Joepie, met 132 punten heb ik in Speelronde 3/4 de hoogste score.quote:Op zondag 29 september 2019 08:52 schreef Pino112 het volgende:
De drie inhaalwedstrijden van speelronde 4 zijn ingevoerd, om 9.15 uur zal de stand weer worden bijgewerkt.
40 meer dan ik had, netjesquote:Op zondag 29 september 2019 21:25 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Joepie, met 132 punten heb ik in Speelronde 3/4 de hoogste score.
Thanks! Ik klim zelfs naar de tweede plaats overall.quote:Op zondag 29 september 2019 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
40 meer dan ik had, netjes
De voetbalmanager werkt hier gewoon.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:11 schreef Bayswater het volgende:
Is er iets gewijzigd? Kan sinds maandag allebei de managers niet meer openen.
Ik heb er ook last van, via de frontpage kom ik niet bij de managerspellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:11 schreef Bayswater het volgende:
Is er iets gewijzigd? Kan sinds maandag allebei de managers niet meer openen.
41 puntjes maarquote:Idrissi 3
Boadu -1
Malen 11
Vuckic -
Espinosa 2
Smeets 9
Harroui 5
Blind 9
Sugawara 1
Baumgartl -
Bizot 2
Totaal 76 punten. Het gaat voor de wind.quote:Aitor 0
Dervisoglu 8
vd Beek 5
Vuckic 0
Bryan Smeets 9
Harraoui 5
Blind 9
Martinez 9
Tagliafico 7
Dumfries 14
Onana 10
Dit deed ik normaliter ook, maar dat werkt helaas niet meer. Moet nu via private browser en dan de link kopiëren en opnieuw inloggen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet hoe degenen met problemen normaliter gezien bij de manager komen, maar ik zoek altijd dit topic op in m'n MyAT en klik dan op de link in de OP.
Heel apart. Alles werkt hier gewoon naar behoren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:39 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dit deed ik normaliter ook, maar dat werkt helaas niet meer. Moet nu via private browser en dan de link kopiëren en opnieuw inloggen.
Als ik op die link klik krijg ik ook een eindeloos ladende pagina, waarna ik de melding "De wachttijd voor de verbinding is verstreken" krijg. Vaag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:44 schreef Bayswater het volgende:
Krijg ik ook bij elke beweging:: wij adviseren uw privacy waar ik op akkoord moet klikken.
Vanuit internet explorer de melding:
Kan deze pagina niet bereiken
Probeer dit
Zorg dat u het juiste webadres hebt: https://managers.fok.nl
Zoek naar "https://managers.fok.nl" op Bing
Vernieuw de pagina
Details
Dit probleem melden
kijk, hier kan ik iets mee. Dankquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:44 schreef Bayswater het volgende:
Krijg ik ook bij elke beweging:: wij adviseren uw privacy waar ik op akkoord moet klikken.
Vanuit internet explorer de melding:
Kan deze pagina niet bereiken
Probeer dit
Zorg dat u het juiste webadres hebt: https://managers.fok.nl
Zoek naar "https://managers.fok.nl" op Bing
Vernieuw de pagina
Details
Dit probleem melden
10 fucking puntenquote:Idrissi 2
Boadu -
Malen 2
Vuckic 2
Espinosa 2
Blind 5
Sugawara -
Baumgartl -1
Bizot -2
checkquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:39 schreef Drizzt het volgende:
Jeroen van der Lely kan trouwens ook wel op rood @:Peterselieman
balen zeg. Ik heb het nogmaals aangekaart, omdat het vervelend isquote:Op zondag 20 oktober 2019 22:27 schreef Harlekien het volgende:
Ik kan er nu zelfs met omweg niet meer in
Heb het nu aan de praat met firefox, het ligt aan chrome denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2019 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
balen zeg. Ik heb het nogmaals aangekaart, omdat het vervelend is
Dit ga ik even testenquote:Op zondag 20 oktober 2019 23:16 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb het nu aan de praat met firefox, het ligt aan chrome denk ik.
Nou moet niet 'iedereen' opeens Veerman nemenquote:Op maandag 21 oktober 2019 21:19 schreef het_synergy_effect het volgende:
Gokje nemen met Mauro jr of Veerman.
Zeker goed begin van de ronde. Met Vuckic (13) en Aitor (7), nu al op 20 punten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:53 schreef Drizzt het volgende:
Lekker begin van de ronde, met 11 punten van Vuckic en 8 van Espinosa
Vuckic 13?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:19 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Zeker goed begin van de ronde. Met Vuckic (13) en Aitor (7), nu al op 20 punten.
Doelpunt is 4.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 23:47 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Vuckic 13?
basis: 2
winst: 3
2 goals: 6
Oja verrek, het is een middenvelderquote:
Clark, Matavs en Linssen laten in hun eerste optreden voor FC het synergie effect een klein steekje vallen. Sandalig!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:25 schreef Drizzt het volgende:
0 punten van Clark en 0 van LinssenOlé.
60, mwohquote:Linssen 0
Stengs 9
Malen -
Vuckic 13
Espinosa 8
Harroui 2
Smeets -
Sugawara 9
Clark 0
Blind 9
Onana 10
Ik kan er overigens nu wel weer eenvoudig in na wat bewerkingen. Heb nu een ander probleem. Heb de verkeerde spelers opgesteld.quote:Op zondag 20 oktober 2019 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
balen zeg. Ik heb het nogmaals aangekaart, omdat het vervelend is
Die had ik ook wel willen hebben jaquote:Op zondag 3 november 2019 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik nam wijndal niet omdat ie tegen PSV moest.
Dat is erg jammer want hij is 33 punten waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |