SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
PS4 continu in sleepmode zetten zonder games af te sluiten kan ook nog wel eens een behoorlijke invloed hebben op performance ben ik achter gekomen.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het opnieuw opstarten van de Ps4 hielp hier, maar wel jammer zulke dingen. De game zelf runt verder echt helemaal super
Klopt, en dat gebeurt hier de hele tijd (zeker gister gezien we de hele tijd visite tussen dr gamesessie doorhadden).quote:Op maandag 29 juli 2019 10:27 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
PS4 continu in sleepmode zetten zonder games af te sluiten kan ook nog wel eens een behoorlijke invloed hebben op performance ben ik achter gekomen.
Deze is echt heel erg baas trouwensquote:Op maandag 29 juli 2019 10:03 schreef Drankster het volgende:
NieR: Automata / NieR Gestalt & Replicant Original Soundtrack Vinyl Box Set voor m'n verjaardag gekregen.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee je hebt weinig andere keuzequote:Op maandag 29 juli 2019 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarheid in de TT. Wel nog altijd beter dan de rest. Want DHL, en vooral DPD kennen er helemaal niets van
Nog niet gespeeld maarquote:Op maandag 29 juli 2019 10:03 schreef Drankster het volgende:
NieR: Automata / NieR Gestalt & Replicant Original Soundtrack Vinyl Box Set voor m'n verjaardag gekregen.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelijk kopen en spelen barbaar! Die game is goddelijk! (en een gratis plat, als je hem uit hebt kan je trophy's kopen met ingame currency. Dus even saven voor je dat doet, save op een usb zetten. Dan shit kopen tot je geld op is, save weer laden en de andere kopen)quote:
Ja man.quote:
Kopen! Game of the Year edition is recent nog uitgekomen.Top 5 beste games op de PS4, qua muziek sowieso.quote:
Kies een ander bedrijf dan die het beter doet.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:21 schreef Jimbo het volgende:
@:dud0r steek lekker de fik in dat bedrijf van je
The Order en Skyrim heb ik gehoord.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:20 schreef DKUp het volgende:
Overmorgen de PS Plus augustus 2019 games aankondiging.......
Van die laatste schijnt de DLC best goed te zijn toch?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Order en Skyrim heb ik gehoord.
Dawnguard iets minder hoor. Het is geen Witcher 3.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Van die laatste schijnt de DLC best goed te zijn toch?
Skyrim?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is een grapjequote:Op maandag 29 juli 2019 12:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Skyrim?
Ik heb die op PS3 maar ik kwam er niet inik dacht echt dat ik het geweldig zou vinden omdat ik van dat soort spellen hou maar het klikte gewoon niet ofzo
Toch ga ik m wel downloaden als t gratis is
en de DLC van The Witcher 3 als extraatje.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohwacht ik ben in de war met the witcher 3 inderdaadquote:Op maandag 29 juli 2019 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dawnguard iets minder hoor. Het is geen Witcher 3.
Maar CEX zit niet in de buurt en opsturen is ook weer zoiets (zie TT).quote:Op maandag 29 juli 2019 12:38 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij geeft CEX, vergeleken met Gamemania, meer terug bij het inleveren van een gebruikte game, terwijl ze ook nog eens minder vragen voor de aanschaf van een reeds gebruikte game.
2x een win dus.
Bij CEX kun je iig op de site zien wat je ontvangt als je iets komt inleveren.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:38 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij geeft CEX, vergeleken met Gamemania, meer terug bij het inleveren van een gebruikte game, terwijl ze ook nog eens minder vragen voor de aanschaf van een reeds gebruikte game.
2x een win dus.
Beter is niet heel moeilijkquote:Op maandag 29 juli 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kies een ander bedrijf dan die het beter doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |