foto heeft geplaatst, jaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:02 schreef wimschim het volgende:
[..]
Hugo Verrietstraat, kan niet missen.
Als dit goed is dan moet ik een foto gaan plaatsen, toch?
Ah ok, super. Thanks voor de uitleg. Dan wacht ik nog eventjes voor de volgende.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:07 schreef Messina het volgende:
[..]
Zodra je punten krijgt van degene die de foto heeft geplaatst, ja![]()
Weet je hoe dat moet?
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:02 schreef wimschim het volgende:
[..]
Hugo VerrieStstraat, kan niet missen.
Als dit goed is dan moet ik een foto gaan plaatsen, toch?
Geloof het of het niet, maar dit is voor mij echt de allereerste keer dat ik iemand ongelukkig heb gemaakt met een lantaarnpaal... Kan ik het misschien goed maken met een prachtige foto van een mooie brievenbus?quote:
door die lantarenpaal en soort weg moet ik denken aan waldeck, zo'n 'achteraf' weggetje midden in een woonwijkquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:43 schreef wimschim het volgende:
Zo, het eerste puntje is binnen!![]()
Veel zoekplezier allemaal met de volgende opgave!
[ afbeelding ]
Warmquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
door die lantarenpaal en soort weg moet ik denken aan waldeck, zo'n 'achteraf' weggetje midden in een woonwijk
quote:
Zeker. Mijn eerste sinds een hele poosquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:43 schreef wimschim het volgende:
[..]En ik maar denken dat ik een te moeilijke had uitgekozen.. Gefeliciteerd en doe ik het zo goed met de puntjes?
Bedankt ... Zover was ik wel haha . Moest alleen ergens uploaden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:01 schreef wimschim het volgende:
[..]Zou dit je misschien een beetje helpen.
[ link | afbeelding ]
Hahaha.. Heb als jong Wimpie nog op het bouwterrein hier rondgehangen. Trezoriersdreefquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:55 schreef Hork het volgende:
Even uitvogelen hoe ik een foto plaats![]()
[ afbeelding ]
loevesteinlaanquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef wimschim het volgende:
Nou dames,heren en alle andere letters van het alfabet. Ik wens u veel succes met deze!
Na eerdere teleurstellingen vandaag heb ik maar gekozen voor een paalloze deze keer.![]()
[ link | afbeelding ]
even vlug gekeken, maar je plaatje is klikbaar met sterrenoord als naam, al neem ik aan dat dat niet de plek is, als ik zo het straatnaambordje ziequote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:46 schreef wimschim het volgende:
Puntje binnen en hier gelijk de nieuwe opgave, veel plezier!
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |