Top , jammer dat die vriend van me het al uitgespeeld heeft en ik nog niet eens op de helft zit/zatquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
https://www.polygon.com/2(...)ne-multiplayer-guide
quote:
je kan je maten spawnen met een pw in het menuquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij kon je in Bloodborne alleen willekeurig iemand oproepen , dus niet iemand uit je vriendenlijst die Bloodborne ook spelen/speelde.
Maar hoor graag aks het anders is
Heb je The Nameless King ook verslagen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Speel samen met 2 vrienden , maakt het een stuk leuker.en daarom vond ik Bloodborn een kutspel
Ja we gaan ook de DLCs doen
Volgens mij wel , heb niet alle namen onthoudenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Heb je The Nameless King ook verslagen?
Is ook een van de moeilijkste bazen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij wel , heb niet alle namen onthouden
/edit ff plaatje opgezocht.
Ja die ook ja , vond hem i.t.t. de laatste baas bloedirritant
Nog hoog.quote:
Iedereen gaat dood zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:27 schreef Jimbo het volgende:
Aangekomen bij het laatste hoofdstuk van detroit
Baal inmiddels dat ik mn ps4 pro niet voor een nieuwe geruild heb, zelfs detroit begint te laggen nu
Nee, en waag het niet te spoilenquote:
Dat, en op de afstand die je van je scherm zit is het verschil tussen 4k en 8k niet of nauwelijks zichtbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
8K-ondersteuning, maar ja lekker belangrijk als nog genoeg games nog niet 4K zijn.
Volgend jaar waarschijnlijk een 4K-tv kopen
Ik kijk tegen die tijd even of ik een OLED of QLED neem.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:33 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat, en op de afstand die je van je scherm zit is het verschil tussen 4k en 8k niet of nauwelijks zichtbaar.
4k zie je duidelijk wel verschil ten opzichte van HD maar dan vooral met films. Met de PS4 pro vond ik het verschil ook niet echt heel erg groot eigenlijk. Desondanks wel heel erg blij met mijn 4k TV maar dan vooral ook omdat het een OLED scherm is.
Ik vind het vooral sneu hoe Bethesda die franchise weet te verneuken. Heb de vorige delen met veel plezier gespeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie typo's ookYou're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:37 schreef KennyPowers het volgende:
Dit lettertypeJapanners hebben iets met spuuglelijke fonts in games.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Mooie typo's ook
Op tv op een normale afstand kan ik het helemaal niet lezen. Is ook maar een shoot 'em up dus ik mis vast niet veel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Japanners hebben iets met spuuglelijke fonts in games.
480p !quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel nog games in 540p als het moet. Niets mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |