quote:An eight-year-old boy has died after he and his mother were 'pushed' in front of an incoming high-speed train at Frankfurt's main station, shortly before 10 this morning.
Witnesses saw a man dressed in dark clothing push the child and his mother.
The mother saw able to save herself, police say.
quote:The station was 'full of children' a witness told the publication.
Die loopt de rest van zijn leven bij een psychiaterquote:De machinist van de trein, een ICE 592 afkomstig uit Düsseldorf, is opgevangen. Hij zou al schreeuwend uit de trein zijn gehaald.
Gelukkig is die gelijk opgevangen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die loopt de rest van zijn leven bij een psychiater
Ja, maar dat beeld gaat hij niet meer kwijtraken natuurlijk..quote:Op maandag 29 juli 2019 13:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gelukkig is die gelijk opgevangen.
Nee dit zal levenslang impact houden, maar hopelijk valt er met professionele hulp het beter te maken.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar dat beeld gaat hij niet meer kwijtraken natuurlijk..
Ik lees in de commentaren op Youtube dat op de tv gemeld zou zijn dat de dader een 40 jarige man van Afrikaanse afkomst isquote:
4,5 jaar voor een soortgelijk incident in Canada. Slachtoffer was al bejaard maar blijkbaar is een mensenleven 4,5 jaar waard.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:04 schreef rutger05 het volgende:
Buitengewoon triest. Met de dader moet je afwerken. In elk geval hoe dan ook nooit meer loslaten in de maatschappij.
https://www.focus.de/pano(...)sen_id_10973060.htmlquote:Ein 40-jähriger Mann eritreischer Herkunft wurde nach dem Vorfall festgenommen, teilte eine Sprecherin der Polizei am Hauptbahnhof mit.
gut o gut - wir schaffen dasquote:Op maandag 29 juli 2019 13:04 schreef aegir_de_viking het volgende:
Man (40) van Afrikaanse afkomst opgepakt. https://m.bild.de/regiona(...)l&wt_t=1564398132358
Maar niet op de immigratie blijkbaar !! OP naar de volgende miljoen !!!quote:Op maandag 29 juli 2019 13:16 schreef Eightyone het volgende:
Blijkbaar wordt er ook op de Duitse versie van GGZ bezuinigd.
Het gebeurd helaas best vaak. Zag gister dit gifje.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Laatst ook al in de UK dat een gek dat probeerde bij de metro of zo, die is recent veroordeelt dacht ik.![]()
Heel erg bizar en vreselijk voor de nabestaanden en ed machinist.
Maar niemand die het veiliger maakt.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tegenwoordig moet je niet alleen afstand houden van het spoor voor het geval er onverwachts een trein langkomt of je je evenwicht verliest. Maar ook vanwege dit soort idioten
Wordt lastig. Want als je een hek langs het spoor zet, zodat mensen niet meer voor de trein geduwd kunnen worden, kan óók niemand meer gewoon de trein in stappen.quote:
Veel harder straffen die gekken.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het gebeurd helaas best vaak. Zag gister dit gifje.
[ afbeelding ]
Dat je denkt, wtf is er mis met sommige mensen?
(man overleefde het btw, en de dader was opgepakt)
Na zijn strafquote:Op maandag 29 juli 2019 13:34 schreef Vimbavimba het volgende:
Dader terugsturen naar Eritrea. Zulke gekken moeten we niet in de EU laten blijven
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wordt lastig. Want als je een hek langs het spoor zet, zodat mensen niet meer voor de trein geduwd kunnen worden, kan óók niemand meer gewoon de trein in stappen.
Ja, arm kind had nog een heel leven voor zich. En was maar 8 jaar.quote:
We zijn in NL niet gewend dat treinen nauwkeurig op een bepaalde plek tot stilstand komen. Zijn in andere landen prima oplossingen voor.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wordt lastig. Want als je een hek langs het spoor zet, zodat mensen niet meer voor de trein geduwd kunnen worden, kan óók niemand meer gewoon de trein in stappen.
Ja wou net zeggen, is gewoon standaard in heel veel landen. Niet eens om eventuele gekken, maar gewoon omdat het ontzettend druk kan zijn.quote:
Ja maar hier niet nodig, tenminste niet waar ik kom Leiden central en zo, ruimte zat kan bijna altijd nog zitten.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja wou net zeggen, is gewoon standaard in heel veel landen. Niet eens om eventuele gekken, maar gewoon omdat het ontzettend druk kan zijn.
In Nederland stoppen treinen in principe, ook op vaste plekken staan gewoon bordjes op het perron zodat de machinist weet waar die moet stoppen..quote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
We zijn in NL niet gewend dat treinen nauwkeurig op een bepaalde plek tot stilstand komen. Zijn in andere landen prima oplossingen voor.
Weer een reden erbij om bij mensen uit de buurt te blijven, lekker hoor.
De perrons zijn idd vrij breed in Nederland. Maar in London snap ik niet dat die dingen niet overal staan nog (alleen op nieuwe lijnen). Zo ontzettend druk tijdens de spits, en dan zie je soms al mensen bijna op het randje balanceren. Constant moet er worden omgeroepen dat er iemand achter de gele lijn staat.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar hier niet nodig, tenminste niet waar ik kom Leiden central en zo, ruimte zat kan bijna altijd nog zitten.
In welke landen is dit gewoon standaard?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja wou net zeggen, is gewoon standaard in heel veel landen. Niet eens om eventuele gekken, maar gewoon omdat het ontzettend druk kan zijn.
Oh ja dat vind ik ook wel gevaarlijk. Ik weet niet of dat hier op de drukkere stations zo is eigenlijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De perrons zijn idd vrij breed in Nederland. Maar in London snap ik niet dat die dingen niet overal staan nog (alleen op nieuwe lijnen). Zo ontzettend druk tijdens de spits, en dan zie je soms al mensen bijna op het randje balanceren. Constant moet er worden omgeroepen dat er iemand achter de gele lijn staat.
Zuid-Korea, China, Japan deels, Singapore, Taiwan.. dat is wat ik weet iig.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:44 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
In welke landen is dit gewoon standaard?
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mensen let even op wat je zegt, voor enkelen hier is kritisch reageren op een internetforum een stuk extremer dan bijvoorbeeld kinderen voor een trein duwen.
Om te kotsen dit, recent ook al een vrouw op het station onder de trein geduwd door een kansenparel, ik zou mij kapot schamen als ik dit maar bleef verdedigen. Het zoveelste kind dood door het deugbeleid
Mogen nu de foto's van dit kindje ook op FOK! geplaatst worden, of gaat dat alleen op voor zielige "vluchtelingen"?
Kunststof deuren/poorten zijn er allang op sommige plekken in de wereld. Daar los je dit probleem mee. De vraag is alleen hoeveel je er echt mee opschiet. Iemand die echt kwaad wil vind wel een andere weg. Voor hetzelfde geld steekt hij moeder en kind met een mes in de rug. Het blijft een combinatie van officiële maatregelen nemen, een stukje zelf voorzorgsmaatregelen nemen en een stukje acceptatie dat zoiets helaas kan gebeuren en helaas inherent is aan een vrije maatschappij.quote:
China ff snel gecheckt , zelfs bij de high speed train niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zuid-Korea, China, Japan deels, Singapore, Taiwan.. dat is wat ik weet iig.
Eigenlijk vrijwel elke lijn die in de afgelopen 10 jaar is gebouwd. Ook nieuwe lijnen in Londen hebben het volgens mij.
Het is trouwens ook niet helemaal zonder gevaar, want in Seoul kwam iemand vast te zitten tussen de 2 deuren (van het perron en van de trein)Dus nu moet elk paneel ook vanaf de trein kant open kunnen, om te voorkomen dat dat nog eens gebeurd.
Lijkt mij dat deze bewering onjuist isquote:Ja wou net zeggen, is gewoon standaard in heel veel landen. Niet eens om eventuele gekken, maar gewoon omdat het ontzettend druk kan zijn.
Uiteraard wat dacht jij dan ?? Niks mag de omvolking in de wegstaan ...quote:Op maandag 29 juli 2019 13:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mensen let even op wat je zegt, voor enkelen hier is kritisch reageren op een internetforum een stuk extremer dan bijvoorbeeld kinderen voor een trein duwen.
Om te kotsen dit, recent ook al een vrouw op het station onder de trein geduwd door een kansenparel, ik zou mij kapot schamen als ik dit maar bleef verdedigen. Het zoveelste kind dood door het deugbeleid
Mogen nu de foto's van dit kindje ook op FOK! geplaatst worden, of gaat dat alleen op voor zielige "vluchtelingen"?
Ach had die een slechte overtocht?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik lees in de commentaren op Youtube dat op de tv gemeld zou zijn dat de dader een 40 jarige man van Afrikaanse afkomst is
- Bangkok nieuwe en grootste BTS stations 1,60m hoog en alle metrostations floor to ceiling.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:44 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
In welke landen is dit gewoon standaard?
quote:Op maandag 29 juli 2019 14:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij wilde blijkbaar ook nog een derde persoon voor de trein duwen. Bezeten door de duivel Allah.
quote:Demnach gäbe es keine erkennbare Verbindung zwischen dem mutmaßlichen Täter und den Opfern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |