Het heeft geholpentwitter:LangeToepie twitterde op zondag 28-07-2019 om 14:08:11Hello @blingmatthews could you maybe not sprint vandaag. After je interview in Zwitserland you strooit zand in iedereens ogen, waardoor I didn't choose you. Now I'm de enige in the top 10 van onze Subleague without you. And I can only overleef when you not meesprint today, cheers reageer retweet
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gvd. Colbrelli, Matthews. Mn hele scoritoploeg valt aan duigen. en ik hebg een Ewan en Groenewegen.
Colbrelli komt wel terug.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gvd. Colbrelli, Matthews. Mn hele scoritoploeg valt aan duigen. en ik hebg een Ewan en Groenewegen.
Wat is dit voor ongekende oogaidsquote:Op zondag 28 juli 2019 21:08 schreef Marcoss het volgende:
Het heeft geholpentwitter:LangeToepie twitterde op zondag 28-07-2019 om 14:08:11Hello @:blingmatthews could you maybe not sprint vandaag. After je interview in Zwitserland you strooit zand in iedereens ogen, waardoor I didn't choose you. Now I'm de enige in the top 10 van onze Subleague without you. And I can only overleef when you not meesprint today, cheers reageer retweet
LangeToepie is een idioot.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:08 schreef Marcoss het volgende:
Het heeft geholpentwitter:LangeToepie twitterde op zondag 28-07-2019 om 14:08:11Hello @:blingmatthews could you maybe not sprint vandaag. After je interview in Zwitserland you strooit zand in iedereens ogen, waardoor I didn't choose you. Now I'm de enige in the top 10 van onze Subleague without you. And I can only overleef when you not meesprint today, cheers reageer retweet
Goed argument.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik gok Ewan. Hij is een stuk slimmer dan Groenewegen.
Debusscherequote:
Matthews was met t oog op de heuvelachtige sprintritten helemaal gene gek idee. En op Viviani gegokt ipv Ewan. Dat is gewoon om t even.quote:
En snellerquote:Op zondag 28 juli 2019 21:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik gok Ewan. Hij is een stuk slimmer dan Groenewegen.
Ja hopen dat ze geleerd hebben en dat niet bij de finish doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
Het vervelende zijaanzichtcamerastandpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |