Ik verwachtte nep jetsers, ik kreeg vette kadettenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nog eentje,speciaal voor DKuP.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik verwachtte nep jetsers, ik kreeg vette kadetten
Meertje buigt met haar WRTW mond.quote:
Verjaardag in aantocht, kost geldquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Meertje buigt met haar WRTW mond.
Kintergarten Arbeituh mond?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Meertje buigt met haar WRTW mond.
Schaam me kapot, of het moet show zijn, maar daar zou ik ook niet echt blij mee zijn, gezien Merel neuken ook niet meer mocht.quote:
Ik hoop het niet.quote:
Heb je vanmorgen de bedscene meegekregen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:41 schreef ThunderBitch het volgende:
De powervrouw Merel slijmen bij Jessie. Zo doet ze dat dus.Het zal haar
Ik heb gifjes gezien. Heel apart. Hij was weer als vanouds, leek het.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen de bedscene meegekregen?
Huh, met dat been van Jessie, lijkt het (als je snel kijkt) alsof haar hoofd niet goed op haar romp staat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:53 schreef Maria44 het volgende:
Meent ie dat nou? Staplekken bij een concert als je het samen maar leuk hebt. Echt? geen VIP?
[ afbeelding ]
Ook niet verliefd kijken. Is ook zo'n tool van haar.quote:
Echt hoor,iets wat Shelley ook een ster in is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:58 schreef puzziepie het volgende:
Wat een kille bitch die Merel
en zodra ze iets van emotie lijkt te voelen kruuipt ze meteen weer in die smerige bitch rol
Ze hebben inmiddels al twee uitzendingen vol gebullshit met hun zg "realtieproblemen" best een knappe stuntquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:05 schreef DKUp het volgende:
Meertje en Djezzie moeten maar ruzies forceren om nog een beetje in dit saaie Utopia te creëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |