Ik doe dat ook met veel liefdequote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Echt interessant die tussenstanden hier posten. Zitten wij echt met smart naar uit te kijken
Gewoon de mayo op een lepel doen en dat eten. Toasti is te veel werk hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb er nu ook trek in. Ik ga wat tosti's maken met sriracha mayo
daarom ga ik normaal naar de macquote:Op zondag 28 juli 2019 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon de mayo op een lepel doen en dat eten. Toasti is te veel werk hoor
Niet iemand hebben die voor je naar de mac gaatquote:Op zondag 28 juli 2019 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarom ga ik normaal naar de machoef ik helemaal geen werk te verrichten
de mac heeft uber eats tegenwoordigquote:Op zondag 28 juli 2019 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet iemand hebben die voor je naar de mac gaat
Het goede levenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de mac heeft uber eats tegenwoordig
Omdat het leven te kort is om chagrijnig te zijn.quote:
JAAAAAAAquote:Op zondag 28 juli 2019 06:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Omdat het leven te kort is om chagrijnig te zijn.
Whoop whoopquote:
Hier gaat het uitstekend. Vandaag m'n vrije dag en daar ga ik optimaal van genieten. Met vrienden naar het strandquote:Op zondag 28 juli 2019 08:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Whoop whoop![]()
Tres bien. Alhoewel..het regent hier al 14 uur aan een stuk.
En hoe is het met jou dan?
Alweer?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier gaat het uitstekend. Vandaag m'n vrije dag en daar ga ik optimaal van genieten. Met vrienden naar het strand![]()
Niet met een leuke dame?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier gaat het uitstekend. Vandaag m'n vrije dag en daar ga ik optimaal van genieten. Met vrienden naar het strand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |