Dat is de prijs die hij moet betalen voor een kontenlikker. Slikken en nog eens slikken.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Eens, Hij had ook gepikeerd kunnen doen
dat soort mokkels zien hun gayvriendjes als een soort wandelende handtas om mee te pronkenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Shelly der homo vriend komt ook Yeah ze is zo blij
O die is tweede in de wachtrij ze heeft iemand uit genodigd is die zwanger is, als die niet komt komt |Twan, haar homo vriendje
Gerrit kruipt het liefst ook nog in de reet van Jessiequote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Lelie68 het volgende:
Het siert Gerrit wel dat hij zo zijn best doet voor Jessie samen met Hiske. Kijk maar hoe de verjaardag van Gerrit was.
Ik denk eerder dat het de prijs van zijn eigen stomme acties was.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is de prijs die hij moet betalen voor een kontenlikker. Slikken en nog eens slikken.
Wat had dat met dat chinees eten te maken??quote:Op maandag 29 juli 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het de prijs van zijn eigen stomme acties was.
Toen lag hij te pruilen in zijn tentquote:Op maandag 29 juli 2019 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat had dat met dat chinees eten te maken??
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:55 schreef Lelie68 het volgende:
Maar mag Hiske ook aanschuiven bij de verjaardagslunch?
Ja, maar goed ook want er was niet genoeg. Moesten de bewoners zelf betalen. Kon niet van de bv.quote:
Nee, de lunch is voor Merel en Jessie alleen. Vanavond komt er nog sushi (ja echt!) en dan mogen Gerrit en Hiske mee etenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:55 schreef Lelie68 het volgende:
Maar mag Hiske ook aanschuiven bij de verjaardagslunch?
Ook zo'n leuke groepsfeestje.....quote:Op maandag 29 juli 2019 11:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee, de lunch is voor Merel en Jessie alleen. Vanavond komt er nog sushi (ja echt!) en dan mogen Gerrit en Hiske mee eten
Als hij niet had liggen pruilen had hij zijn bord vol kunnen scheppen. Ik vond het trouwens ook bezopen dat niemand een bord voor hem had opgeschept voordat al die aasgieren zich erop hadden gestort.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar goed ook want er was niet genoeg. Moesten de bewoners zelf betalen. Kon niet van de bv.
Ja, zou het ook gedaan hebben als ik mijn eten zelf moet betalen....op een verjaardagsdinner.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij niet had liggen pruilen had hij zijn bord vol kunnen scheppen. Ik vond het trouwens ook bezopen dat niemand een bord voor hem had opgeschept voordat al die aasgieren zich erop hadden gestort.
Hij mocht niet eens zelf beslissen wat hij wou eten. Shelley had trek in Chinees dus werd het Chinees.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zou het ook gedaan hebben als ik mijn eten zelf moet betalen....op een verjaardagsdinner.
Staat ze te scheppen?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:04 schreef zodeju het volgende:
Mariska zal zich achteruitgesteld voelen.....dat is dus dan wel weer leuk....Geen Jessie en ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |