Oh nee ik doelde meer op wat Caland zei. Meestal komt als Valentijn een kutstukkie ergens over schrijft exact het tegenovergestelde scenario uit...quote:Op zondag 28 juli 2019 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat betreft de kwaliteit en spelintelligentie van onze verdedigers wel ja.
Maar geen woord over onze verbeterde positiespel of bij vlagen goede aanvallen.
Dus er is zeker wel hoop, en met 2 of 3 versterkingen gaan we er gewoon op vooruit ten opzichte van vorig seizoen.
Tot over 2 maanden als jullie nergens meer voor spelen.quote:
Ben jij ook al geboren in een pot augurken? Zure man.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tot over 2 maanden als jullie nergens meer voor spelen.
Je hoeft ons niet te vertellen dat we niet mee gaan doen om de prijzen hoor.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tot over 2 maanden als jullie nergens meer voor spelen.
Okay dan is het goed.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet te vertellen dat we niet mee gaan doen om de prijzen hoor.
Dat is wat anders dan dat Feyenoord uiteindelijk best leuk kan gaan spelen (ten opzichte van het spel onder Gio) en - met wat versterkingen - wel gewoon afgetekend 3e kan eindigen.quote:
Gelukkig maar dat je zelf al aangeeft dat je reactie volslagen belachelijk is.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:31 schreef Durmada het volgende:
Opmerkelijk die positiviteit in het topic. AZ en zeker Utrecht zullen toch weinig onderdoen voor dit Feyenoord. De verwachte reactie van de Europese resultaten van beide clubs zal ik ook alvast pareren. Feyenoord is vorig seizoen vernederd in Europa door een Slowaakse degradatiekandidaat, maar werd wel "gewoon" derde. Als ik de selecties van de drie clubs naast elkaar zet, zal het onderling spannend worden, misschien ook nog met PSV erbij, gezien die allerminst overtuigen. Ajax zal in maart kampioen zijn, dat jullie mee gaan doen om de titel is natuurlijk volslagen belachelijk.
Niemand zegt hier dat we mee gaan doen om de titel, dus wat is je punt?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:31 schreef Durmada het volgende:
Opmerkelijk die positiviteit in het topic. AZ en zeker Utrecht zullen toch weinig onderdoen voor dit Feyenoord. De verwachte reactie van de Europese resultaten van beide clubs zal ik ook alvast pareren. Feyenoord is vorig seizoen vernederd in Europa door een Slowaakse degradatiekandidaat, maar werd wel "gewoon" derde. Als ik de selecties van de drie clubs naast elkaar zet, zal het onderling spannend worden, misschien ook nog met PSV erbij, gezien die allerminst overtuigen. Ajax zal in maart kampioen zijn, dat jullie mee gaan doen om de titel is natuurlijk volslagen belachelijk.
Waaruit blijkt dat Feyenoord zoveel beter is dan een Utrecht of AZ? Want letterlijk niks wijst daar op tot nu toe.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat we mee gaan doen om de titel, dus wat is je punt?
Daarnaast, gezien de waarschijnlijke transfers die nog komen gaan, lijkt het me dat Feyenoord vrij ruim derde gaat worden. Vandaag was bij vlagen een prima pot van Feyenoord.
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je zelf al aangeeft dat je reactie volslagen belachelijk is.
Jawel hoor. Het spel. Wat Utrecht en AZ lieten zien was echt bedroevend.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Feyenoord zoveel beter is dan een Utrecht of AZ? Want letterlijk niks wijst daar op tot nu toe.
Je hebt de verhoudingen vorig seizoen gezien toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Feyenoord zoveel beter is dan een Utrecht of AZ? Want letterlijk niks wijst daar op tot nu toe.
Ook dit. Een bedroevend seizoen van Feyenoord en alsnog redelijk ruim derde.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt de verhoudingen vorig seizoen gezien toch?
Ja oefenwedstrijden, AZ en Utrecht hebben toen ook wel leuk gespeeld. Wacht nou eerst maar af wat Feyenoord gaat doen in Georgië, voor je het weet zetten jullie jezelf weer gigantisch voor schut. Je kan nu wek stoer lopen doen dat Feyenoord leuk speelt tegen Panathinaikos en Southampton (overigens beide met aardige cijfers verloren), maar vorig jaar hebben jullie in een wedstrijd waar het er Europees gezien écht om ging met keiharde cijfers verloren van een degradatiekandidaat (!) uit fucking Slowakije. De tegenstander van Utrecht is nog de nummer twee uit Bosnië, waar de tegenstander van AZ zelfs nog zicht heeft op het kampioenschap van de Zweedse competitie.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het spel. Wat Utrecht en AZ lieten zien was echt bedroevend.
Ja en waaruit moet dan blijken dat Feyenoord dik derde wordt? Utrecht heeft zich flink versterkt en AZ was aardig dichtbij vorig seizoen, het seizoen daarvoor zelfs boven Feyenoord geëindigd.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt de verhoudingen vorig seizoen gezien toch?
Volgens mij is er niet heel veel wezenlijks veranderd.
Je hecht veel te veel waarde aan de voorbereiding.
Sparta draait een goede voorbereiding. Gaan die nu ineens van Feyenoord winnen?
Heracles won vandaag van Bayer Leverkusen. Gaan die nu ineens bovenin meedoen dan?
Prima jongen! We gaan het zien dit seizoen, maar ik zie echt amper aanknopingspunten bij Utrecht/AZ waaruit blijkt dat ze 3e gaan worden.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja oefenwedstrijden, AZ en Utrecht hebben toen ook wel leuk gespeeld. Wacht nou eerst maar af wat Feyenoord gaat doen in Georgië, voor je het weet zetten jullie jezelf weer gigantisch voor schut. Je kan nu wek stoer lopen doen dat Feyenoord leuk speelt tegen Panathinaikos en Southampton (overigens beide met aardige cijfers verloren), maar vorig jaar hebben jullie in een wedstrijd waar het er Europees gezien écht om ging met keiharde cijfers verloren van een degradatiekandidaat (!) uit fucking Slowakije. De tegenstander van Utrecht is nog de nummer twee uit Bosnië, waar de tegenstander van AZ zelfs nog zicht heeft op het kampioenschap van de Zweedse competitie.
Maar jullie hobbelde leuk mee tegen een degradatiekandidaat uit Engeland en een middenmoter uit Griekenland, bravo.
Dat valt ook allemaal wel mee, dat Utrecht zich zo ontzettend zou hebben versterkt.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja en waaruit moet dan blijken dat Feyenoord dik derde wordt? Utrecht heeft zich flink versterkt en AZ was aardig dichtbij vorig seizoen, het seizoen daarvoor zelfs boven Feyenoord geëindigd.
Vind de kritieken van de zogenaamde sportjournalisten op Feyenoord vooral echt inspiratieloze en nietszeggende open deuren. Schrijf dan niks.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nee ik doelde meer op wat Caland zei. Meestal komt als Valentijn een kutstukkie ergens over schrijft exact het tegenovergestelde scenario uit...
Vind het elftal onder Stam stukken beter spelen eigenlijk. Zit echt progressie in het aanvalsspel en middenveld. Dat de centrale verdedigers dramatisch zijn weten we toch eigenlijk al anderhalf jaar?
Mooi, komt er een plek vrij voor een nieuwe CVquote:Op zondag 28 juli 2019 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Van der Heijden wil vertrekken bij Feyenoord
https://www.telegraaf.nl/(...)rekken-bij-feyenoord
Absoluut topseizoen voor AZ.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat valt ook allemaal wel mee, dat Utrecht zich zo ontzettend zou hebben versterkt.
AZ eindigde bijna boven ons ja, in een absoluut drama seizoen van Feyenoord, en een absoluut topseizoen voor AZ.
Wil niet zeggen dat Feyenoord niet nóg slechter kan, maar het positiespel ziet er nu al beter uit dan onder Gio.
Als de debiele acties in onze verdediging eruit gaan, dan gaan wij gewoon dik 3e eindigen en beter voetballen dan onder Gio.
Mooi.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord heeft absolute toppers gehaald met Kelly en Narsinghquote:Op zondag 28 juli 2019 21:53 schreef fetX het volgende:
Utrecht heeft zich versterkt met middelmaat + Maher. That’s all.
Vond het eerlijk gezegd beter staan met Baco in de tweede helftquote:Op zondag 28 juli 2019 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Ah het zoveelste vermoeiende figuur dat een stroman drogredenering ten tonele brengt. Als we voor elke keer dat ons een kampioensverwachting werd aangesmeerd een euro kregen, konden we Neymar wegkapen voor de neus van Barcelona.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:31 schreef Durmada het volgende:
Cerny beter dan Larssonquote:Op zondag 28 juli 2019 22:02 schreef Durmada het volgende:
[..]
Absoluut topseizoen voor AZ.![]()
AZ had vorig seizoen 8 punten minder dan het seizoen ervoor, was dat dan een absoluut geniaal seizoen voor AZ? Waarom is het dan geen absoluut topseizoen voor Feyenoord geweest? Ze zijn in 17/18 immers onder AZ geëindigd.![]()
Utrecht heeft Maher erbij, een goede middenvelder. Dalmau erbij, een betere spits dan Vente. Cerny erbij, een betere buitenspeler dan Larsson.
Blijf vooral denken dat jullie superieur zijn aan Utrecht en AZ, die hoogmoed zal zeker voor de val komen. Überhaupt erg treurig om de Europese prestaties van AZ en Utrecht erbij halen, zeker na de ongekende vernedering tegen Trencin.
Die zouden allebei in de basis staan bij Utrecht en AZ. Net als Fer.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Feyenoord heeft absolute toppers gehaald met Kelly en Narsingh
Ben daar ook wel klaar mee inderdaad. Al is het in dit geval een (zéér optimistische) Utrecht of AZ supporter.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik raak zo vermoeid van al die Ajacieden/PSV’ers die hier komen vertellen dat we te optimistisch zijn, dat we écht niet voor de titel gaan meespelen en dat AZ en Utrecht onze concurrenten zijn.
Waarom reageer je nog inhoudelijk?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Cerny beter dan Larsson![]()
Beter dan Vente is niet zo moeilijk, maar is ook zeker niet onze eerste spits. Daar komt nog wat bij en anders is het Jorgensen.
Ik mag het hopen voor hem.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben daar ook wel klaar mee inderdaad. Al is het in dit geval een (zéér optimistische) Utrecht of AZ supporter.
Prima toch. Ruimte voor een nieuwe linksbenige verdediger.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:06 schreef Maver24 het volgende:
Nou, doei he !!
https://twitter.com/televoetbal/status/1155568082187952128?s=19
Precies. En over Utrecht hoeven we het al helemaal niet te hebben.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor hem.
Zelfs in een wanstaltig slecht seizoen weten we AZ ruim achter ons te houden.
Ja, hup dag. Weg ermee, salarisbudget opbouwen voor een nieuwe CV.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:06 schreef Maver24 het volgende:
Nou, doei he !!
https://twitter.com/televoetbal/status/1155568082187952128?s=19
Larsson laat zoveel zienquote:Op zondag 28 juli 2019 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Cerny beter dan Larsson![]()
Beter dan Vente is niet zo moeilijk, maar is ook zeker niet onze eerste spits. Daar komt nog wat bij en anders is het Jorgensen.
Al eindigen ze boven ons, ik hoef niet iedere pagina weer zoiets te lezen.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies. En over Utrecht hoeven we het al helemaal niet te hebben.
Fer misschien, maar Kelly is echt nier beter dan Clasie, Koopmeiners of Midtsjo. Donder op zeg.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zouden allebei in de basis staan bij Utrecht en AZ. Net als Fer.
Wat een domme redenatie zeg. Dan is een willekeurige spits uit de Jupiler League ook beter dan Jorgensen.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Larsson laat zoveel zien![]()
Jorgensen is altijd geblesseerd en als hij speelt echt niet zo geweldig. Hoeveel doelpunten had Dalmau vorig seizoen en hoeveel had Jorgensen er in dat seizoen plus het seizoen ervoor?
De laatste 15 seizoenen is Feyenoord 8 keer boven AZ geëindigd. Dan hebben jullie dus 7 seizoenen gehad waarin jullie slechter dan wanstaltig slecht waren.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor hem.
Zelfs in een wanstaltig slecht seizoen weten we AZ ruim achter ons te houden.
Waar kan ik die Utrecht/AZ brillen kopen?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Fer misschien, maar Kelly is echt nier beter dan Clasie, Koopmeiners of Midtsjo. Donder op zeg.![]()
Over Narsingh maar te zwijgen, was bij PSV al middelmaat, na die drie uurtjes wedstrijd voetballen in Swansea zal hij vast niet beter zijn geworden.
Wat waren we blij toen die weg wasquote:Op zondag 28 juli 2019 22:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Fer misschien, maar Kelly is echt nier beter dan Clasie, Koopmeiners of Midtsjo. Donder op zeg.![]()
Over Narsingh maar te zwijgen, was bij PSV al middelmaat, na die drie uurtjes wedstrijd voetballen in Swansea zal hij vast niet beter zijn geworden.
Dalmau en Jorgensen speelde toch allebei Eredivisie? Ik heb hef niet over Druijf ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een domme redenatie zeg. Dan is een willekeurige spits uit de Jupiler League ook beter dan Jorgensen.
En ja, Larsson is zeker beter dan Cerny. Die kan er echt geen kut van.
Goede inhoudelijke reactiequote:Op zondag 28 juli 2019 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar kan ik die Utrecht/AZ brillen kopen?
Ik had altijd hoge verwachtingen van Narsingh, bij Heerenveen was hij echt wel goed. Bij PSV leek het bij vlagen helemaal nergens op, nu na mislukte seizoen bij Swansea is het ineens een goede versterking voor Feyenoord.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat waren we blij toen die weg wasEen van weinige spelers in afgelopen 10 jaar waar je als fan echt gek van werd. Echt NOOIT een goede voorzet. Elke pass leek op die van die rechtsbuiten van Nederlands vrouwenelftal. Hilarisch.
Dat weet toch ook iedereen? We waren bijna failliet, wat is je punt?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
De laatste 15 seizoenen is Feyenoord 8 keer boven AZ geëindigd. Dan hebben jullie dus 7 seizoenen gehad waarin jullie slechter dan wanstaltig slecht waren.
Zoiets ja.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
De laatste 15 seizoenen is Feyenoord 8 keer boven AZ geëindigd. Dan hebben jullie dus 7 seizoenen gehad waarin jullie slechter dan wanstaltig slecht waren.
Het blijft een beetje kiezen tussen de lamme en de blinde bij ons achterin, maar Vd Heijden is dan niet eens de slechtste van het stel.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik houd liever van der Heijden dan van Beek eerlijk gezegd.
Van der Heijden levert toch ook niks meer op?
Komt er ook één achter.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
AZ was toch ook bijna failliet? Jullie komen met het argument dat als Feyenoord boven AZ eindigt, het een wanstaltig seizoen moet zijn voor Feyenoord. Feit is dat de wanstaltige seizoenen dus gewoon volop zijn voor Feyenoord, dus is het gewoon raar als jullie met droge ogen beweren dat Feyenoord dik derde wordt.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat weet toch ook iedereen? We waren bijna failliet, wat is je punt?
Meh denk het niet hoor.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus waarom zou dit seizoen niet kunnen gebeuren?
Eens. Van Beek kan echt niet meer. Wat een drama is dat zeg. Parodie op een voetballer.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik houd liever van der Heijden dan van Beek eerlijk gezegd.
Van der Heijden levert toch ook niks meer op?
Nee, ik beweerde slechts dat de afgelopen seizoenen ontzettend slecht waren en je zelfs toen beter presteerde dan AZ (wie?)quote:Op zondag 28 juli 2019 22:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
AZ was toch ook bijna failliet? Jullie komen met het argument dat als Feyenoord boven AZ eindigt, het een wanstaltig seizoen moet zijn voor Feyenoord. Feit is dat de wanstaltige seizoenen dus gewoon volop zijn voor Feyenoord, dus is het gewoon raar als jullie met droge ogen beweren dat Feyenoord dik derde wordt.
Ieder weldenkend mens denkt van niet. Verrassingen kunnen altijd, maar gezien de selectie lijkt het me zéér onwaarschijnlijk.quote:
AZ heeft ook wel een vrij matige verdediging en middenveld. Al zie ik AZ ook nog wel boven Feyenoord eindigen, zal niet veel schelen.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus waarom zou dit seizoen niet kunnen gebeuren?
Ik vond het wel een beetje zielig worden voor hem toen elke simpele pass met applaus werd begeleid.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eens. Van Beek kan echt niet meer. Wat een drama is dat zeg. Parodie op een voetballer.
Ja, op een gegeven moment houdt het een keer op hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje zielig worden voor hem toen elke simpele pass met applaus werd begeleid.
Barca zat op de tribune, daarom.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het eerlijk gezegd beter staan met Baco in de tweede helft
Op zijn verjaardag nog wel.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje zielig worden voor hem toen elke simpele pass met applaus werd begeleid.
Ik geloof er dus helemaal niets van dat Geertruida minder is.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Op zijn verjaardag nog wel.
Stam moet toch ook inzien dat Van Beek er helemaal geen kut van kan? Al zijn er ook niet zoveel andere opties helaas.
Vorig seizoen werd Feyenoord derde, het seizoen ervoor AZ. Je stelling is feitelijk onjuist Caland (wie?)quote:Op zondag 28 juli 2019 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik beweerde slechts dat de afgelopen seizoenen ontzettend slecht waren en je zelfs toen beter presteerde dan AZ (wie?)
De nummer 10 van Griekenland.quote:Feyenoord – Panathinaikos 0-3
Feyenoord - Angers SCO 2-2
Feyenoord – Southampton 1-3
Oh je doelt op dat jaar waarin we vrij simpel de beker paktenquote:Op zondag 28 juli 2019 22:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd Feyenoord derde, het seizoen ervoor AZ. Je stelling is feitelijk onjuist Caland (wie?)
Feyenoord ook. Hier wordt gedaan alsof Feyenoord makkelijk derde wordt, er zijn echter weinig spelers die ik graag bij AZ zie. Berghuis, Fer en dan houdt het wel op. Haps is altijd geblesseerd, Jorgensen ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ heeft ook wel een vrij matige verdediging en middenveld. Al zie ik AZ ook nog wel boven Feyenoord eindigen, zal niet veel schelen.
Was dat niet in een van de makkelijkste finales die we ooit hebben gespeeld? Tegen het grote AZ?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh je doelt op dat jaar waarin we vrij simpel de beker pakten
Mwua. Aanvallend was het zelfs zonder Jorgensen erbij best aardig. Goede verdediger erbij en er staat een prima basis.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De nummer 10 van Griekenland.
De nummer 13 van Frankrijk.
De nummer 16 van Engeland.
Dit gaat een lang seizoen worden.
Wel zullen het snel weten. 4e (?) wedstrijd is tegen AZ. Tegen Hacken waren jullie iig weinig imponerend.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Feyenoord ook. Hier wordt gedaan alsof Feyenoord makkelijk derde wordt, er zijn echter weinig spelers die ik graag bij AZ zie. Berghuis, Fer en dan houdt het wel op. Haps is altijd geblesseerd, Jorgensen ook.
Jup. Dat seizoen speelden 3 keer tegen AZ. In totaal 9-1.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Was dat niet in een van de makkelijkste finales die we ooit hebben gespeeld? Tegen het grote AZ?
Hou toch op.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Feyenoord ook. Hier wordt gedaan alsof Feyenoord makkelijk derde wordt, er zijn echter weinig spelers die ik graag bij AZ zie. Berghuis, Fer en dan houdt het wel op. Haps is altijd geblesseerd, Jorgensen ook.
Ook PEC heeft een keer simpel de beker gepakt, goed punt.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh je doelt op dat jaar waarin we vrij simpel de beker pakten
Inmiddels is de hele Premier League beter dan de complete Eredivisie met uitzondering van de top 2 misschien.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bizot > Vermeer ( Ja, Koeman vindt dit ook)quote:Op zondag 28 juli 2019 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch op.
Vermeer, Haps, St Juste, Kokcu, Fer, Jorgensen, Berghuis, Larsson, Toornstra. Stuk voor stuk spelers die daar in de basis zouden staan. En dan vergeet ik er vast nog een paar.
Dat jij ze niet wilt zien snap ik. Dat komt door je negatieve obsessie met Feyenoord.
Niet gelezenquote:Op zondag 28 juli 2019 22:40 schreef Durmada het volgende:
[..]
Bizot > Vermeer ( Ja, Koeman vindt dit ook)
Haps > Ouwejan ( Maar Haps is 20/34 wedstrijden geblesseerd
Svensson > St. Juste ( Svensson is na Mazraoui de beste rb van de eredivisie )
Kokcu heeft alles nog te bewijzen is nu nog niet aantoonbaar beter dan Gudmundsson ( maar kan inderdaad wel beter worden )
Fer > Til
Jorgensen > Boadu ( echter is Boadu een heel groot talent en Jorgensen vaak geblesseerd )
Berghuis > Stengs ( maar Steven gaat wellicht naar PSV )
Idrissi > Larsson ( kijk eens naar de statistieken )
Koopmeiners > Toornstra ( Teun is de meest constante en ondergewaarde speler van AZ, kan doelpunten maken en goed verdedigen )
Valt wel mee als ik het zo bekijk.
lolquote:Op zondag 28 juli 2019 22:40 schreef Durmada het volgende:
[..]
Bizot > Vermeer ( Ja, Koeman vindt dit ook)
Haps > Ouwejan ( Maar Haps is 20/34 wedstrijden geblesseerd
Svensson > St. Juste ( Svensson is na Mazraoui de beste rb van de eredivisie )
Kokcu heeft alles nog te bewijzen is nu nog niet aantoonbaar beter dan Gudmundsson ( maar kan inderdaad wel beter worden )
Fer > Til
Jorgensen > Boadu ( echter is Boadu een heel groot talent en Jorgensen vaak geblesseerd )
Berghuis > Stengs ( maar Steven gaat wellicht naar PSV )
Idrissi > Larsson ( kijk eens naar de statistieken )
Koopmeiners > Toornstra ( Teun is de meest constante en ondergewaarde speler van AZ, kan doelpunten maken en goed verdedigen )
Valt wel mee als ik het zo bekijk.
quote:Karsdorp zet zinnen op terugkeer bij Feyenoord
Rick Karsdorp wil graag terugkeren bij Feyenoord. Dit schrijft Nicolò Schira, een Italiaanse sportjournalist van La Gazzetta dello Sport, op Twitter. AS Roma, de huidige club van de oud-Feyenoorder, zou zich willen versterken met Elseid Hysaj, die op dezelfde positie als Karsdorp uitkomt.
Volgens de Italiaanse journalist zou Feyenoord Karsdorp alleen willen huren. Mogelijk omdat de Rotterdamse club een grote transfersom niet kan ophoesten. Zondag gaf Feyenoord-trainer Jaap Stam al aan te hopen op enkele versterkingen in de komende periode.
Tja zelfs als jullie onderling van ons winnen zegt dan niet alles. Jullie weten ook best vaak te winnen van PSV, toch is PSV best vaak kampioen geworden. Jullie hebben vorig jaar zelfs 6-2 van de halve finalist van de CL gewonnen!! Wow, jullie zijn nu kanshebber voor de eindzege van de CL denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wel zullen het snel weten. 4e (?) wedstrijd is tegen AZ. Tegen Hacken waren jullie iig weinig imponerend.
Onze talenten zijn over de gehele linie ook beter.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Op zich wel zorgwekkend dat we in onze laatste 4 oefenwedstrijden tegen serieuze tegenstanders maar liefst 11 (!) tegendoelpunten hebben gehad.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog maar eens een blessuregevoelige speler. Al is hij, mits fit, absoluut een versterking.
Ik denk eigenlijk niet dat Roma hem zo makkelijk verhuurt. Die zullen hem liever verkopenquote:Op zondag 28 juli 2019 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog maar eens een blessuregevoelige speler. Al is hij, mits fit, absoluut een versterking.
Hoe lang loopt dat contract nog?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat Roma hem zo makkelijk verhuurt. Die zullen hem liever verkopen
2 seizoenen.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe lang loopt dat contract nog?
Misschien verhuur met optie tot koop?
Boadu werd er vorig jaar uitgeknikkerd door jullie slager Botteghin.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Onze talenten zijn over de gehele linie ook beter.
Al zou ik dat spitsje er wel bij willen hebben. Als hij tenminste een keer fit is en blijft.
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Boadu werd er vorig jaar uitgeknikkerd door jullie slager Botteghin.
Jullie talenten zullen vast heel goed en getalenteerd zijn, jammer dat Utrecht en AZ een jeugdteams hebben in de KKD en jullie talenten mogen spelen tegen jong De Graafschap. Lekkere weerstand
Echt? Ik zie echt liever Karsdorp komen, ook met het oog op de toekomst. Zou een prima versterking zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe lang loopt dat contract nog?
Misschien verhuur met optie tot koop?
Karsdorp zou een goed alternatief kunnen zijn, maar persoonlijk zie ik liever Janmaat komen.
Huh? Eenhoorn van het AZ dat zoveel slechter is dan Feyenoord? Opmerkelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:48 schreef Caland het volgende:
Zou opzich best prima zijn als deze week Karsdorp, een spits en Eenhoorn worden gepresenteerd
Ziedend.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kan mooi Haps, Jorgensen en Fer Fergezellen in de ziekenboeg.
Jullie lijven hem in omdat AZ zoveel slechter is dan Feyenoord.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Straks toch U21 competitie. En jullie directeurtje lijven we ook meteen in. Retteketet AZ.
Doe niet zo dom joh.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Huh? Eenhoorn van het AZ dat zoveel slechter is dan Feyenoord? Opmerkelijk.
Ja. Even een paar jaartjes laten rijpen bij AZ en dan overnemen. Zo werken die dingen.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij bent echt achterlijk hè?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jullie lijven hem in omdat AZ zoveel slechter is dan Feyenoord.
Nee, omdat het stap vooruit is voor hem.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ben je hier nou nog?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kaasweetallesquote:Op zondag 28 juli 2019 22:55 schreef Oldground het volgende:
Wie is deze vermoeiende gast dan? Zat er soms iets geks in de kaas de afgelopen week.
Was het maar één opmerking. Je blijft raaskallen.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:01 schreef Durmada het volgende:
Wow een opmerking en alle supporters hier zijn op de tenen getrapt. Het zegt eigenlijk al alles dat jullie zo angstig zijn voor AZ en Utrecht dat PSV en Ajax geen rol meer spelen.
We zijn juist totaal niet angstig voor AZ. Jij wil heel graag dat we dat zijn, dat is het 'm nou juist.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:01 schreef Durmada het volgende:
Wow een opmerking en alle supporters hier zijn op de tenen getrapt. Het zegt eigenlijk al alles dat jullie zo angstig zijn voor AZ en Utrecht dat PSV en Ajax geen rol meer spelen.
Een opmerkingquote:Op zondag 28 juli 2019 23:01 schreef Durmada het volgende:
Hihihi.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:01 schreef Durmada het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2019 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een opmerking
zegt ie na vijf pagina’s vol te hebben gekakt met dit soort opmerkingen
Volgens mij worden we gewoon geyatsed door deze gozer
Je bent onnavolgbaar in je vreemde argumentatie.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
AZ was toch ook bijna failliet? Jullie komen met het argument dat als Feyenoord boven AZ eindigt, het een wanstaltig seizoen moet zijn voor Feyenoord. Feit is dat de wanstaltige seizoenen dus gewoon volop zijn voor Feyenoord, dus is het gewoon raar als jullie met droge ogen beweren dat Feyenoord dik derde wordt.
Omdat jullie niet met sterke verweren komen. Feyenoord eindigt wel boven AZ want "zo hoort het". Ondertussen is Feyenoord de laatste jaren gewoon gelijkwaardig aan AZ geweest. Jullie hebben jullie uitschieter gehad in 16/17, van harte gegund, maar verder is Feyenoord echt niet aantoonbaar beter geweest dan AZ.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Was het maar één opmerking. Je blijft raaskallen.
Wederom niet gelezenquote:Op zondag 28 juli 2019 23:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat jullie niet met sterke verweren komen. Feyenoord eindigt wel boven AZ want "zo hoort het". Ondertussen is Feyenoord de laatste jaren gewoon gelijkwaardig aan AZ geweest. Jullie hebben jullie uitschieter gehad in 16/17, van harte gegund, maar verder is Feyenoord echt niet aantoonbaar beter geweest dan AZ.
Nu halen jullie het gelijkspel tegen Häcken erbij, het is niet heel best maar Häcken doet wel nog mee voor de titel in Zweden. Feyenoord heeft vorig jaar 4-0 verloren van een degradatiekandidaat uit Slowakije. Die stoere praatjes zijn gewoon negens op gebaseerd, als jullie nou tijdens de oefencampagne geweldige resultaten lieten zien, oke. Maar verliezen van een Southampton en een Panathinaikos (0-3) is nou niet om over naar huis te schrijven, of wel?
Vermeer, Kokcu en niet te vergeten onze nieuwe cultheld in wording: SINISTERRAGODquote:Op zondag 28 juli 2019 22:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Colombiaanse verrassinggodquote:Op zondag 28 juli 2019 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vermeer, Kokcu en niet te vergeten onze nieuwe cultheld in wording: SINISTERRAGOD
quote:Op zondag 28 juli 2019 23:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat jullie niet met sterke verweren komen. Feyenoord eindigt wel boven AZ want "zo hoort het". Ondertussen is Feyenoord de laatste jaren gewoon gelijkwaardig aan AZ geweest. Jullie hebben jullie uitschieter gehad in 16/17, van harte gegund, maar verder is Feyenoord echt niet aantoonbaar beter geweest dan AZ.
Nu halen jullie het gelijkspel tegen Häcken erbij, het is niet heel best maar Häcken doet wel nog mee voor de titel in Zweden. Feyenoord heeft vorig jaar 4-0 verloren van een degradatiekandidaat uit Slowakije. Die stoere praatjes zijn gewoon negens op gebaseerd, als jullie nou tijdens de oefencampagne geweldige resultaten lieten zien, oke. Maar verliezen van een Southampton en een Panathinaikos (0-3) is nou niet om over naar huis te schrijven, of wel?
volgens mij zat er een andere soort truffels in je truffelkaas.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Koeman is het niet met je eens. Kokcu had ik graag bij AZ gezien, maar dat is een van de uitzonderingen. Die Colombiaan heb ik nog geen leuke wedstrijd in de Eredvisie zien ballen.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vermeer, Kokcu en niet te vergeten onze nieuwe cultheld in wording: SINISTERRAGOD
Dat zou wel lekker zijn. Prima speler voor de Eredivisie en het is nou niet dat hij op RB een talent in de weg loopt ofzo. Kan St. Juste lekker centraal spelen en kan Japie de verdediging met 50 meter in de rug laten spelen, want Karsdorp, Haps en St. Juste zijn allemaal wel op de brommer.quote:
Ok, we eindigen structureel boven AZ. We pakken meer prijzen dan AZ. We hebben betere spelers dan AZ. De begroting is groter dan AZ. We winnen de onderlinge wedstrijden met AZ. Maar jij blijft met droge ogen beweren dat dat allemaal niks zegt. Aandoenlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:41 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tja zelfs als jullie onderling van ons winnen zegt dan niet alles. Jullie weten ook best vaak te winnen van PSV, toch is PSV best vaak kampioen geworden. Jullie hebben vorig jaar zelfs 6-2 van de halve finalist van de CL gewonnen!! Wow, jullie zijn nu kanshebber voor de eindzege van de CL denk ik.
Waarom komen jullie allemaal met dit soort opmerkingen, omdat jullie de inhoud niet kunnen pareren? De enige die inhoudelijk weet bij te dragen aan de discussie is Fetx (of iets in die trant), de rest is blijkbaar te bang of te beperkt om een goede reactie te kunnen geven.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
volgens mij zat er een andere soort truffels in je truffelkaas.
Je bedoelt die Eenhoorn die het geweldige AZ laat vallen om bij een echte club te gaan werken? Die Eenhoorn?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
@fetXquote:Op zondag 28 juli 2019 23:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Waarom komen jullie allemaal met dit soort opmerkingen, omdat jullie de inhoud niet kunnen pareren? De enige die inhoudelijk weet bij te dragen aan de discussie is Fetx (of iets in die trant), de rest is blijkbaar te bang of te beperkt om een goede reactie te kunnen geven.
Jahanbakhsh 22 miljoenquote:Op zondag 28 juli 2019 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, we eindigen structureel boven AZ. We pakken meer prijzen dan AZ. We hebben betere spelers dan AZ. De begroting is groter dan AZ. We winnen de onderlinge wedstrijden met AZ. Maar jij blijft met droge ogen beweren dat dat allemaal niks zegt. Aandoenlijk.
Wat probeer je nou te bereiken met deze discussie?quote:Op zondag 28 juli 2019 23:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jahanbakhsh 22 miljoen
Weghorst 12 miljoen
Janssen 21 miljoen
en nu weer Til 14 miljoen
Jullie toptalent Vilhena is voor 9 miljoen vertrokken. Ter vergelijking, Krasnodar bood 10 miljoen op Idrissi en dat is afgewezen.
Als ik bij Feyenoord zou werken als AZ fan zou ik die stap ook maken, zo werkt clubliefde. Overigens is de Feyenoorder Eenhoorn nog altijd werkzaam bij AZ, zoveel haast heeft hij blijkbaar niet; moet hij die puinhoop in Rotterdam wel instappen?quote:Op zondag 28 juli 2019 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt die Eenhoorn die het geweldige AZ laat vallen om bij een echte club te gaan werken? Die Eenhoorn?
Is er al een liedje voor Sinisterra?quote:
Dat jullie AZ (en Utrecht) wel degelijk als geduchte concurrent mogen zien. Die onterechte arrogantie is simpelweg een beetje misplaatst.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bereiken met deze discussie?
Moet hij weten.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Koeman is het niet met je eens. Kokcu had ik graag bij AZ gezien, maar dat is een van de uitzonderingen. Die Colombiaan heb ik nog geen leuke wedstrijd in de Eredvisie zien ballen.
Hoe verklaren jullie eigenlijk dat een Vilhena 9 miljoen opbrengt en een speler als Til, een van de minderen bij AZ, al 14 miljoen?
Bedankt!quote:Op zondag 28 juli 2019 23:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat jullie AZ (en Utrecht) wel degelijk als geduchte concurrent mogen zien. Die onterechte arrogantie is simpelweg een beetje misplaatst.
Hoe zijn individuele transfersommen een argument voor de kwaliteit van AZ?quote:Op zondag 28 juli 2019 23:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jahanbakhsh 22 miljoen
Weghorst 12 miljoen
Janssen 21 miljoen
en nu weer Til 14 miljoen
Jullie toptalent Vilhena is voor 9 miljoen vertrokken. Ter vergelijking, Krasnodar bood 10 miljoen op Idrissi en dat is afgewezen.
Achja Ajax speelt gelijk tegen de nummer 5 van Denemarken en verliest ook van de nummer 8 van Griekenland.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw argumenten zijn anders ook helemaal niet sterk. Feyenoord gaat boven AZ eindigen vanwege de betere selectie, hogere begroting, er aanknopingspunten zijn in het spel en er nog versterkingen aan komen. Daarnaast is bijna geen enkele speler van AZ basiswaardig voor Feyenoord. Hoeveel argumenten wil je nog hebben? Normaal gesproken wordt Feyenoord inderdaad 'gewoon' derde. Ik zie oprecht geen enkele reden waarom dat niet het geval zou zijn. Op basis van dat jaar dat AZ boven ons eindigde? Met Gio als trainer? De man die wel prijzen pakte, maar geen enkel jaar ons naar mogelijkheden heeft laten voetballen (kampioensjaar daargelaten, maar toen viel alles op zijn plek + Kuyt).quote:Op zondag 28 juli 2019 23:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Eens dat je niet alles kunt baseren op die wedstrijd, maar het was wel echt bedroevend wat AZ liet zien. En er lopen gewoon geen bijzondere spelers rond. Daarnaast ben ik nog wel benieuwd naar wat die Slot gaat doen. Ook zo'n man zonder enige uitstraling. Op basis waarvan is hij eigenlijk trainer geworden?quote:Nu halen jullie het gelijkspel tegen Häcken erbij, het is niet heel best maar Häcken doet wel nog mee voor de titel in Zweden. Feyenoord heeft vorig jaar 4-0 verloren van een degradatiekandidaat uit Slowakije. Die stoere praatjes zijn gewoon negens op gebaseerd, als jullie nou tijdens de oefencampagne geweldige resultaten lieten zien, oke. Maar verliezen van een Southampton en een Panathinaikos (0-3) is nou niet om over naar huis te schrijven, of wel?
Mjah zou kunnen dat ze dat gaan worden.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat jullie AZ (en Utrecht) wel degelijk als geduchte concurrent mogen zien. Die onterechte arrogantie is simpelweg een beetje misplaatst.
Je zwakt je stelling steeds verder af om jezelf staande te houden in je zelf gecreëerde poederwolk van nietseggende argumenten. Jij begon hier met dat wij denken wel even kampioen te worden. Er is werkelijk niemand die dat zegt.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij nog steeds de discussie aan gaan. Een hogere begroting zegt niet alles, zo heeft Vitesse al jaren een grotere begroting dan AZ, dat heeft ze nog weinig opgeleverd toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 23:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Jouw argumenten zijn anders ook helemaal niet sterk. Feyenoord gaat boven AZ eindigen vanwege de betere selectie, hogere begroting, er aanknopingspunten zijn in het spel en er nog versterkingen aan komen. Daarnaast is bijna geen enkele speler van AZ basiswaardig voor Feyenoord. Hoeveel argumenten wil je nog hebben? Normaal gesproken wordt Feyenoord inderdaad 'gewoon' derde. Ik zie oprecht geen enkele reden waarom dat niet het geval zou zijn. Op basis van dat jaar dat AZ boven ons eindigde? Met Gio als trainer? De man die wel prijzen pakte, maar geen enkel jaar ons naar mogelijkheden heeft laten voetballen (kampioensjaar daargelaten, maar toen viel alles op zijn plek + Kuyt).
Je wil heel graag dat we angstig zijn voor AZ, maar dat zijn we gewoon totaal niet.
[..]
Eens dat je niet alles kunt baseren op die wedstrijd, maar het was wel echt bedroevend wat AZ liet zien. En er lopen gewoon geen bijzondere spelers rond. Daarnaast ben ik nog wel benieuwd naar wat die Slot gaat doen. Ook zo'n man zonder enige uitstraling. Op basis waarvan is hij eigenlijk trainer geworden?
Dat was inderdaad een foute aanname van mij, het spijt me.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zwakt je stelling steeds verder af om jezelf staande te houden in je zelf gecreëerde poederwolk van nietseggende argumenten. Jij begon hier met dat wij denken wel even kampioen te worden. Er is werkelijk niemand die dat zegt.
Gelezenquote:Op zondag 28 juli 2019 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Persoonlijk denk ik overigens dat Feyenoord een van de grotere titelkandidaten is. Ajax geef ik iets meer kans maar het lijkt mij 90% zeker dat Feyenoord tot het einde van het seizoen voor de titel gaat meespelen. PSV? Zij lachen ons wel uit, maar zij spelen met een Hendrikx die maar een derde van het voetballend vermogen heeft van onze superaankoop Kelly. Daar eindigen we echt wel boven hoor. Op Bergwijn en Lozano na zijn we op alle posities beter dan PSV. Ook niet voor lang want Sinisterra heeft meer talent in zijn kleine teen dan de verwende Lozano.
Utrecht en AZ zijn gewoon niveautje Emmen dit jaar. 12 punten die we al kunnen bijschrijven. Schandalig dat AZ, Utrecht en PSV nog Europees mogen spelen terwijl ze al in geen jaren van een fatsoenlijke club hebben gewonnen (BATE telt niet mee). Feyenoord verslaat clubs als Manchester United en Napoli gewoon. Een voorbeeld voor het Europese voetbal. Wij zullen dan ook Europees de kar trekken dit seizoen samen met Ajax, tenzij we weer net als vorig seizoen door 100% pech verliezen in de voorrondes.
Dit Feyenoord is op alle vlakken een kampioenskandidaat. Quote mij maar eind seizoen, als we samen met Ajax vechten om de titel en halve finale EL spelen.
Niet gelezen.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij nog steeds de discussie aan gaan. Een hogere begroting zegt niet alles, zo heeft Vitesse al jaren een grotere begroting dan AZ, dat heeft ze nog weinig opgeleverd toch?
Bij AZ komen er ook nog versterkingen aan, zeker als se Til kunnen verkopen voor 14 miljoen, wat best een groot bedrag is wederom.
Ik zie een Bizot keepen van Feyenoord, Svensson is sowieso basisspeler bij Feyenoord en is wellicht de beste rechtsback van de Eredivisie. Qua centrale verdediging hebben zowel AZ als Feyenoord een kneuzenduo staan. De linksback positie bij jullie is getekend door mutaties en blessures. Wij hebben met Ouwejan en Wijndal een stabiele linkerverdediging. Koopmeiners zou bij jullie in de basis staan, was in zijn eerste seizoen nog de beste passer van Europa in zijn leeftijdscategorie. Hij valt niet heel erg op, maar hij is echt goed. Volgensmij heeft een of andere Feyenoord-watcher hem nog naar Feyenoord toe willen schrijven. Midtsjo en Toornstra zij inwisselbaar, Fer is beter dan Til, maar laatstgenoemde gaat AZ wel 14 miljoen opleveren. Idrissi is effectiever en beter dan Larsson ( in ieder geval vorig seizoen ). Jorgensen is beter dan Boadu maar Boadu is zeer talentvol. Berghuis is veel beter dan Stengs, maar AZ haalt hopelijk nog een goede buitenspeler.
Ik denk dat dit de mening is van álle Feyenoord-supporters in dit topic.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelezen
Geen speld tussen te krijgen dunkt mij
Het is wel pijnlijk hoe jij elke serieuze vorm van een voetbaldiscussie ontwijkt, je zal vast Feyenoordsupporter zijn.quote:
Gaat die met argumenten komen van verkopen. Janssen en Jahanbakhsh behoren tot de grootste miskopen van hun (vorige) clubs. Enige wat je hier mee kan zeggen is dat jullie een hele goede verkoper hebben. En daarom wil Feyenoord dus Eenhoorn hebben.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe zijn individuele transfersommen een argument voor de kwaliteit van AZ?
Leuk ook dat ze op Weghorst na totaal geflopt zijn in het buitenland. Tot zover de kwaliteit van die spelers.
Kelly is wel een aardig spelertje om in te brengen tegen de mindere goden en dan inderdaad niet op 6. Ik zie hem geen basisspeler worden.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik vond Kelly vandaag wel beter uit de verf komen op een van de twee middenveld posities voor de 6. Hij probeert veel vooruit te voetballen en heeft niet het idee om de bal van links naar rechts of terug te spelen als hij voor de 6 staat. Daarnaast heeft hij ook een lekkere lange bal. Fysiek blijft een probleem. Burger deed het best aardig op 6 vandaag, nadat Fer was gewisseld.
Als je dan Burger, Kokcu, Toornstra, Kelly en Fer als middenvelders hebt is dat een goede bezetting in mijn ogen. Eventueel heb je Tapia dan ook nog achter de hand.
Ik ben oprecht benieuwd wat Stam gaat doen als Tapia weer bij de groep aansluit. Is wel een speler die je overal kan neerzetten. Zie Stam er voor aan om Tapia als centrale verdediger neer te zetten. Stel dat Karsdorp komt past een verdediging met Karsdorp - St. Juste - Tapia - Haps wel goed bij de manier van voetballen van Stam.
Maar het liefste zie je natuurlijk een rechtsback en een linker centrale verdediger komen. Dan heb je met Nieuwkoop, Geertruida, Botteghin, Van Beek en Malacia genoeg keuzes om eventuele schorsingen e.d. op te vangen.
Beter zorgen ze eerst dat die verdediging op orde komt. Dat vind ik een groter probleem dan Vente in de spits voor de eerst komende tijd tot Jorgensen terug is.
Hier gaat iets mis, Eenhoorn is niet de verkoper, dat is Huiberts. Huiberts heeft overigens beweerd dat er sportief gezien geen tot nauwelijks verschillen zijn tussen AZ en Feyenoord; hij heeft dan ook bedankt voor Feyenoord.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gaat die met argumenten komen van verkopen. Janssen en Jahanbakhsh behoren tot de grootste miskopen van hun (vorige) clubs. Enige wat je hier mee kan zeggen is dat jullie een hele goede verkoper hebben. En daarom wil Feyenoord dus Eenhoorn hebben.
Zo genuanceerd en realistisch, moet haast wel.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de mening is van álle Feyenoord-supporters in dit topic.
En daarom wou Feyenoord dus ook Huiberts hebben.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis, Eenhoorn is niet de verkoper, dat is Huiberts. Huiberts heeft overigens beweerd dat er sportief gezien geen tot nauwelijks verschillen zijn tussen AZ en Feyenoord; hij heeft dan ook bedankt voor Feyenoord.
Een begroting zegt niet alles, maar wel over de mogelijkheden en grootte/status van een club. AZ zal dat niet zo snel achterhalen en zal incidenteel wellicht boven Feyenoord kunnen eindigen. Al denk ik dat dit minder gaat worden gezien de investeringen die voor de deur staan.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij nog steeds de discussie aan gaan. Een hogere begroting zegt niet alles, zo heeft Vitesse al jaren een grotere begroting dan AZ, dat heeft ze nog weinig opgeleverd toch?
Ik zou Til dus niet verkopen. Dan blijft er al helemaal weinig over. Die speler vervang je niet zomaar, want AZ is geen club die echt goede spelers kan halen die al e.e.a. bewezen hebben. Bovendien staat Huiberts nou niet echt bekend om zijn goede aankopen. AZ moet het juist een beetje van de jeugd hebben.quote:Bij AZ komen er ook nog versterkingen aan, zeker als se Til kunnen verkopen voor 14 miljoen, wat best een groot bedrag is wederom.
Ik vind echt dat je de AZ spelers hier schromelijk overschat. Bizot is niet een betere keeper dan Vermeer. Hooguit op een paar vlakken (ik zou eigenlijk niet echt weten welke, vrije trappen en corners misschien)?quote:Ik zie een Bizot keepen bij Feyenoord, Svensson is sowieso basisspeler bij Feyenoord en is wellicht de beste rechtsback van de Eredivisie. Qua centrale verdediging hebben zowel AZ als Feyenoord een kneuzenduo staan. De linksback positie bij jullie is getekend door mutaties en blessures. Wij hebben met Ouwejan en Wijndal een stabiele linkerverdediging. Koopmeiners zou bij jullie in de basis staan, was in zijn eerste seizoen nog de beste passer van Europa in zijn leeftijdscategorie. Hij valt niet heel erg op, maar hij is echt goed.
Toornstra is veel beter dan Midtsjo (wie?). Toornstra wordt echt schromelijk onderschat. Heeft geweldige wedstrijden voor Feyenoord gespeeld en is ontzettend belangrijk. Altijd een belangrijke kracht, ondanks dat hij zeker ook kutwedstrijden heeft gespeeld. Mag iets constanter.quote:Volgensmij heeft een of andere Feyenoord-watcher hem nog naar Feyenoord toe willen schrijven. Midtsjo en Toornstra zij inwisselbaar, Fer is beter dan Til, maar laatstgenoemde gaat AZ wel 14 miljoen opleveren. Idrissi is effectiever en beter dan Larsson ( in ieder geval vorig seizoen ). Jorgensen is beter dan Boadu maar Boadu is zeer talentvol. Berghuis is veel beter dan Stengs, maar AZ haalt hopelijk nog een goede buitenspeler.
Kelly is een prima voetballer, maar geen '6'.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:33 schreef Durmada het volgende:
Ik vergeet trouwens Tapia, die is wel degelijk een waardevolle toevoeging voor zowel AZ als Feyenoord. Hij kan moeilijk slechter zijn dan een Clasie of Kelly.
Haps hoort hier niet bij. Die kan prima mee met het niveau. Moet gewoon eens fit blijven. Larsson vind ik ook niet per definitie 'gefaald', maar doet het niet geweldig nee. Je merkt daarin wel duidelijk het verschil tussen de clubs.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:46 schreef CR7 het volgende:
En laten we eerlijk zijn bij een AZ, Utrecht etc spelen al die spelertjes zonder druk. Feyenoord voert gewoon al jaren het domme beleid om te denken dat de beste spelers van die clubs wel mee kunnen draaien. Maar ga het lijstje eens af.
Viergever, Maher, Larsson, Haps, Bilal, Ramselaar, Labyad, Sinkgraven, Zivkovic, vd Hoorn etc allemaal gefaald.
Ik kan niet zo leuk quoten als jij, dat is me te veel moeite op mobiel.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Een begroting zegt niet alles, maar wel over de mogelijkheden en grootte/status van een club. AZ zal dat niet zo snel achterhalen en zal incidenteel wellicht boven Feyenoord kunnen eindigen. Al denk ik dat dit minder gaat worden gezien de investeringen die voor de deur staan.
[..]
Ik zou Til dus niet verkopen. Dan blijft er al helemaal weinig over. Die speler vervang je niet zomaar, want AZ is geen club die echt goede spelers kan halen die al e.e.a. bewezen hebben. Bovendien staat Huiberts nou niet echt bekend om zijn goede aankopen. AZ moet het juist een beetje van de jeugd hebben.
[..]
Ik vind echt dat je de AZ spelers hier schromelijk overschat. Bizot is niet een betere keeper dan Vermeer. Hooguit op een paar vlakken (ik zou eigenlijk niet echt weten welke, vrije trappen en corners misschien)?
Svensson is natuurlijk niet de beste rechtsback van de Eredivisie. Dat is echt belachelijk. Svensson zou basisspeler kunnen zijn bij ons, maar alleen maar zodat St Juste dan naar het centrum kan. Ik zie liever St Juste op RB dan Svensson.
Wijndal en Ouwejan. Dat is natuurlijk niet zoveel. Ouwejan is wellicht leuk voor achter Haps om te concurreren met Malacia. Meer niet.
Koopmeiners is wel een aardig spelertje, maar zou op dit moment bij ons gewoon op de bank komen te zitten. Bovendien zit ons middenveld vol. Dus nee, bedankt.
[..]
Toornstra is veel beter dan Midtsjo. Toornstra wordt echt schromelijk onderschat. Heeft geweldige wedstrijden voor Feyenoord gespeeld en is ontzettend belangrijk. Altijd een belangrijke kracht, ondanks dat hij zeker ook kutwedstrijden heeft gespeeld. Mag iets constanter.
Een Idrissi zou ik niet willen met Larsson, Sinisterra, Azarkan als optie. Zou geen versterking zijn. Boadu begon aardig, maar moet het nog maar laten zien. Als Jorgensen fit is, is dat gewoon een veel completere spits.
Ik zou Viergever en Haps niet zo gauw noemen.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:46 schreef CR7 het volgende:
En laten we eerlijk zijn bij een AZ, Utrecht etc spelen al die spelertjes zonder druk. Feyenoord voert gewoon al jaren het domme beleid om te denken dat de beste spelers van die clubs wel mee kunnen draaien. Maar ga het lijstje eens af.
Viergever, Maher, Larsson, Haps, Bilal, Ramselaar, Labyad, Sinkgraven, Zivkovic, vd Hoorn etc allemaal gefaald.
Larsson speelt gewoon precies hetzelfde als bij Heerenveen, daar deed hij ook eens in de vijf wedstrijden iets leuks.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Haps hoort hier niet bij. Die kan prima mee met het niveau. Moet gewoon eens fit blijven. Larsson vind ik ook niet per definitie 'gefaald', maar doet het niet geweldig nee. Je merkt daarin wel duidelijk het verschil tussen de clubs.
Vorig jaar in de 2e seizoenshelft werd dat echt wel iets meer. Larsson wordt door veel mensen onderschat, het is alleen jammer dat ie qua spel zoveel lijkt op Berghuis maar dan beperkter.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Larsson speelt gewoon precies hetzelfde als bij Heerenveen, daar deed hij ook eens in de vijf wedstrijden iets leuks.
Waarom haal je Idrissi er nou weer bijquote:Op maandag 29 juli 2019 00:35 schreef Durmada het volgende:
Larsson 59 wedstrijden - 13 doelpunten
Idrissi 54 wedstrijden - 20 doelpunten
Maar Larsson wordt onderschat!!!!1!1!1!!!
Ik zou ze niet per se willen ruilen. Goals is niet het enige wat telt.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Iedereen beweert hier dat Larsson zo veel beter is dan Idrissi.
Azarkan wordt de nieuwe Achahbarquote:Op maandag 29 juli 2019 00:48 schreef Elan het volgende:
Larsson is gewoon een complete miskoop geweest. Zie liever Azarkan. Die ziet ruimtes nu al beter en heeft naast scorend vermogen ook de kwaliteit om 1 op 1 zijn man te passeren.
Echt een heel geil spelertje met oog op de toekomst.
Mwah als je alle wedstrijden van AZ zou zien en vergelijkt met Feyenoord zou je ze best willen ruilen denk ik. Idrissi is grillig, maar kan makkelijk een tegenstander passeren en hij is heel effectief qua goals en assists. Krasnodar heeft 10 miljoen geboden en dat is niet voor niets geweigerd. Een Stengs is bijvoorbeeld gewoon slechter dan Larsson, maar Idrissi is echt wel beter.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou ze niet per se willen ruilen. Goals is niet het enige wat telt.
Eens, Azarkan komt goed op me over. Met Kokcu een van de betere talenten van Feyenoord in jaren.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:48 schreef Elan het volgende:
Larsson is gewoon een complete miskoop geweest. Zie liever Azarkan. Die ziet ruimtes nu al beter en heeft naast scorend vermogen ook de kwaliteit om 1 op 1 zijn man te passeren.
Echt een heel geil spelertje met oog op de toekomst.
ga gewoon weg met je slappe gelulquote:Op maandag 29 juli 2019 00:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mwah als je alle wedstrijden van AZ zou zien en vergelijkt met Feyenoord zou je ze best willen ruilen denk ik. Idrissi is grillig, maar kan makkelijk een tegenstander passeren en hij is heel effectief qua goals en assists. Krasnodar heeft 10 miljoen geboden en dat is niet voor niets geweigerd. Een Stengs is bijvoorbeeld gewoon slechter dan Larsson, maar Idrissi is echt wel beter.
Leg uit waarom je dat denkt. Hij heeft echt heel veel talent en daarnaast een enorme drive om zichzelf te verbeteren.quote:
Wat is er slap aan mijn gelul? Idrissi was een. Aan de beste spelers van de nummer 4 van Nederland. Larsson een van de mindere van de nummer 3. Zoveel verschil zat er niet tussen de nummer 3 en 4. Maar alle spelers van Feyenoord zijn superieur aan die van AZ natuurlijkquote:
Typisch kan niet zo goed mensen met argumenten.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat is er slap aan mijn gelul? Idrissi was een. Aan de beste spelers van de nummer 4 van Nederland. Larsson een van de mindere van de nummer 3. Zoveel verschil zat er niet tussen de nummer 3 en 4. Maar alle spelers van Feyenoord zijn superieur aan die van AZ natuurlijk
klopt na jarenlang armoede hebben we nu keuzes genoeg op de flanken.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Eens, Azarkan komt goed op me over. Met Kokcu een van de betere talenten van Feyenoord in jaren.
Ik chargeer natuurlijk een beetje, maar het is onzin om hem nu al de voorkeur boven Larsson te geven.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Leg uit waarom je dat denkt. Hij heeft echt heel veel talent en daarnaast een enorme drive om zichzelf te verbeteren.
Je bent de eerste die over idrissi begint, wat een act ben jij zeg.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Iedereen beweert hier dat Larsson zo veel beter is dan Idrissi.
Als je je post edit en vervolgens mensen tagged krijgen ze de melding niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik dacht, ik kill het topic even.Dan kunnen @:GGMM en @:onlogisch ook eens gaan slapen.
Doe mij het adres van jouw dealer. Dat spul wil ik ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Persoonlijk denk ik overigens dat Feyenoord een van de grotere titelkandidaten is. Ajax geef ik iets meer kans maar het lijkt mij 90% zeker dat Feyenoord tot het einde van het seizoen voor de titel gaat meespelen. PSV? Zij lachen ons wel uit, maar zij spelen met een Hendrikx die maar een derde van het voetballend vermogen heeft van onze superaankoop Kelly. Daar eindigen we echt wel boven hoor. Op Bergwijn en Lozano na zijn we op alle posities beter dan PSV. Ook niet voor lang want Sinisterra heeft meer talent in zijn kleine teen dan de verwende Lozano.
Utrecht en AZ zijn gewoon niveautje Emmen dit jaar. 12 punten die we al kunnen bijschrijven. Schandalig dat AZ, Utrecht en PSV nog Europees mogen spelen terwijl ze al in geen jaren van een fatsoenlijke club hebben gewonnen (BATE telt niet mee). Feyenoord verslaat clubs als Manchester United en Napoli gewoon. Een voorbeeld voor het Europese voetbal. Wij zullen dan ook Europees de kar trekken dit seizoen samen met Ajax, tenzij we weer net als vorig seizoen door 100% pech verliezen in de voorrondes.
Dit Feyenoord is op alle vlakken een kampioenskandidaat. Quote mij maar eind seizoen, als we samen met Ajax vechten om de titel en halve finale EL spelen.
En jij bent zo arrogant in de discussies, jij zal ongetwijfeld Ajax een warm hart toedragenquote:Op zondag 28 juli 2019 23:33 schreef Durmada het volgende:
Ik vergeet trouwens Tapia, die is wel degelijk een waardevolle toevoeging voor zowel AZ als Feyenoord. Hij kan moeilijk slechter zijn dan een Clasie of Kelly.
Wel wat meer dan dit, maar ok. Hij heeft ook vaak genoeg goede acties waar dan helaas geen goal uit komt.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Larsson speelt gewoon precies hetzelfde als bij Heerenveen, daar deed hij ook eens in de vijf wedstrijden iets leuks.
Wat is er mis met Ajax? Waarom haal je dat er nu bij?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En jij bent zo arrogant in de discussies, jij zal ongetwijfeld Ajax een warm hart toedragen
Edit: ohja het is een beetje raar om zelf dingen te verzinnen en vervolgens te gaan roepen 'IEDEREEN HIER ZEGT DIT!!!1!!1.
Tropische verrassingquote:Op maandag 29 juli 2019 09:06 schreef Bugno2 het volgende:
Ik zie dat de SINISTERRA-HYPETRAIN vertrokken is?
Speelde lekker gister.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:06 schreef Bugno2 het volgende:
Die kans is natuurlijk redelijk grootquote:Op maandag 29 juli 2019 09:07 schreef Bugno2 het volgende:
Ik hoop voor mijn waarde Feyenoord-vrienden hier niet op een Sana-ontwikkeling.
Wie zegt dat? Azarkan heeft zeker wel potentie. Hopelijk verhuren ze hem zodat hij zich kan ontwikkelen. Met Larsson, Sinisterra en in het uiterste geval Narsingh/Kokcu heb je genoeg opties op linksquote:Op maandag 29 juli 2019 09:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Azarkan er in willen in plaats van Larsson. Hahahaha
Vorige pagina.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Azarkan heeft zeker wel potentie. Hopelijk verhuren ze hem zodat hij zich kan ontwikkelen. Met Larsson, Sinisterra en in het uiterste geval Narsingh/Kokcu heb je genoeg opties op links
Eindelijk zien we resultaat in de Kuip van die bakken met geld die naar Colombia gaanquote:Op maandag 29 juli 2019 09:06 schreef Bugno2 het volgende:
Lekker manquote:Op maandag 29 juli 2019 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk zien we resultaat in de Kuip van die bakken met geld die naar Colombia gaan
Och, ja. Elan.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vorige pagina.
Maar eens. Azarkan moet je verhuren, kan ie elke week 300 acties maken waar er nu nog 250 van mislukken.
En Larsson vond ik vorig seizoen gewoon goed, vooral de laatste paar maanden.
Hij hoeft nog geen basisplek maar geef hem in elk geval speeltijd.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk een beetje, maar het is onzin om hem nu al de voorkeur boven Larsson te geven.
Het is allemaal heel frivool en vrijblijvend. Dat mag ook op die leeftijd, maar daarvan zijn er al heel veel geweest in het verleden waarvan een hoop het niet hebben gered. Ik vind vooral z'n fysiek wel erg twijfelachtig.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:23 schreef PIETR het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)em-janssen~aac933fa/
Heb Van Hanegem hoog zitten maar dit slaat echt helemaal nergens op.
Maar hij moet ergens naartoe waar hij 20+ wedstrijden speelt en dat zal niet bij Feyenoord zijn met Larsson en Sinisterra voor hem. Ik zou hem lekker verhuren. Gaat het vast goed doen, kan hij zich fysiek ontwikkelen en dan evt volgend jaar strijden om een basisplek.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij hoeft nog geen basisplek maar geef hem in elk geval speeltijd.
Zou me oprecht verbazen als het straks een Cabral 2.0 blijkt. Elke keer als dat ventje er in komt gebeuren er mooie dingen.
Tegen Dordrecht beslist bij de wedstrijd in voordeel van Feyenoord nagenoeg in zijn eentje. Hoe hij ruimtes ziet en ze vervolgens weet te benutten is een klasse apart. Dat zie je bij die Hansson dus totaal niet. En bij Larsson, hoewel die wel kan voetballen, ook amper.
Mijn hemel (al is op dit moment zelfs de moeder van @Coco. een versterking).quote:Op maandag 29 juli 2019 09:23 schreef PIETR het volgende:
In de categorie gratis linkercentrale verdediger als vervanging van bankzitter Jan Arie is het niet eens heel erg gek.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn hemel (al is op dit moment zelfs de moeder van @:Coco. een versterking).
Die Sinisterra is toch 3x niks joh? Al leek het gisteren wel of hij ineens kon voetballen. Lekker achter Larsson zetten en regelmatig in laten vallen.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij moet ergens naartoe waar hij 20+ wedstrijden speelt en dat zal niet bij Feyenoord zijn met Larsson en Sinisterra voor hem. Ik zou hem lekker verhuren. Gaat het vast goed doen, kan hij zich fysiek ontwikkelen en dan evt volgend jaar strijden om een basisplek.
Op het toernooi met Colombia onder 20(?) heeft hij schijnbaar ook erg goed gespeeld. Gisteren liet hij ook zien wel degelijk te kunnen voetballen, maar het is afwachten inderdaad. Maar om Azarkan nu direct basis te gooien ten faveure van Larsson vind ik wat overdreven. Heb liever dat hij ergens anders 20+ wedstrijden gaat spelen en zich fysiek ontwikkelt.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Sinisterra is toch 3x niks joh? Al leek het gisteren wel of hij ineens kon voetballen. Lekker achter Larsson zetten en regelmatig in laten vallen.
Voor een buitenspeler is fysiek helemaal niet zo relevant zolang je de ruimtes ziet en de technische bagage hebt om je man uit te spelen (en scorend vermogen hebt zit je goed). Dat heeft deze jongen allemaal. Larsson komt te vaak onnodig in duels terecht, die hij vervolgens verliest.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Op het toernooi met Colombia onder 20(?) heeft hij schijnbaar ook erg goed gespeeld. Gisteren liet hij ook zien wel degelijk te kunnen voetballen, maar het is afwachten inderdaad. Maar om Azarkan nu direct basis te gooien ten faveure van Larsson vind ik wat overdreven. Heb liever dat hij ergens anders 20+ wedstrijden gaat spelen en zich fysiek ontwikkelt.
Op dit moment gewoon basismateriaal bij Feyenoord.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
In de categorie gratis linkercentrale verdediger als vervanging van bankzitter Jan Arie is het niet eens heel erg gek.
Wat is er nou bijzonder aan Jorg?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een domme redenatie zeg. Dan is een willekeurige spits uit de Jupiler League ook beter dan Jorgensen.
En ja, Larsson is zeker beter dan Cerny. Die kan er echt geen kut van.
Willem heeft (zoals altijd eigenlijk) een zeer valide punt.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
In de categorie gratis linkercentrale verdediger als vervanging van bankzitter Jan Arie is het niet eens heel erg gek.
Gewoon een hele goede spits hoor, als hij tenminste eens fit zou blijven.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat is er nou bijzonder aan Jorg?
Goed jaar in Kampioenschap.
Verder een faal
Jorgensen is een hele complete spits. Kun je je spel ook aan ophangen. Door blessures inderdaad afgelopen tijd niet zo goed meer gepresteerd, maar mits fit legt hij er denk ik wel 12-17 in. Prima spits.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat is er nou bijzonder aan Jorg?
Goed jaar in Kampioenschap.
Verder een faal
Is er wat mis met Ajax? Volgens mij zeg ik dat nergens.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ajax? Waarom haal je dat er nu bij?
Wat heb ik precies verzonnen?
Die Van Hanegem is echt zwaar senielquote:Op maandag 29 juli 2019 09:23 schreef PIETR het volgende:
12 goals voor een fitte Jorgensen bij een traditionele topclub zou ik behoorlijk teleurstellend vinden. Daarnaast denk ik dat een fitte Jorgensen gewoon 20+ goals maakt in competitieverband.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen is een hele complete spits. Kun je je spel ook aan ophangen. Door blessures inderdaad afgelopen tijd niet zo goed meer gepresteerd, maar mits fit legt hij er denk ik wel 12-17 in. Prima spits.
Mee eens. Maar gaan we het nog meemaken een Jorgensen die een heel seizoen fit is? Denk van niet en dat is precies het probleem.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
12 goals voor een fitte Jorgensen bij een traditionele topclub zou ik behoorlijk teleurstellend vinden. Daarnaast denk ik dat een fitte Jorgensen gewoon 20+ goals maakt in competitieverband.
Dat denk ik ook niet inderdaad. Lastige situatie voor Feyenoord.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:32 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Mee eens. Maar gaan we het nog meemaken een Jorgensen die een heel seizoen fit is? Denk van niet en dat is precies het probleem.
Geeft toch te denken dat zo'n ouwe man het beter ziet dan jij op je 16e.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Van Hanegem is echt zwaar seniel
"Blind kan niet verdedigen" LOL
Toen ik 16 was kon Blind een stuk minder verdedigen ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geeft toch te denken dat zo'n ouwe man het beter ziet dan jij op je 16e.
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik 16 was kon Blind een stuk minder verdedigen ja.
Maar tegenwoordig kan hij dat uitstekend, kan iedere lul zien die vorig jaar heeft gekeken. Nu verwacht ik dat niet van jou want jij hebt het voetbalverstand van een achtergesteld kind van 4.
Jij zit blij te doen om een huis-, tuin- en keukenvoetballer als Wouter Burger (lol)quote:Op maandag 29 juli 2019 11:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Aldus de idioot die nog steeds een topper in Sinkgraven ziet, toch?
Mijn enthousiasme over Burger laat ik juist achterwege de laatste tijd. Mooi om te zien dat anderen dat nu oppikkenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zit blij te doen om een huis-, tuin- en keukenvoetballer als Wouter Burger (lol)
Precies, niet voor niets. Kost toch zo'n 6 miljoen ofzo?quote:En Sinkgraven vind ik best een goede speler inderdaad, geen topper maar Bosz heeft hem ook niet voor niks naar Leverkusen gehaald.
Toch genoeg vertrouwen in hem danquote:Op maandag 29 juli 2019 11:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Precies, niet voor niets. Kost toch zo'n 6 miljoen ofzo?
Leuk dat die fabel nog steeds rond gaatquote:Op maandag 29 juli 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch genoeg vertrouwen in hem dan![]()
Doet mij er weer aan denken dat jij dacht dat Bosz de tactiek van Gio had gekopieerd (lol)
Dat.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HiJ iS vAN AjAx DuS iS hEel ErG GOeDquote:Op maandag 29 juli 2019 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Jij volgt de jeugd van Feyenoord intensief? Neem aan van niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zit blij te doen om een huis-, tuin- en keukenvoetballer als Wouter Burger (lol)
We zullen het doorgeven!quote:Op maandag 29 juli 2019 12:07 schreef Craptacular het volgende:
van Hanegem is een enorme lampekap die gewoon van zijn pensioen moet gaan genieten.
het is beter als hij zijn mening niet nationaal zou ventileren jaquote:Op maandag 29 juli 2019 12:07 schreef Craptacular het volgende:
van Hanegem is een enorme lampekap die gewoon van zijn pensioen moet gaan genieten.
bij verdedigers zal hij nog steeds denken aan de types israel en laseromsquote:Op maandag 29 juli 2019 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, meer aan het type Willem Jansen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:21 schreef Adames het volgende:
[..]
bij verdedigers zal hij nog steeds denken aan de types israel en laseroms
Bedankt voor wederom een geweldige inhoudelijke bijdrage!quote:Op maandag 29 juli 2019 12:07 schreef Craptacular het volgende:
Wel eens zien spelen tegen Ajax -19 afgelopen halfjaar, dan zie je dat het niet veel bijzonders is. Gewoon een type Dani de Wit, pure middelmaat.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij volgt de jeugd van Feyenoord intensief? Neem aan van niet.
In eerste instantie zelf ook absoluut niet enthousiast van Burger, maar speelde gister (en wel vaker in de voorbereiding) toch behoorlijk voor zo’n talent. Benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Jeugdkenner JRquote:Op maandag 29 juli 2019 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel eens zien spelen tegen Ajax -19 afgelopen halfjaar, dan zie je dat het niet veel bijzonders is. Gewoon een type Dani de Wit, pure middelmaat.
Knap dat jij dat in 1 á 2 wedstrijden ziet en daarbij ook ziet dat hij zich niet verder kan ontwikkelen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel eens zien spelen tegen Ajax -19 afgelopen halfjaar, dan zie je dat het niet veel bijzonders is. Gewoon een type Dani de Wit, pure middelmaat.
Of een speler iets speciaals heeft zie je meestal wel snel, hoef je ook geen scout voor te zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Knap dat jij dat in 1 á 2 wedstrijden ziet en daarbij ook ziet dat hij zich niet verder kan ontwikkelen.
Moet jij geen scout worden?
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of een speler iets speciaals heeft zie je meestal wel snel, hoef je ook geen scout voor te zijn.
Op basis van deze voorbereiding zou je dan juist zeggen dat hij wel degelijk een waardevolle toevoeging kan zijn. Heeft het gewoon erg goed gedaan. Nogmaals, ik ben ook geen groot fan, maar hij doet het best goed en het is onzin om nu al te stellen dat het een huis- tuin- en keukenvoetballer is.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of een speler iets speciaals heeft zie je meestal wel snel, hoef je ook geen scout voor te zijn.
Tegen het grote Utrecht nog wel. Wat een genot.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Ondertussen is Jong Feyenoord alweer begonnen aan de competitie.
Tussenstand na 20 minuten: 3-0 voor Jong Feyenoord tegen Jong FC Utrecht.
2x Bannis, 1x Malacia.
Edit: het is nog niet in competitieverband, het betreft een extra ingelaste oefenwedstrijd.
Spelen die niet meer in de kkd? Edit: Ik lees net de edit.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen het grote Utrecht nog wel. Wat een genot.
dan ben je niet goed bij je paaseiquote:Op maandag 29 juli 2019 12:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, meer aan het type Willem Jansen.
Column van FR-Fans.quote:De laatste oefenwedstrijd zit er eindelijk op, net als tegen de overige Europese tegenstanders van naam incasseerde we 3 tegengoals. Het veldspel zag er verzorgd uit en bij vlagen zelfs flitsend te noemen. De machine van Jaap Stam lijkt met horten en stoten op gang te komen. Voor er ook nog maar één officiële wedstrijd is gespeeld lijkt de blessurelijst van Feyenoord meer op een boodschappenlijst. Jorgensen, Ayoub, Nieuwkoop, Larsson, Van Beek, Verdonk, Toornstra en Bijlow. Wie bij voorbaat deze waslijst opnoemt kan alleen maar vrezen voor de eerste wedstrijd tegen die andere Rotterdamse club. Toch is daar, waarschijnlijk tegen beter weten in, die hoop.
Op het middenveld kregen we namelijk nu al twee keer een jongen te zien die volgens velen de handelingssnelheid ontbeerde om het te maken bij Feyenoord. Wouter Burger kon bij afwezigheid van Toornstra laten zien wat hij in z’n mars had. 90 minuten lang bikkelde hij voor wat hij waard was en niet onbelangrijk, speelde veel naar voren. Een prima optreden van Wouter, dat geeft de burger moed. Nog een lichtpuntje deze voorbereiding was Marouan Azarkan, die een actie maakte die velen misschien is ontgaan tegen Panathinaikos. Achter z’n standbeen door de benen van een tegenstander, meegegeven aan Burger.
Een andere jongen waar velen al de hoop in op hadden gegeven was Luis Sinisterra, die Larsson mocht vervangen. De Colombiaanse vleugelflitser leek de kans met beide handen aan te grijpen en was niet bang om zijn acties te blijven maken, ook al liep hij zichzelf soms voorbij. Zijn kompaan in de aanval, Dylan Vente, lijkt definitief te zijn afgehaakt voor het niveau van Feyenoord. Hij moet serieus gaan vrezen voor het feit dat zijn carrière in de Kuip als een nachtkaars uit gaat. De jonge spits is de hele voorbereiding aan het sleuren, maar grossiert in makkelijk balverlies, verkeerde loopacties en staat te vaak niet op de goede plek. En dat geeft mij weer hoop, want vlak achter deze jongen zit Naoufal Bannis, een jongen die niet veel langer genegeerd kan worden. Maar het hopen is hierin vooral op Jorgensen en een spoedig herstel.
Kortom, de vele blessures en het geschutter achterin geven genoeg te vrezen voor het aankomende seizoen. Maar toch zijn het de talenten die minstens evenveel hoop geven.
Ja, die spelen KKD. Ik ben niet zo scherp vandaag.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelen die niet meer in de kkd? Edit: Ik lees net de edit.![]()
[..]
[..]
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent ook iets teveel in jezelf gaan geloven he?
Slechter zal ik het niet doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:48 schreef Elan het volgende:
JRGOD zo snel mogelijk toevoegen aan de technische staf aub, zijn Footballmanagerwijsheden zijn de redding voor de club
zou best kunnen hoor dat hij niets speciaals heeft maar in een teamsport zegt dat niet alles, ik ken die hele speler verder niet hoor maar ballen afpakken en diep naar de juiste kleur spelen is al heel wat.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
[..]
Slechter zal ik het niet doen.
Mwoah, het is gewoon bijzonder lastig vissen in de vijver waarin onze scouts moeten werken. De beginjaren van Overmars is er ook een enorme bak aan middelmaat binnengehaald, heb wel eens een lijstje gepost, daar werd je ook echt niet blij van. Tussen de 3 en de 6 miljoen blijft vaak een enorme gok.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
[..]
Slechter zal ik het niet doen.
Ontwikkeling is ook lastig in te schatten, zelfs de spelers die iets speciaals laten zien op het begin (briljante techniek of goede steekpasses) kunnen dat soms ook niet doortrekken naar rendement. Dat is altijd de vraag natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah, het is gewoon bijzonder lastig vissen in de vijver waarin onze scouts moeten werken. De beginjaren van Overmars is er ook een enorme bak aan middelmaat binnengehaald, heb wel eens een lijstje gepost, daar werd je ook echt niet blij van. Tussen de 3 en de 6 miljoen blijft vaak een enorme gok.
Meestal dan risicoloze balletjes waar je als team verder niet veel aan hebt en dan voegt het allemaal niet veel toe. Of ze rennen vooral heel erg hard zodat het lijkt of ze hard werken, maar als je dan niet slim loopt heb je er nog niks aan.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen hoor dat hij niets speciaals heeft maar in een teamsport zegt dat niet alles, ik ken die hele speler verder niet hoor maar ballen afpakken en diep naar de juiste kleur spelen is al heel wat.
De vraag is of er wel gescout wordt.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah, het is gewoon bijzonder lastig vissen in de vijver waarin onze scouts moeten werken. De beginjaren van Overmars is er ook een enorme bak aan middelmaat binnengehaald, heb wel eens een lijstje gepost, daar werd je ook echt niet blij van. Tussen de 3 en de 6 miljoen blijft vaak een enorme gok.
in het huidige (top) voetbal is dat wel moeilijk hoor omdat alles geregistreerd wordt, verstoppertje spelen is er niet meer bijquote:Op maandag 29 juli 2019 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Meestal dan risicoloze balletjes waar je als team verder niet veel aan hebt en dan voegt het allemaal niet veel toe. Of ze rennen vooral heel erg hard zodat het lijkt of ze hard werken, maar als je dan niet slim loopt heb je er nog niks aan.
Gaat dit nog steeds over Burger?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontwikkeling is ook lastig in te schatten, zelfs de spelers die iets speciaals laten zien op het begin (briljante techniek of goede steekpasses) kunnen dat soms ook niet doortrekken naar rendement. Dat is altijd de vraag natuurlijk.
[..]
Meestal dan risicoloze balletjes waar je als team verder niet veel aan hebt en dan voegt het allemaal niet veel toe. Of ze rennen vooral heel erg hard zodat het lijkt of ze hard werken, maar als je dan niet slim loopt heb je er nog niks aan.
Je moet met name een heel goed netwerk hebben en ook goede contacten bij zaakwaarnemers om aan grote Zuid Amerikaanse talenten te komen. Verder is Ajax natuurlijk prima als springplank naar de Europese (sub)top. Daarom zal het grote geld in de vorm van zo'n Sanchez nooit bij Feyenoord terecht komen. Ik geloof niet dat je dat mensen binnen de club kan aanrekenen. Daarvoor is en was het verschil sportief, financieel en qua netwerk gewoon te groot.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontwikkeling is ook lastig in te schatten, zelfs de spelers die iets speciaals laten zien op het begin (briljante techniek of goede steekpasses) kunnen dat soms ook niet doortrekken naar rendement. Dat is altijd de vraag natuurlijk.
[..]
Ajax had toch ook jarenlang geen netwerk daar, die waren weer bezig met Essel Sports (waardoor ze ook wat dramatische spelers hebben gekocht). Maar waarom zou Feyenoord dat niet kunnen opbouwen? Jullie hebben toch ook ooit Julio Cruz gehaald?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet met name een heel goed netwerk hebben en ook goede contacten bij zaakwaarnemers om aan grote Zuid Amerikaanse talenten te komen. Verder is Ajax natuurlijk prima als springplank naar de Europese (sub)top. Daarom zal het grote geld in de vorm van zo'n Sanchez nooit bij Feyenoord terecht komen. Ik geloof niet dat je dat mensen binnen de club kan aanrekenen. Daarvoor is en was het verschil sportief, financieel en qua netwerk gewoon te groot.
Op naar het @Paul topic.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Ondertussen is Jong Feyenoord alweer begonnen aan de competitie.
Tussenstand na 20 minuten: 3-0 voor Jong Feyenoord tegen Jong FC Utrecht.
2x Bannis, 1x Malacia.
Edit: het is nog niet in competitieverband, het betreft een extra ingelaste oefenwedstrijd.
Toen was jij nog niet geboren. We hebben nu Sinisterra gehaald en er zingen nog wat meer geruchten rond. Maar mensen roepen wel heel snel dat wat Ajax doet, Feyenoord ook maar even moet doen. Alsof het allemaal zo simpel is met beperkte middelen, nog los van het feit dat een topscout als V/d Zee misschien wel helemaal geen oren heeft naar een club als Feyenoord . Laat staan dat potentiële topspelers interesse zouden hebben in Feyenoord.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had toch ook jarenlang geen netwerk daar, die waren weer bezig met Essel Sports (waardoor ze ook wat dramatische spelers hebben gekocht). Maar waarom zou Feyenoord dat niet kunnen opbouwen? Jullie hebben toch ook ooit Julio Cruz gehaald?
Eens. Maar wat ik wel heel bijzonder vind... waar is al dat geld? Vilhena verkocht. Het salaris van Clasie, van Persie, Vilhena, Martina(zal ook wel een dure jongen zijn geweest) valt allemaal weg. Is er dan echt geen budget?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen was jij nog niet geboren. We hebben nu Sinisterra gehaald en er zingen nog wat meer geruchten rond. Maar mensen roepen wel heel snel dat wat Ajax doet, Feyenoord ook maar even moet doen. Alsof het allemaal zo simpel is met beperkte middelen, nog los van het feit dat een topscout als V/d Zee misschien wel helemaal geen oren heeft naar een club als Feyenoord . Laat staan dat potentiële topspelers interesse zouden hebben in Feyenoord.
Met dezelfde defensie als in de voorbereiding krijgen we er tegen Sparta ook sowieso 2 om de oren.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:17 schreef satecl het volgende:
Lekker opportunistisch: Maar ben wel blij met de diepgang van Narsingh. Hebben we 2 jaar niet gehad en kunnen wij nog wel eens goed nodig hebben. Middenveld mits fit ben ik ook wel tevreden over met de toevoeging van Fer en Kokcu.
Alleen achterin pffff
Vraag ik me ook af ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Eens. Maar wat ik wel heel bijzonder vind... waar is al dat geld? Vilhena verkocht. Het salaris van Clasie, van Persie, Vilhena, Martina(zal ook wel een dure jongen zijn geweest) valt allemaal weg. Is er dan echt geen budget?
Een club als Feyenoord moet toch gewoon elk seizoen een budget hebben om het team te versterken? Wel of geen verkoop van je spelers.
Lijkt mij toch wel alarmfase 1 nu, met het oog op de Europese wedstrijden die eraan komen. Was het niet +/- ¤ 8 tot 10 miljoen wat je misloopt, mocht je geen groepfase halen? (kaartverkoop etc alles erbij).quote:Op maandag 29 juli 2019 13:30 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik denk dat er nog wel degelijk wat geld beschikbaar is, maar ze lopen daar niet mee te koop.
Prima aanval voor zo’n Jong team.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:35 schreef Caland het volgende:
Feyenoord op voorsprong tegen Jong FC Utrecht
Feyenoord neemt het op dit moment op tegen Jong FC Utrecht. De Rotterdammers hebben een extra besloten oefenwedstrijd ingelast om onder meer Luciano Narsingh wedstrijdritme op te laten doen. De wedstrijd is om 12:00 uur begonnen op trainingscomplex 1908.
Scoreverloop (Tweede helft)
13' | 1-0 | Bannis
15' | 2-0 | Bannis
20' | 3-0 | Malacia
31' | 4-0 | Narsingh
41' | 4-1 |
Opstelling Feyenoord
Marsman; Geertruida, Verdonk, Hendriks, Malacia, Wehrmann, Hansson, El Bouchataoui, Narsingh, Bannis Azarkan.
Zeker. Maar de Van Geel wijsheid, koop nooit voor eind augustus, zit in de club gebakken.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel alarmfase 1 nu, met het oog op de Europese wedstrijden die eraan komen. Was het niet +/- ¤ 8 tot 10 miljoen wat je misloopt, mocht je geen groepfase halen? (kaartverkoop etc alles erbij).
12-17, kom op wij zijn Feyenoordquote:Op maandag 29 juli 2019 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen is een hele complete spits. Kun je je spel ook aan ophangen. Door blessures inderdaad afgelopen tijd niet zo goed meer gepresteerd, maar mits fit legt hij er denk ik wel 12-17 in. Prima spits.
Zo is het! De Jorg is, op papier, zeker goed voor 20 goals. Helaas spelen we op gras of, nog erger, op kunstgras.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
12-17, kom op wij zijn Feyenoord
Lijkt me ook.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel alarmfase 1 nu, met het oog op de Europese wedstrijden die eraan komen. Was het niet +/- ¤ 8 tot 10 miljoen wat je misloopt, mocht je geen groepfase halen? (kaartverkoop etc alles erbij).
Komen echt nog wel aankopen bij hoor, als Stam dat zo nadrukkelijk meldt in de media en laat doorschemeren dat er wel wat dingen spelen maar daar niks over kan zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Wellicht potten ze het geld op voor het nieuwe stadion. Geloof niet dat er nu nog aankopen bij komen, en zowel is dat zoals je terecht opmerkt bijzonder onhandig qua timing in verband met Europese kwalificatie.
31 augustus heb je altijd spelers die overbodig zijn bij hun club. Daar wacht Feyenoord blijkbaar op. Hoedt, Riedewald, Bruma, Locadia, Karsdorp. Die vijver schat ik in.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Wellicht potten ze het geld op voor het nieuwe stadion. Geloof niet dat er nu nog aankopen bij komen, en zowel is dat zoals je terecht opmerkt bijzonder onhandig qua timing in verband met Europese kwalificatie.
Vrees het ook. Niet dat ik die spelers niet goed vind, maar 31 augustus duurt mij te lang.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:46 schreef satecl het volgende:
[..]
31 augustus heb je altijd spelers die overbodig zijn bij hun club. Daar wacht Feyenoord blijkbaar op. Hoedt, Riedewald, Locadia, Karsdorp. Die vijver schat ik in.
Deze gemankeerde verdediging kost je zonder overdreven pessimistisch te zijn gewoon de kwalificatie, die je in potentie 1 behoorlijke aankoop alweer direct zou doen terugverdienen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komen echt nog wel aankopen bij hoor, als Stam dat zo nadrukkelijk meldt in de media en laat doorschemeren dat er wel wat dingen spelen maar daar niks over kan zeggen.
Of ze op tijd komen, en of ze van een categorie zijn dat ze ook daadwerkelijk wat gaan toevoegen, dat is de vraag.
Het is sowieso onbegrijpelijk dat er nog geen verdediger bij is gekomen. Als er nou één linie is die je direct moet verbeteren, is het wel de verdediging. En dat is al een tijd bekend.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze gemankeerde verdediging kost je zonder overdreven pessimistisch te zijn gewoon de kwalificatie, die je in potentie 1 behoorlijke aankoop alweer direct zou doen terugverdienen.
Niet dat je dat moet mee begroten, maar als je dan toch van plan bent te halen had het dan op voorhand aan die duels gedaan en niet weer achteraf.
Ja, mee eens. Wat mij betreft moet Feyenoord daar op voorhand op inspelen. Desnoods gaan ze creatief om met bepaalde constructies of wat dan ook.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze gemankeerde verdediging kost je zonder overdreven pessimistisch te zijn gewoon de kwalificatie, die je in potentie 1 behoorlijke aankoop alweer direct zou doen terugverdienen.
Niet dat je dat moet mee begroten, maar als je dan toch van plan bent te halen had het dan op voorhand aan die duels gedaan en niet weer achteraf.
Ja je ziet de bui gewoon alweer hangen, kwalificatie eindigt in een drama en de beleidsbepalers"anticiperen" "direct" met 1 of 2 versterkingen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is sowieso onbegrijpelijk dat er nog geen verdediger bij is gekomen. Als er nou één linie is die je direct moet verbeteren, is het wel de verdediging. En dat is al een tijd bekend.
Krijg wel de indruk dat Stam flink op aankopen aandringt.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja je ziet de bui gewoon alweer hangen, kwalificatie eindigt in een drama en de beleidsbepalers"anticiperen" "direct" met 1 of 2 versterkingen.
Ach, we hebben nog anderhalve week
Krijg wel de indruk dat Stam de strapatsen van Sjakie Troost inmiddels wel goed beu is. Dat Sjaak zich tot zulke stoere uitspraken laat verleiden is eigenlijk een mooie illustratie van zijn onervarenheid en het moeten overcompenseren daardoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg wel de indruk dat Stam flink op aankopen aandringt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |